Sit mulla olis teille tällainen kysymys:Miksi pölynimurin mukana tulee käyttöohje? a. Käyttöohjeella ei ole mitään virkaa, sen voi ihan hyvin tunkea jonnekin laatikkoon tai vaikka hukata kokonaan.b. Käyttöohje on sitä varten, että jos tulee joku ongelma pölynimurin kanssa niin käyttöohjeesta voi etsiä apua ja neuvoja ongelman ratkaisemiseksi.
Lainaus käyttäjältä: Tiina - 26.01.11 - klo:11:40Sit mulla olis teille tällainen kysymys:Miksi pölynimurin mukana tulee käyttöohje? a. Käyttöohjeella ei ole mitään virkaa, sen voi ihan hyvin tunkea jonnekin laatikkoon tai vaikka hukata kokonaan.b. Käyttöohje on sitä varten, että jos tulee joku ongelma pölynimurin kanssa niin käyttöohjeesta voi etsiä apua ja neuvoja ongelman ratkaisemiseksi. Tällaista mä teiltä muutama viikko sitten kyselin ja taitaa aika monella olla niin että toi vaihtoehto a. on se mitä käytetään .
Lainaus käyttäjältä: Motteri - 09.02.11 - klo:11:10http://www.vertaa.fi/sahkohammasharja/braun/oral_b_pc_500/Mä ostin just tän Mustasta Pörssistä, maksoin suunnilleen 50€. Ja samantien setin varaharjoja!
http://www.vertaa.fi/sahkohammasharja/braun/oral_b_pc_500/
Lainaus käyttäjältä: Tiina - 10.02.11 - klo:14:09Lainaus käyttäjältä: Tiina - 26.01.11 - klo:11:40Sit mulla olis teille tällainen kysymys:Miksi pölynimurin mukana tulee käyttöohje? a. Käyttöohjeella ei ole mitään virkaa, sen voi ihan hyvin tunkea jonnekin laatikkoon tai vaikka hukata kokonaan.b. Käyttöohje on sitä varten, että jos tulee joku ongelma pölynimurin kanssa niin käyttöohjeesta voi etsiä apua ja neuvoja ongelman ratkaisemiseksi. Tällaista mä teiltä muutama viikko sitten kyselin ja taitaa aika monella olla niin että toi vaihtoehto a. on se mitä käytetään .Siksi, että jos s a t t u u niitä j o s k u s tarvitsemaan. Eri asia on, että löytääkö niitä?
Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 10.02.11 - klo:14:33Lainaus käyttäjältä: Tiina - 10.02.11 - klo:14:09Lainaus käyttäjältä: Tiina - 26.01.11 - klo:11:40Sit mulla olis teille tällainen kysymys:Miksi pölynimurin mukana tulee käyttöohje? a. Käyttöohjeella ei ole mitään virkaa, sen voi ihan hyvin tunkea jonnekin laatikkoon tai vaikka hukata kokonaan.b. Käyttöohje on sitä varten, että jos tulee joku ongelma pölynimurin kanssa niin käyttöohjeesta voi etsiä apua ja neuvoja ongelman ratkaisemiseksi. Tällaista mä teiltä muutama viikko sitten kyselin ja taitaa aika monella olla niin että toi vaihtoehto a. on se mitä käytetään .Siksi, että jos s a t t u u niitä j o s k u s tarvitsemaan. Eri asia on, että löytääkö niitä? Tosinainen ei manuaaleja tutki.
Paitsi että...digiboksin manuaali oli pakko tutkia vajaat kolme vuotta sitten.