Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 16.2.2011 keskiviikko  (Luettu 1378 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 16.2.2011 keskiviikko
« Vastaus #45 : 16.02.11 - klo:15:54 »

Kaarin, toista viikkoa se lumikasa jökötti tuossa mun näyteikkunan edessä, mutta nyt sitä ei enää ole siinä. (kunnes tulee seuraava lumipyry :-)))

Deb, kyllä nuo äidin elämän käytännön asiat on aikalailla mun harteilla koska olen meistä sisaruksista ainoa joka asun Lahdessa. Siskoltani saan kyllä henkistä tukea viikottain, kun hän soittelee mulle ja saan puhelimessa kertoa aina kaikki mieltä päinavat äitiä koskevat asiat. Velipoika ei sit niinkään osallistu näihin äidin juttuihin. [:-I]

Kiitos teille kaikille henkisestä tuesta! [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #46 : 16.02.11 - klo:16:14 »

Ei nuo Nöpön rukkaset mitään varsinaisia unileluja ole, sattuivat vaan oleen sängyllä [:17] [:-DD]

Jaska on AINA ollut erittäin hellä Nöpöä kohtaan. Jaska on noin kuukauden vanhempi, ja kun Nöpö tänne tuli (Jaska oli jo tullut, ihan pikkupentu), hän otti heti samana päivänä Nöpön hellään huomaansa. Aatelkaa pentu-poikakissa, alkoi hoitaa Nöpöä ensitapaamisesta niin, että nuoli pyllyt ja korvat ja koko vaavin heti samantien. Siitä asti ovat olleet ylimmät ystävät. Nöpö - jotakin pentuna kauheesti säikähtäneenä ja marraskuussa lumihangesta ulkoa löydettynä, alle 8 viikoisena arviolta - sai parhaan mahdollisen turvallisen hoivan täältä, Jaakkokullalta. [:-)]

Tuo kuva vaan... Nöpö jotenkin ällistyi kuvanottoa. [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #47 : 16.02.11 - klo:16:33 »

Tarkoitan, että Jaakkokulta Säntäryntä oli pikkupennusta, ja poikakissa vielä, kuin ÄITI. [:34] [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #48 : 16.02.11 - klo:16:38 »

Nöpön luottamus on taas kasvanut. [:-)] Aika haasteellinen kissa on ollut... siksi se löytäjäkin halusi mun ottavan sen, kun sanoi "ei tästä tuu mitään", kun Nöpö oli aluksi löytämisen jälkeen heidän huushollissaan muiden kissojen kanssa...

Hän on sen jälkeen n. viisi kertaa puhelimessa tuntenut "huonoa omatuntoa", kun "työnsi" Nöpön mulle... aina sanoo sen... ja mä vaan, että kuule mä rakastan tuota kissaa ja jaksan kesyttää sitä. [:-)]

Jokainen uusi luottamuksenosoitus on kuin työvoitto... Nykyään Nöpö, raukeana ja puolinukuksissa, on aivan sataprosenttisen luottavainen. Saa rapsutella rauhassa pään ja kasvot ja korvat ja sit kääntyy selälleen, saa rapsuttaa vatsasta ja hän vaan kehrää. [:34] Äsken viimeksi. [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #49 : 16.02.11 - klo:16:50 »

Kaarin, toista viikkoa se lumikasa jökötti tuossa mun näyteikkunan edessä, mutta nyt sitä ei enää ole siinä. (kunnes tulee seuraava lumipyry :-)))

Deb, kyllä nuo äidin elämän käytännön asiat on aikalailla mun harteilla koska olen meistä sisaruksista ainoa joka asun Lahdessa. Siskoltani saan kyllä henkistä tukea viikottain, kun hän soittelee mulle ja saan puhelimessa kertoa aina kaikki mieltä päinavat äitiä koskevat asiat. Velipoika ei sit niinkään osallistu näihin äidin juttuihin. [:-I]

Kiitos teille kaikille henkisestä tuesta! [:-)]

No kyllä sun harteilla on sitten paljon painolastia tuossa asiassa. [:-(]
Tsemppiä sulle eteenpäin äitisi asian hoidossa! [:5]

----------------------------------------------------
Nyt mittarissa jo -22,3 astetta.
Mä meen nyt laittamaan ruokaa. [:25]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 16.02.11 - klo:17:05 »

Deb, nyt meidän mittareissa on samat lukemat.  [:-)]
Jokohan on täyskuu?  En saa selvää, kun mollottaa koivikon takaa.  Kylmää yötä veikkaan tulevaksi.  [:-I]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #51 : 16.02.11 - klo:17:33 »

Vihdoinkin aikaa heittäytyä sohvalle. Pasi haki mut töistä ja me saatiin perheen ykkösauto käynnistettyä honkkelin avustuksella. Käytettiin se akun vaihdossa ja huomenna se toivottavasti suostuu lähteen töihin!

