Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 10.2.2011  (Luettu 730 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Torstai 10.2.2011
« Vastaus #15 : 10.02.11 - klo:11:03 »

Kaija, pitäiskö juoda nestettä oikein kunnollinen määrä, niin se lasti joka sun vatsassa painaa, tulis pois.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #16 : 10.02.11 - klo:11:13 »

Kaija, pitäiskö juoda nestettä oikein kunnollinen määrä, niin se lasti joka sun vatsassa painaa, tulis pois.

Juu, täytyy yrittää lipittää vettä! Mulla ei oikein reissun jälkeen ole vatsa toiminut "normaalisti", johtuu ehkä siitä, että viimeisinä päivinä siellä oli jo niin kyllästynyt hotellin sapuskoihin (salaattivalikoimaa oli supistettu radikaalisti) ja pastaan ja pizzaan, että tuli syötyä aika vähän.

Lomapäivät rytmittyi kivasti ruokailujen mukaan: aamupalan (2 paahtoleipää, paistettua munaa) jälkeen altaalle. Sitten muutaman tunnin päästä ensimmäiset alkoivat jo miettiä, että missä syödään lounas... Osa porukasta söi ihan järjettömiä annoksia aamupalalla ja just niillä tuli ekaksi nälkä uudestaan  [:-DD]
Luonas, suihku ja päivälepo... sitten olikin aika mennä varsinaiselle päivälliselle!  [:20] [:20] [:20] [:20] [:20] [:20]

Me Pasin kanssa skipattiin muutamana päivänä aamupala kokonaan; eihän me kotonakaan syödä mitään aamulla. Tai kuitattiin se kahvilla. Ja hyvin pärjättiin lounaaseen asti!

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 10.02.11 - klo:11:17 »

Aamupäivää Lahdesta! [:-)]

Aurinko paistaa! Ja paljastaa kauhean likaiset myymälänikkunat :-)).

Mä olen niin skeptikko että en oikein usko noihin Kaijan mainitsemiin ruuansulatusjugurtteihin [:-(]. Tai uskon mä siis siihen että kuitu ja noi "fiilukset" on ihmiselle ihan hyvästä, mutta kun noissa jugurteissa on tosiaan aika paljon kaikkia lisäaineita, niin Activiassa kuin tuossa Valionkin tuotteessa. Väriä ja aromeja ym. joita mä ainakin yritän välttää, ja sokeriakin tuossa Valion tuotteessa on 14g/100g. Lisäkuituahan saa pellavansiemenrouheesta ja muista vastaavista tuotteista hyvinkin helposti ja monista rasvattomista  maitotuotteista saa noita asidofiiluksia ja muita fiiluksia. Mä koen nuo vaan jonkinlaisena rahastuskeinona, kallis tuote ja vähän ravintosisältöä. Miksiköhän muuten tuohon Valion Olo-jugurttiin on pitänyt tuota sokeriakin laittaa noin paljon. [?]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 10.02.11 - klo:11:23 »

Mä olen niin skeptikko että en oikein usko noihin Kaijan mainitsemiin ruuansulatusjugurtteihin [:-(]. Tai uskon mä siis siihen että kuitu ja noi "fiilukset" on ihmiselle ihan hyvästä, mutta kun noissa jugurteissa on tosiaan aika paljon kaikkia lisäaineita, niin Activiassa kuin tuossa Valionkin tuotteessa. Väriä ja aromeja ym. joita mä ainakin yritän välttää, ja sokeriakin tuossa Valion tuotteessa on 14g/100g. Lisäkuituahan saa pellavansiemenrouheesta ja muista vastaavista tuotteista hyvinkin helposti ja monista rasvattomista  maitotuotteista saa noita asidofiiluksia ja muita fiiluksia. Mä koen nuo vaan jonkinlaisena rahastuskeinona, kallis tuote ja vähän ravintosisältöä. Miksiköhän muuten tuohon Valion Olo-jugurttiin on pitänyt tuota sokeriakin laittaa noin paljon. [?]

Skeptikko olen minäkin; siksi mä olenkin ristinyt tuon hokkuspokkus-tuotteeksi!  [:-DD]
Kaloreita siinä on ihan järkyttävä määrä: 100kcal/100g. Ei siis mikään purkkitolkulla syötävä jugurtti!  :-O
Yleensä mä en mokomiin koske, mutta kun näin Valion kaupassa tyrkyllä, niin ajattelin, että eipä siinä paljoa menetä, jos kokeilee kahden viikon kuurin!  [:-)]

Sus

• Vieras
« Vastaus #19 : 10.02.11 - klo:11:24 »

Kerrankin ihanainen auringonpaiste, sinne suuntaan kohta kamerankaa. Lähen valokuvaamaan Prisman jätesäkkejä... eiku... ostamaan jätesäkkejä. :-)) Ois pikkusiivottavaa täällä.

