Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: perjantai 4.2.2011  (Luettu 867 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: perjantai 4.2.2011
« Vastaus #15 : 04.02.11 - klo:11:57 »

Tänään mulla on tällaiset näkymät ulos työmaalta [:-DD]

Takaikkunasta näkyy tämä

Ja näyteikkunasta tämä
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 04.02.11 - klo:12:01 »

Mielenaurinkoista viikon parasta päivää kaikille!!!  :-))

Onkohan KaijaPasilassa kukkaan tehny lumitöitä viime aikoina? Tervetulloo sekkaan.  :-))

Päivän Positiivarit:

TENAVAT TERÄVINÄ

Poikamme Joona (4v) istui rauhallista
iltapäivää keittiön pöydän ääressä ja
kysyi ilmeisen turhautuneena: "Äitiii,
mitä mä haluun?" -Tiina

Peetu ilmoitettiin kerholaiseksi.
Kerhopäivää edeltävänä iltana häntä
alkoi jännittää koko juttu. Äiti
kertoi, että siellä on kivaa ja tapaa
uusia ystäviä ja oppii uusia lauluja.
Peetu totesi "Mulle kelpaa kyllä
vanhat laulut." - Elma-mummi

TENAVATRIVIA

Auto-auto-titityy = jäätelöauto
Lasikuuma = kasvihuone
Rääprääprääprää = väärinpäin

:-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #17 : 04.02.11 - klo:12:07 »

Huomenia!!  [:-)]
Yritetään tässä heräillä. Tai Pasi vaikuttaa ihan reippaalta, mutta mulla ei mene yhtä hyvin  [NUT]  Eka koneellinen pyykkiä on kuitenkin pyörimässä. Kahvit juotu ja malarialääkkeet otettu.
Meillä oli Pasin nuorempi tytär talonvahtina ja mä olen hämmästynyt, sillä lumityöt on hoidettu mallikkaasti, keittiö on siisti ja linnuilla on ruokaa. Hyvä, kun keksin eilen aamulla ostaa sille tyynynpäällisen, jossa on joku kissapeto! Hitto, mehän voidaan ensi talvena ottaa vuorotteluvapaata ja lähteä 3-4 kuukaudeksi Intiaan!  :-))

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 04.02.11 - klo:12:39 »

Tänään lopetan työt vähän aikaisemmin, joten kohta asemalle viskaamaan junaan kaverille, joka on jo edellisellä asemalla noussut siihen, yksi dvd-levy. Toivottavasti satutaan suoraan kohdakkain, niin en vahingossa joudu junaan  :-))  :-O No, seuraava asema olis kotiasema, mutta auto jäisi väärään kuntaan  [:-DD] Toinen auto on nyt korjattu ja se pitäisi iltapäivällä mennä hakemaan pois.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 04.02.11 - klo:12:51 »

Lentokoneessa kävi ilmanvaihto limakalvoihin; mä niistelin koko matkan ja silmiä kirveli. Edelleen toinen sierain tukossa ja nokka punainen ja kipeä  [:-/]

Yksi suomalainen nainen taas piti yllä meidän mainetta. Se oli eilen vissiin aamusta asti ryypännyt ja sitten sillä tuli Banjulin kentällä jotain ongelmia rahojen kanssa. Kaikki muut istuivat jo koneessa, kun joku kenttähenkilökuntaan kuuluva mies raahasi sen omalle paikalleen. Mä olin varma, että se sammuu tai alkaa oksentaa tai jotain, mutta vajaa 3 tuntia myöhemmin se oli Las Palmasin välilaskulla ekana kaljajonossa  :-O
Menomatkalla sama nainen oli Las Palmasissa niin lärvit, että se veti yhdet portaat alas rähmällään ja satutti jalkansa. Onkohan se ollut kaksi viikkoa siinä kondiksessa?  [NUT]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 04.02.11 - klo:14:15 »

http://www.feromy.nl/all-italiana/index.html
Tuosta linkistä löytyy se "itsku", missä me käytiin surffaamassa netissä. Ihan hotellin vieressä ja ilmainen netti; sitä tuli käytettyä melkein päivittäin!  :-))

Nälkä. Ei yhtään huvita lähteä kauppaan! Voi olla, että syödään pakastimen "aarteita" tänään!  [:-I]

