Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Heii...  (Luettu 273 kertaa)

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
Heii...
« : 21.02.11 - klo:22:09 »

...pitkästä aikaan.. [:-)]...työ ootte varmaan luullu jot mie oon "kuollu" tai muuten vaan kadonnu jonnekkii...no, en kuitenkaan, miul vaan ollu "pikkusen" harmii ja sairautta etc....tai sanotaan nyt sillee et miut tehtiin sairaaksi...heh...johon en vieläkään taho uskoo.. [NUT]...mie ite arvewlin sillee, katottiin miun synt.vuoslukkuu ja silloha "pittää" olla kaikem maaliman sairaudet, jotta...kakkosluokan diabetes (johon en usko)..en kuuna päivänä ole ollu niin kippee ennenkun aloitin näitten "myrkkyjen" syömisen.. [NUT]

Eihä miun arvot ollu mitkään suuret ...7.2..avot, miehä sairastan moista tautii...popsi pillerii naamaas, pittää mitata kaikenmaaliman härvelillä verensokerii joka on ollu 3.3....4.4...5.1...päässä heittää ja on pirun paha olo...aamusin koskee päätä...en tykkää EN-.EN..!!!
Et silviistii täl kertaa...nyt vaan taas pillerit naamaan...mie oon aina inhonnut lääkkeiden syöntiä...yöäk!! [HUH]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Heii...
« Vastaus #1 : 21.02.11 - klo:22:16 »

Voi Mummeli  [:1]. Tuntuuko Sinusta, että tulit niistä lääkkeistä sairaaksi? Kannattaako mennä tohtorin puheille, jos vaikka onkin jotenkin väärät lääkkeet.
Paranemista toivottelen Sinulle.
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #2 : 21.02.11 - klo:22:22 »

Mesis...tulin sairaammaksi, minnuu huippaa ja on turkasen paha olo aamusin meinaa tulla yrjö ja tuo kummallinen aamu päänsärky minnuu äkköittää... [?]
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #3 : 21.02.11 - klo:22:32 »

Noh, miul on nyt täl viikolla kaikenmaaliman kokeet...paastosokeri/kilpirauhaskokeet..en mie ennää ees muista mitä kaikkee miust tutkitaan...mieku oon ollu omasta mielestäin ihan OK...en sit ookkaa...höh...mitä nyt pääs sillo tällö heittää.. [NUT]..ja sit viel...miul on "mukamas" kolestrolihommelis (kallis lääke)!!! Vaikea rasva-ainehäiriö???? pittää liikkua, miten voin enemmän liikkua, miehä oon kuin "duraselpatteri" painelen tuhatta ja sataa...en ymmärrä en!...Rasvamasuu miul ei oo, en ole ylipainonen...onkoha menny paprut sekasii jonkun kans? [XX]...et tällee...
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #4 : 21.02.11 - klo:22:34 »

Nyt öitä...siihenkii pilleri!!!...kiukuttaa... [XX]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #5 : 21.02.11 - klo:22:39 »

Kiva kun mummelista nyt vihdoinkin jotain kuuluu...vaikka ne kuulumiset eivät sitten niin mummelin kannalta
mukavia olekaan.
Varmaan lääkkeiden sivuvaikutukset tekevät olon kurjaksi...ja epätietoisuus siitä missä mennään kun tutkimukset
ovat vielä kesken..pahentavat oloa.
Jaksamista  [:1] mummelille.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 22.02.11 - klo:07:18 »

Kiva kuulla mummelista  [:-)] jaksamista  [:1]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 22.02.11 - klo:08:10 »

Noh, miul on nyt täl viikolla kaikenmaaliman kokeet...paastosokeri/kilpirauhaskokeet..en mie ennää ees muista mitä kaikkee miust tutkitaan...mieku oon ollu omasta mielestäin ihan OK...en sit ookkaa...höh...mitä nyt pääs sillo tällö heittää.. [NUT]..ja sit viel...miul on "mukamas" kolestrolihommelis (kallis lääke)!!! Vaikea rasva-ainehäiriö???? pittää liikkua, miten voin enemmän liikkua, miehä oon kuin "duraselpatteri" painelen tuhatta ja sataa...en ymmärrä en!...Rasvamasuu miul ei oo, en ole ylipainonen...onkoha menny paprut sekasii jonkun kans? [XX]...et tällee...

Nyt on mummeli ymmärtänyt jotain väärin.Aina ei tarvitse olla tämmönen "rasvamasu" kun kolestrolisairaus iskee.Tunnen muutaman tosi"kurjan"laihan näkösen ihmisen joilla on paha kolestroolivamma....
Ja sama juttu tossa aikuis diabeetes sairaudessa,ei TOSIAANKAAN tarvii olla tämmönen "rasvamaha"..
Ja tosta lääkkeen kalleudesta en ihan tarkkaan muista kuinka se menee mutta jossain vaiheessa kyllä se merkataan kelakorttiin ja sitten ei tarvii paljonkaan maksaa.Minäkin maksoin ensin noista lääkkeistä yli sata euroo kolmen kuukauden annoksesta mutta nyt samat lääkkeet ja sama annostus noin kymmenen euroo...
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 22.02.11 - klo:09:28 »

Eikös niitä kalliita lääkkeitä täytynyt syödä vuosi, ennenkuin sai alennusta?
Mä kanssa tunnen hoikkia immeisiä, joilla on korkea kolestroliarvo, vaikka eivät ole ylipainoisia.  Pikemminkin, päin vastoin!  Ja harrastavat liikuntaa.
Toivottavasti mummelin elimistö tottuu lääkkeisiin.  Ja jos on paha olla, niin pyydä, että vaihtavat toiseen merkkiin.
Jaksuja. [:-)]
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #9 : 22.02.11 - klo:14:23 »

Tänjuu-tänjuu viesteistä, mieku oon semmone "äkkinäinen" immeine, mut, jostain syystä olin ihan OK vielä vuonna 2010, mut nyt oon ku vanha kääkkä, pääs vippaa ja olo on nii halvatun hutera, miun mieletä lääkkeet tekevät tämän..tee nyt sit töitä kesä vielä stönölässä.. [:-(]...nooh, katotaa nyt jahka kokeisiin menen, miten sairas sen jälkeen olen..heh!...Ku ei täs ole edes stönöllä voitu olla pakkasten vuoksi, kaasuu männöö pulloo päiväs...Papparaisella on hirmu hätä kun peuroilla ei oli ruokaa, hää kyl aikoo huomenna lähtee sinne, mie en.
Et tälleviistii....terkuin vaan mummeli
Kirjattu

Sivu luotiin 0.141 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.