En vieläkään osaa päättää meenkö kävellen vai pyörällä...

Kivaa torstaita kaikillen! [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 10.02.11 - klo:11:27 »

Sus, mene pyörällä.  [:-)] 
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #21 : 10.02.11 - klo:11:28 »

Huomenta Lapista! Pakkasta semmoset -34 astetta, aika raitis on ilma. Aurinko paistaa, muttei pahemmin lämmitä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #22 : 10.02.11 - klo:11:31 »

Taidan mä kallistua pyörän puoleen kyllä. Sillä menee Prisman alamäki iloisesti. :-)) Kotiin tullessa ylämäen voi taluttaa ja samalla katella kuvauskohteita.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 10.02.11 - klo:11:35 »

Taidan mä kallistua pyörän puoleen kyllä. Sillä menee Prisman alamäki iloisesti. :-)) Kotiin tullessa ylämäen voi taluttaa ja samalla katella kuvauskohteita.

Just niin.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 10.02.11 - klo:12:23 »

Menipä taas nopsaan aamupäivä... Oli ihan kiva nukkua kymmeneen, mutta aikaa ei sitten juurikaan jäänyt!  [:-(]
Murusille viety pähkinää, muutama pyykkisatsi hoidettu, suihkussa käyty ja aamupalaa syöty... Päätin olla reipas, ettei tarvii töissä heti alkaa syödä ja paahdoin leipää. Nyt vielä lusikoin tuon hokkuspokkus-jugurtin menemään ja alan valmistautua töihin!  [:-)]

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 10.02.11 - klo:13:53 »

Aurinkoista Torstaita!  [:-)]

Positiivarit:

TENAVATUOKIOT

Koulussa oli uskontotunti ja opettaja
kysyi olisiko Jeesuksen pitänyt sanoa
jotain erikoista Juudakselle, kun hän
ohitti tämän risti selässään kohti
Golgataa? Koko luokka hiljeni, mutta
Mika osasi sanoa siihen mielipiteensä:
"Kohta lätisee!" -Mervi

Heli (3v) katseli sateisen yön jälkeen
aamulla pihassa kastematoa. Kun mato
lähti liikkeelle, tyttö hihkui innoissaan:
"Äiti! Tää toimii!" -Anna-Liisa

:-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #26 : 10.02.11 - klo:14:19 »

Upea aurinkoinen päivä..siis auringonpaisteista torstaipäivää pönttöystäville toivottelen.

Ai niin ...edelleenkin kyselen tietääkö kukaan Mummelin hiljaiselosta mitään
« Viimeksi muokattu: 10.02.11 - klo:14:24 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 10.02.11 - klo:14:32 »

Tuli juuri tieto, että Otso sai hoitopaikan ryhmäpäiväkodista. Kesällä voisi siirtyä perhepäivähoitoon, mutta laitoin kyllä päivähoidon ohjaajalle viestiä, että jos Otso siellä hyvin viihtyy, niin en näe syytä siihen, että olisi pakko siirtyä perhepäivähoitajalle. Kolmessa kuukaudessa kerkee juuri tottumaan hoitajiin ja muihin lapsiin ja sitten olisi varmaan sama rumba edessä taas. Pitääpä soitella sinne ja sopia aikoja tutustumiskäynneille.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 10.02.11 - klo:14:38 »

Hienoa, että Otso sai vakipaikan. [:-)]  Onhan se hyvä, jos sais heti mennä sellaiseen paikkaan, jossa tulis jatkossakin olemaan. [:-)]

Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #29 : 10.02.11 - klo:14:57 »

Ai niin ...edelleenkin kyselen tietääkö kukaan Mummelin hiljaiselosta mitään

En tiedä.  [:-I]
Katsoin tuolta profiilista, hän on käynyt viimeksi pöntöllä 4.2.2011.
Viimeisimmän viestinsä on kirjoittanut ennen joulua, eli 22.12.2010.

Tuli juuri tieto, että Otso sai hoitopaikan ryhmäpäiväkodista. Kesällä voisi siirtyä perhepäivähoitoon, mutta laitoin kyllä päivähoidon ohjaajalle viestiä, että jos Otso siellä hyvin viihtyy, niin en näe syytä siihen, että olisi pakko siirtyä perhepäivähoitajalle. Kolmessa kuukaudessa kerkee juuri tottumaan hoitajiin ja muihin lapsiin ja sitten olisi varmaan sama rumba edessä taas. Pitääpä soitella sinne ja sopia aikoja tutustumiskäynneille.

Mukava kun Otson päivähoito on järjestynyt. [:-)]
Päivä rytmittyy mukavasti ja toisten lasten seura on jo varmaan hyvä isolle pojalle.   [:-)]
« Viimeksi muokattu: 10.02.11 - klo:15:01 kirjoittanut annulix »
Kirjattu

Sivu luotiin 0.062 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.