Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 8.2.2011  (Luettu 845 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 8.2.2011
« Vastaus #45 : 08.02.11 - klo:12:35 »

Ääh, kun tuo kello käy!  [:-(]
Kai se on vedettävä rätei ja lumpui niskaan ja lähdettävä tienaamaan rahaa!

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 08.02.11 - klo:12:50 »

Onko vika koneessani vai muualla, kun YouTube antaa aika monen kappaleen kohdalla tällaisen tiedon:"500 Internal Server Error
Jotakin meni vikaan.
Joukko hyvin koulutettuja apinoita lähetettiin selvittämään ongelmaa."
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 08.02.11 - klo:13:40 »

Onko vika koneessani vai muualla, kun YouTube antaa aika monen kappaleen kohdalla tällaisen tiedon:"500 Internal Server Error
Jotakin meni vikaan.

Kyllä se ongelma on Youtubessa, ei hätää  [:-)]
Yrittävät vaan olla hauskoja virheilmoituksissaan.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 08.02.11 - klo:13:57 »

Heippatirallaa!
En tiedä, muistatteko, kun viime vuonna kerroin, että mut oli valittu sellaiseen testiin, jossa tutkitaan ravinnon vaikutusta ihmisen elimistön eri kiemuroissa.
Tänään oli toka kerta.  Sit on viiden vuoden tauko.  Kaikki on ok.  Ja ennen kaikkea huokasin helpotuksesta, kun muistitestissä pärjäsin tosi hyvin.  [:-)]  Mä olen jo pelännyt, että mulla on jonkun asteen demis, kun pätkii niin vietävästi.  Mut ei sit ollutkaan.
Se täytyy kertoa, että mun piti kirjoittaa kunnon lause.  Kirjoitin Oravalla puussa...
Kokeiden ottaja yllättyi  :-O ja sanoi, että on monia satoja haastellut ja testannut, olin toinen, joka kirjoitti lauseen eläimestä.  :-))
Olette kirjoitelleet taas paljon. [:-)]
Onneksi Mesis kerroit miehesi jalkojen kunnosta.  Nyt ymmärrän paremmin, miksi teet raskaimmat työt.  
Mulla oli eka siippa huono kajoamaan kotitöihin.  Hän kävi kylläkin töissä, mutta viikkosiivoukseen ois voinut osallistua.  [:-/]
Veikee ja komee toi Pyriksen sarvijaakko.  :-))
Niin hyvä on mulla muisti, etten enää muista, mitä kirjoititte. [:-DD]
Otsolle ainakin terkkuja.  On niin kiva lukea hänestä juttuja.  :-))
Hyvää mieltä kaikille.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 08.02.11 - klo:15:11 »

Jotakin meni vikaan.

Toivotaan, että näin on. Tiina tosin sanoi tuolla musapuolella, että hänelle siellä ollut linkki toimi hyvin ja minulle sama linkki lykkäsi tuon apinajutun. Se oli Telkkisen laittama kappale, jonka olisin mielelläni kuunnellut.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 08.02.11 - klo:15:19 »

Jotakin meni vikaan.

Toivotaan, että näin on. Tiina tosin sanoi tuolla musapuolella, että hänelle siellä ollut linkki toimi hyvin ja minulle sama linkki lykkäsi tuon apinajutun. Se oli Telkkisen laittama kappale, jonka olisin mielelläni kuunnellut.

Kannattaa kokeilla aina myöhemmin uudestaan. Netsissä kerrotiin, että tämä vika on vaivannut Youtubea jo pitkään ja viasta kerrottiin näin:

The 500 Internal Server Error which annoyed YouTube users is a general response error which occurs only when any request thrown off the server is not being able to find its right path or not being able to perform, the particular task or when the root cause for the problem cannot be identified.Source: http://www.thewindowsclub.com/500-internal-server-error-on-youtube-explained#ixzz1DNC54zdc
Eli siis se virheilmoitus tulee, kun serverille lähetetty pyyntö ei löydä oikeaa reittiä tai sitä ei voida suorittaa, mutta syytä tälle ei tunneta.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 08.02.11 - klo:15:20 »

Lähden tältä päivältä kotiin  [:-)] ja illalla sulkapalloon eli Otson juoksutukseen  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 08.02.11 - klo:15:54 »

Kiitos Anniina tiedosta  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #53 : 08.02.11 - klo:18:47 »

Tervehdys!  [:-)]
Ihan hirveetä sutinaa töissä; hyvä, kun kerkisi evästä haukata välillä. Joka paikkaan sattuu lumitöiden jäljiltä, mutta eikös se tarkoita sitä, että jos talvi jatkuu tällaisena  [:-//] niin mulla on vahvat lihakset kesän tullessa???  [:-DD]

Reilut 3 tuntia vielä. Toivottavasti tiet olisi hiukan paremmassa kunnossa; mä en ole meinaan koskaan ajanut tuollaisilla nimimiehenkihara-jääpolanteissa kuin tänään töihin tullessa.  :-O

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #54 : 08.02.11 - klo:19:08 »

Iltaa.  [:-)]
Flunssapotilaan kanssa päivä vierähti nopsaan. Aamulla oli hiukan pöpperöistä kun ajelin häntä hakemaan, illalla lensi kura. Molemmista reissuista kunnialla selviydytty. Ainakin huominen päivä vielä mennään näin, toivottavasti sitten jo paranee ja pääsee taas kouluun.
Mielellänihän toki häntä täällä hoitelen, potilaan aika vaan tulee pitkäksi sen myötä kun parantuu.

Päivän ketjussa olisi paljonkin kommentoitavaa - kun vaan muistaisi mitä.  [:-I]

Mukavaa iltaa pönttöihinne !
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #55 : 08.02.11 - klo:20:45 »

Iltaa Lapista! Tänään satoi jäätävää tihkua, joka jäätyi tuulilasiin. 30 kilsan matkalla piti kolmesti pysähtyä raapimaan tuulilasi puhtaaksi. Eli 10 km ja stop... iltapäivällä jähtyi sen verran ettei enää jäätänyt.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #56 : 08.02.11 - klo:22:00 »

Onko muuten mummelista kuulunut pitkään aikaan mitään..vai enkö ole huomannut hänen kirjoitteluaan?
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 08.02.11 - klo:22:02 »

Tosiaankin!  Eipä ole mummelista kuulunut vähään aikaan mitään.
Eikös häneltä kuollut joku lähiomainen?  [:-I]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #58 : 08.02.11 - klo:22:06 »

Muistaakseni veli..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.058 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.