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 04.02.11 - klo:14:24 »

Päiväätä.
Illalla alkoi ja vieläkin hitustelee lunta.  Eilen oli puut jo lumettomia, nyt taas vaihteeksi kauniin lumisia.  [:-)]
Ahas, Kaija ja Pasi ovat kotiutuneet.  Tervetuloa vaan!  [:-)] [KIPPIS]
Mä  kotiuduin terkkarista.  
Mulla kävi tuuri.  Kävin tänään Koskella terkkarissa kuvauttamassa keuhkot ja kyljen, kun eilen eivät ehtineet   Hihii, mammoon kutsu odotti eteisen lattialla.  Onneksi ei tartte mennä  sinne.   [:-)]
Jo on Tiinan työpaikan ikkunasta mielenkiintoiset näkymät. Etupuolelta saisivat putsata lumet pois.  Eihän sun liikkeen ikkunakaan näy tielle.  [:-(]
Tässäpä eka kuulumiset.
Kivaa perjantaita kaikille.  [KIPPIS]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 04.02.11 - klo:14:26 »

Mielenkiintoinen paikka toi "itsku". [:-)]
Nälkä oli mullakin.  Onneksi pakkasesta löytyi jauhelihavihanneskeiton ainekset.  Jo olikin keitto hyvää.  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 04.02.11 - klo:14:28 »

Joo, ne kasaa lumia aina tohon samaan parkkiruutuun joka on just mun kaupan oven kohdalla. Tais se tällä viikolla olla pari päivää ilman tota lumikasaa, mutta pahimmoillaan lumikasa on ollut tollasena parikin viikkoa ennenkuin ovat ajaneet pois.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 04.02.11 - klo:14:35 »

Ainakaan joulun aikoihin ei ois kivaa, jos tuollainen lumikasa ois liikkeen edessä.  [:-/]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #25 : 04.02.11 - klo:14:47 »

Heips!
Aamulla paisteli hienosti, mutta nyt on pilvessä ja tuuleekin navakasti. Sateita kai povaavat.
Mun ei tarvitse mennä työpaiklle ennen seuraavaa perjantaita. Koeviikko jatkuu ja omat kokeet on jo pidetty.
Korjauspuuhaa on tietysti läjäpäin, mutta sehän sujuu tässä koneen lähettyvillä [:-)]
Lähdenpä täyttämään lintujen ruokinnat.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #26 : 04.02.11 - klo:14:57 »

Lähdenpä kotiin odottelemaan kyytiä Pertunmaalle! [KIPPIS]

Mukavaa viikonloppua kaikille!
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 04.02.11 - klo:15:00 »

Samoin teille, sinne Pertunmaalle!  [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #28 : 04.02.11 - klo:15:42 »

Päivä on hurahtanut joutuisaan. Kävin vesijuoksemassa/uimassa ja sitten oli kauppa-asiat hoidettava. Nyt vielä pitää tehdä ruokaa ja tietenkin syödäkin. Sitten onkin vaan oleilua ja löhöilyä ohjelmassa.  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 04.02.11 - klo:16:47 »

Hohhoijaa! Työviikko takana, ja taas ensi tiistaina pitäisi selvitä, jatkaako firma vai loppuuko. Antavat aina viikon kerrallaan lisäaikaa.
Töiden jälkeen join kupposen kahvia ja söin yhden voileivän ja lähdin sitten lumihommiin. Kamalaa luotavaa, kun siinä oli sellainen kova kuori päällä.
Kyllä työelämä jotenkin rasittaa niin, että olen täälläkin käynyt vain lukemassa viestejä. Muutamaan olen ehkä vastannut.
Haukka mokoma verottaa meidän lintuja. Linnut ovat vähentyneet huomattavasti. Yhtenä päivänä kun tulin töistä, niin etupihalta, olohuoneen ikkunan alta lähti haukka. Ihan kummallista, että ikkunan vieressä oli. Sillä puolella ei ole edes ruokintaa. Ei ollut lentänyt päin ikkunaa, eikä se ollut syönyt siinä lintua, kun ei ollut höyheniä.

Mukavaa perjantai-iltaa kaikille!

Kirjattu

Sivu luotiin 0.128 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.