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 16.02.11 - klo:17:36 »

Keskiviikkon alkuehtoota  [:-)]
-32 oli lukema aamulla mittarissa.  Nippa nappa lähti dieseli käyntiin, vaikka oli tallissa ja liekan päässä  [:-)] Kakkosvaihdekin oli hukassa ensimmäiset kilometrit, mutta löytyi kuitenkin matkan varrella. Onneksi oli toimistopäivä, muuten olis saattanut hyytyä koko menopeli  [:-I]
Nyt pakkasta jo -23.4 eli huomen aamulla todennäköisesti vielä huimempi lukema  [:-)] No eipä tee mieli sen enempää uimahallille, hiihtämään eikä lenkille  :-)) eli voi vaan olla ja tupaa lämmitellä  :-))
Tiinalle tsemppiä äidin hoidon järjestelyyn  [:30] Oma äiti onneksi vielä pirtsakka ja pärjää hyvin omillaan vaikka ikää jo 86v. Anoppi pari vuotta vanhempi ja hänellä käy kotihoito säännöllisesti 3x päivässä ja saa hyvää hoitoa ja on itsekin siihen tyytyväinen  [:-)]
Mukavia kuvia päivän ketjussa  [:-)]

Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #53 : 16.02.11 - klo:17:42 »

Meidän naapurin portin pieleen on iso koira tehnyt kaamean läjän ja siihen on jätetty.
Kirjotin eilen siitä ja koirankakoista paikallislehden FB:n sivuille. En kyllä ihmettele kun kevät tulee alkaa koiran paska keskustelu kuumana lehdessä. Jos mulla ei oo pussia mukana, saalistan Lindan kikkareet tikkuun ja vien kauas näkymättömiin. Hävettää tuollaiset koiran omistajat, jotka antaa koiran tehdä tarpeensa ihan minnä vain.

Mese pitää huomenna pakkasia, mulla on huomenna viimoinen päivä duunia ja perjantain olen pakkasella. Oon murheen murtama. Tällä hetkellä ei oikein naurata, kaikkiaan näissä työkuvioissa on sellaisia piirteitä että niitä hoitaa joku muu kuin minä. Toivottavasti Nissukkani kestää pakkaset huomenna ja kärrää mut vielä kerran tehtaalle. Menopeli on vanha ja ruosteinen, mutta luotettava.
Tiinalle tsemppaukset, tiedän mitä se on.  [:30]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 16.02.11 - klo:17:46 »

Iipalle  [:30]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 16.02.11 - klo:17:48 »

Kyllä harmittaa sun puolesta, iipa. 
Oikein kourasee, kun ajattelen miltä sinusta tuntuu.  [:-(] [:30]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 16.02.11 - klo:17:49 »

Tuli mieleenjuolahdus, että kuoleeko ne auton akut kokonaan? Jos ne siellä sisällä korjaamon lämmössä virvotellaan uuestaan henkiin ja myyään seuraavalle...  Kierrätys on sinänsä ihan hyvä, mutta tuskin kukkaan haluaa kierrättää ommaa rahhaansa turhan päite.   [:-I]

Positiivarit

MERKKIHENKILÖN KUOLEMA

Olemme suruksemme saaneet kuulla,
että yksi yrityksen merkittävistä
jäsenistä, Joku Muu, on kuollut.
Hänen poismenonsa jättää vaikeasti
täytettävän aukon. Joku Muu oli
ollut mukana yrityksen perustamisesta
alkaen ja hänen työpanoksensa oli
keskimääräistä huomattavasti suurempi.

Aina kun joku työ oli saatava tehdyksi,
aina kun tarvittiin auttavaa kättä tai
vaikkapa vain kuuntelijaa, jokaisen
huulilla oli sama lause: Joku Muu
tehköön sen. Aina kun tarvittiin
vapaaehtoisia, jokainen oletti Jonkun
Muun ilmoittautuvan tehtävään.

Joku Muu oli suurenmoinen ihminen;
toisinaan hän tuntui suorastaan yli-
ihmiseltä. Mutta yksi ihminen ei voi
tehdä kaikkea. Totuus sijansa saakoon:
kaikki odottivat liikaa Joltakulta Muulta.

[:-I]

Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 16.02.11 - klo:18:03 »

Jokainen uusi luottamuksenosoitus on kuin työvoitto... Nykyään Nöpö, raukeana ja puolinukuksissa, on aivan sataprosenttisen luottavainen. Saa rapsutella rauhassa pään ja kasvot ja korvat ja sit kääntyy selälleen, saa rapsuttaa vatsasta ja hän vaan kehrää. [:34] Äsken viimeksi. [:-)]
Varmaan ihana tunne  [:-)]

Iipalle jaksamista.  [:1]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #58 : 16.02.11 - klo:18:15 »

Deb, nyt meidän mittareissa on samat lukemat.  [:-)]
Jokohan on täyskuu?  En saa selvää, kun mollottaa koivikon takaa.  Kylmää yötä veikkaan tulevaksi.  [:-I]

Näyttääpi olevan täysikuu perjantaina  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 16.02.11 - klo:19:21 »

Juu, zeener, pikkasen täytyy kuun vielä pyöristyä, niin on täys möllikkä.  [:-)]
Huijui, kun palelee.  Piti käydä kurkkaamassa mittaria.  Nyt on 25 astetta pakkasta.
Risto, paljonko teillä on?
Kirjattu

Sivu luotiin 0.116 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.