Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: LAUANTAI 19.02.2011  (Luettu 1680 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: LAUANTAI 19.02.2011
« Vastaus #60 : 19.02.11 - klo:17:28 »

Kaarin, onnistuiko makaronilaatikko? [:-)] Veikkaan että hyvää tuli.

Mulla on täällä Kolussa mokkula käytössä joten kuvien lataaminen ei taida onnistua, mutta jos sitten ensi viikolla, lyhtykuvia.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 19.02.11 - klo:17:51 »

Tiina, onnistui. [:-)]  Tavallisesti en ota lisää, mut nyt otin.  En muistanutkaan, miten erilaista itse tekemä makaroonilaatikko on. [:-)] 
Täytyy laittaa puolet tuosta kiposta pakkaseen, niin onpahan  valmista ruokaa, kun laiskuus iskee. 
Sellä on vielä joulun aikaista karjalanpaistia.  Vieläköhän se on syömäkelpoista? 
Täytyy ostaa mussiporunoita ja syödä paisti pois.  [:-)]
Oikein dundeellista iltaa teille sinne Koluun.  [:38]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #62 : 19.02.11 - klo:18:44 »

Ja tässä vielä toinen:

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 19.02.11 - klo:18:52 »

[:-)] Ihana.  [:34]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 19.02.11 - klo:19:15 »

Nättejä kisuja Rouva Hömötiaisella  [:34]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 19.02.11 - klo:19:21 »

Mullakin on kynttelikkö keittiössä ja olkkarissa.   Sillai kuitenkin, ettei ulos näy.  Antavat lisää valoa, kun on niin pimeää.
Kynttilöitä ei minulla ole, mutta en malta tätä laittaa lainkaan pois, kun tykkään siitä niin kamalasti. Siinä on kirkkaita enkeleitä eri tasoissa ja sisällä pieni hieman sinertävä valo.

Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #66 : 19.02.11 - klo:19:25 »

Meillä palaa huvimajassa pikkuvalot edelleen, eihän niin pääse ees sammuttamaan, kun lunta on isot kasat ovenkin eessä ja palaa kyllä tossa sinän vierelläkin parissakin paikassa ja sisällä polttelen tuikkuja.

Ihania nuo Hömiksen pojat!
Kävin juuri saunassa ja nyt olisi tukalle tehtävä jotain.
Mukavaa iltaa!
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #67 : 19.02.11 - klo:19:30 »

Mun ei pitäis nukkua ikinä päikkäreitä, nytkin on heti jotenkin huono olo kun hetken tuolla torkahdin [:-(].
Meilläkin on sauna lämpiämässä mutta siellä on kuulemma vasta +40 astetta, joten hiukan aikaa täytyy odotella, talvella suo sähkösaunakin lämpiää hitaammin.

Kiitos Kaarin toivotuksista! Jäälyhty palaa ihan tuossa ikkunan takana, lumikasan päällä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #68 : 19.02.11 - klo:19:37 »

Mun ei pitäis nukkua ikinä päikkäreitä, nytkin on heti jotenkin huono olo kun hetken tuolla torkahdin [:-(].

Päikkäreistä tulee sellainen krapula-ilman-mukavaa-nousuhumalaa-olo!  [:-/]
Kaffetta ja paljon raikasta vettä. Sillä siiä toivottavasti selviää!

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #69 : 19.02.11 - klo:19:41 »

Just sellanen :-))! Kahvit jo join mutta ei olo sanottavasti kohentunut, toivottavasti sauna auttaa asiaan.

Repe-kulta tyhjensi tiskikoneen ja täytti sen taas likaisilla astioilla ja pesee nyt vielä käsin ne astiat mitkä ei mahdu koneeseen. [:35]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #70 : 19.02.11 - klo:19:49 »

Repe-kulta tyhjensi tiskikoneen ja täytti sen taas likaisilla astioilla ja pesee nyt vielä käsin ne astiat mitkä ei mahdu koneeseen. [:35]

Repe on niin murunen! Jos mulla ei olisi Pasia, niin mä haluaisin jonkun Repen veljen!  [:-DD]
Ihan oikeesti, millä sä saat Repen tekeen kaikki nuo kotityöt? Otatko sä Pasin teille pariksi vuodeksi asumaan ja koulutukseen? Saatte kaapit kaupan päälle!  :-))

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #71 : 19.02.11 - klo:19:53 »

Repe on niin murunen! Jos mulla ei olisi Pasia, niin mä haluaisin jonkun Repen veljen!  [:-DD]
Ihan oikeesti, millä sä saat Repen tekeen kaikki nuo kotityöt? Otatko sä Pasin teille pariksi vuodeksi asumaan ja koulutukseen? Saatte kaapit kaupan päälle!  :-))
[:-DD]
Meillä lienee ensimmäinen viikonloppu joulun jälkeen, kun ulkolyhdyissä ei pala tuli. Takassa palaa. Se kyllä kuivattaa huoneilmaa entisestään, mutta eiköhän me kestetä [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #72 : 19.02.11 - klo:20:20 »

Mesiksen enkelijuttu on hieno! [:-)]

Iltaa jälleen!
Saunottu ja iltaa tässä vietetään.
Kohta laitan iltapalan ja sitä myöten sitten unten maille, kunhan saan iltapalat syötyä ensin. :))
Teillä monilla on sitten vielä kynttilöitä tai kynttelikköjä. Meilläkin nyt siis ne lämpökynttilät palamassa ja varmaankin sammutan ne ennen nukkumaan menoa. Jää n. puolet vielä polttamatta sillä keinoin ja toiseen kertaan. :)

Mittarissa nyt -19,9 astetta.

Ihana kuva myös Reino Reppuhoususta! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #73 : 19.02.11 - klo:20:35 »

Ei musta ole kenenkään kouluttajaksi [:-DD], Repe on sitäpaitsi aina ollut tuollainen oma-aloitteinen eli toi ei ole mun koulutuksen tulosta. Johtuiskohan se siitä että Repe on aikanaan asunut poikamiehenä yksikseen ja silloin oppinut tekemään kotihommia.
En mä nytkään Repeä pyytänyt tuota hommaa tekemään, yhtäkkiä mä vaan kuulin kun keittiöstä alkoi kuulua tiskauksen ääniä. Istuin itse tässä leivinuunin kupeella koneella ja pönttöilin :-)).
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #74 : 19.02.11 - klo:21:58 »

Repelle  [KIPPIS]  :-))

Aida voi paremmin. Kipulääke tuntuu purevan ja ei valita jalkaansa.

Väsyttää, joten suuntana sänky  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.099 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.