Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntaina 6.2.2011  (Luettu 1185 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Sunnuntaina 6.2.2011
« Vastaus #15 : 06.02.11 - klo:11:24 »

Sumuisen harmaata sunnuntaita.Ja nyt ei sada lunta :-))

Oikein "no onkos tullut kesä" fiilis tuli Pyriksen ruusuista [:-)]
Ja tässä ei niin kesää..uimari uimassa vähän jätin piiloon.

Mesikselle :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 06.02.11 - klo:11:34 »

Käytiin Otson kanssa leikkimässä päiväkodin pihassa. Otso päätti laittaa kielen porttiin kiinni ja tietysti repäisi heti irti. Ei kyllä lähtenyt nahkat eikä edes itkettänyt, mutta tuntuu se heti pienestä pitäen houkuttavan  [NUT]  :-))

Minäkin tykkään beagleista  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 06.02.11 - klo:11:38 »

Myötäeloa Otsolle..ihan tulee omatkin samat kokemukset mieleen, vaikka siitä on jo todella KAUAN aikaa.
Siis minkä nuorena kokee sen vanhanakin muistaa. [:-)]

Ja Beagle kuuluu myös omiin suosikkirotuihin.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 06.02.11 - klo:11:40 »

Samoin mulle tuli lapsuus mieleen tuosta Otson tekosesta. :-))

Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #19 : 06.02.11 - klo:12:13 »

Päivää Lapista! Pakkasta!! -22 oli aamulla ja vieläkin -20. Aurinkoinen, tai joku keltainen yrittää lämmittää, muttei onnistu. Ei kuiten tuule juuri ollenkaan, mutta kipakka on pakkanen.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #20 : 06.02.11 - klo:12:41 »

Huomenta!
Ihana laiska sunnuntai! Aamukahvit sängyssä, ei kiirettä mihinkään!

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #21 : 06.02.11 - klo:12:46 »

Eiköhän se kuulu jokaisen lapsen elämään vähintään kerran kokeilla kieltä metalliin. Itse olen ollut niin hidas että kaksi kertaa piti kielen jäätyä kiinni ennenkuin opin   [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #22 : 06.02.11 - klo:13:07 »

Jösses,
mun pihatien vieressä kävi HEVONEN- :-)) [:36] Ois nyt tullut peremmälle. Ratsu se oli, joku talutti.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 06.02.11 - klo:13:33 »

Ei taida heppa olla ihan jokapäiväinen näky.

Kaarin, meilläkin on netti hidastellut siihen malliin, että välillä katson viisaammaksi poistua koneen äärestä, tai minulle käy myös niin, että poksahdan kattoon.

Toivottavasti Otso muistaa nyt, että pakkasella kieli jäätyy kiinni. Lapsena äiti varotteli siitä aina, ja olen tainnut uskoa, kun en muista lykänneeni kieltäni rautaan.

Telkkiselle kiitos beaglen kuvasta  [:30]. Tässä isännän kanssa elellessä meillä on ollut useampikin beagle. Pentujakin teetetimme niillä muutamat. Ne pennut vasta tosi söpöjä ovat  [:36]
Aina oli niin surullista, kun tuli luovuttamisen aika. En enää pystyisi siihen hommaan. Vanhemmiten tulee mieli vielä herkemmäksi kuin nuorempana.
Yksi beaglemamma oli ihana. Kun sille tuli synnyttämisen aika, se oli tosi kipeä. Oksensikin silloin. Olin sen lähellä pentulaatikon luona. Aina kun menin pois jonnekin, se jätti synnyttämisen sikseen ja nousi laitaa vasten itkemään, että älä jätä. Niinpä me yhdessä hoitelimme homman. Vasta sitten, kun kaikki pennut olivat syntyneet, sain lähteä pois.  -Voi aikoja entisiä. Haikea mieli tulee kun muistelee.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 06.02.11 - klo:13:54 »

Toivottavasti Otso muistaa nyt, että pakkasella kieli jäätyy kiinni. Lapsena äiti varotteli siitä aina, ja olen tainnut uskoa, kun en muista lykänneeni kieltäni rautaan.

Yksi beaglemamma oli ihana. Kun sille tuli synnyttämisen aika, se oli tosi kipeä. Oksensikin silloin. Olin sen lähellä pentulaatikon luona. Aina kun menin pois jonnekin, se jätti synnyttämisen sikseen ja nousi laitaa vasten itkemään, että älä jätä. Niinpä me yhdessä hoitelimme homman. Vasta sitten, kun kaikki pennut olivat syntyneet, sain lähteä pois.  -Voi aikoja entisiä. Haikea mieli tulee kun muistelee.

Itsekään en muista olenko kielen jäädyttänyt kiinni, mutta sen muistan, että veljeni kyllä teki niin ja useasti  :-))

Ihana tarina Mesiksen beaglemammasta  [:-)]

Meillä on varmaan kolmannen koiran otto edessä 2-3 vuoden kuluttua. Aida on sellainen ressukka, ettei se yksinään pärjää ja jos ei mitään äkkinäistä satu, niin Unastahan se aika ennen Aidaa jättää, joten siihen pitää valmistautua, ettei Aida jää yksin siinä tapauksessa. Ikäväähän se on näin asioita ajatella jo valmiiksi, mutta melkeinpä pakko. Aida ei ole joutunut olemaan yksin juuri koskaan. Kerran äitini luona oli jäänyt sisälle, kun äitini oli vienyt Unan ulos ja Aidahan murtautui ulko-ovesta ulos ja juoksi heidät kiinni koko ajan huutaen kuin olisi suurempikin hätä. Sellainen reppana se on  [:-I]
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #25 : 06.02.11 - klo:14:25 »

Aurinko tuli esiin, jee  [:45]

Parin tunnin metsälenkki takana ja nyt massu täynnä ruokaa sekä jälkiruokakahvia.
Ihana ulkoilu sää, ei paljoa pakkasta eikä tuulta. Lintujakin kuului ja näkyi muutamia  [:-)]
Närhi piti omaa hiljaista luritteluaan, sitä oli kiva kuunnella. Punatulkuilla, kuusitiaisilla ja pikkukäpylinnuilla tuntui olevan jo kevätasioita mielessä  :-))

Suloista Sunnuntaita  :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 06.02.11 - klo:14:33 »

Ihana kertomus Mesikseltä.  [:34]
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #27 : 06.02.11 - klo:14:50 »

Ihana kertomus Mesikseltä.  [:34]

Hellyttävä beagle-mamma  [:-)]
Entisellä työkaverilla oli beagle nimeltä Allu. Oli oikein mukava koira ja kävi välillä töissäkin emäntänsä kanssa  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 06.02.11 - klo:15:08 »

Voi Anniinan Aidaressua, kun pelottaa olla yksin. Kyllä tuossa tapauksessa kannattaa ottaa koira, ja ihan hyvä se on etukäteen suunnitella näitä asioita.

Kyllä oli ihana ilma lenkkeillä koiran kanssa. Ja kuten Töyhtis sanoi, niin linnut pitävät jo omaa kevätkonserttiaan. -Voi ihana kevät!  [:-)]
Pellon takana tiellä näkyi liikettä, ja Seri oli tarkkana kuin porkkana.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 06.02.11 - klo:15:16 »

:-)) Taas Seri on niin mietteliäs.  [:-)] [:36]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.067 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.