Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: mitä söisin öisin  (Luettu 403 kertaa)

Tami

• Tulokas
  • *
  • Poissa Poissa
mitä söisin öisin
« : 23.02.11 - klo:23:03 »

Aihe on lainaus Viivi ja Wagner-kirjasta.

Mutta mukava olisi tietää millaisia keitoksia keksitte yönälkään ja etenkin aamiaispuoli kiinnostaa!

Meillä ahmitaan aamulla kaikenlaisia hedelmiä ja marjoja vuodenajan mukaan ja kahvia mustana.

Öisin sitten söisin litran jätskiä kermavaahdolla ja hillolla ja pähkinöillä, marmelaadimurusien kanssa olen myös kokeillut! Enempää en paljasta tällä kertaa. Tai pizza, sorrunko siihen koskaan yön hiljaisina tunteina, arvaa!!

Miten sinä surffailet lounaiden,  päivällisten ja illallisten välimaastossa?  [:-)]

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: mitä söisin öisin
« Vastaus #1 : 24.02.11 - klo:06:41 »

En ole koskaan kyllä yöllä syönyt. Syön iltakahvin kanssa myslipuikulaleivän (joka on muuten älyttömän hyvää), joten yöllä ei tule nälkä.
Näin ihan asiasta poiketen naureskelen taas tätä suomen kieltä. -söisin öisin  :-))
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 24.02.11 - klo:08:01 »

No en minäkään juuri yöllä voi sanoa syöväni.Mutta Mesiksen kanssa samaa mieltä tosta myslipuikulaleivästä,on tosi hyvää....Aamulla kaffeeta ja joku leipä sen kanssa ja aika ajoin tietty puuroa tulee keitettyä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #3 : 24.02.11 - klo:08:27 »

Mulle yöllä syöminen on ihan normaalia, kun teen vuorotöitä. Meillä oli aikaisemmin ruokala auki öisin, jos esim joulun alla pakattiin maitoa yötä myöten. Elävästi on jäänyt mieleen, miten olen joskus työpaikan ruokalassa syönyt porsaankyljystä 03.30 aamuyöstä!  :-))

Joskus meille saattaa iskeä nälkä esim sunnuntai-iltana myöhään, kun ollaan jo sängyssä katsomassa telkkaria. Muutaman kerran ollaan noustu paistamaan suolaista piirakkaa kaapista ja pakasteesta löytyneistä tarvikkeista, esim tonnikala-oliivi-kapris-feta-piirakkaa, johon Pasi teki itse pohjankin.

iso rasia karkkia löytyy aina sängyn vierestä myöhäisillan ahmimiskohtauksia varten.
Myöhäispalaksi käy myös juustot ja suolakeksit  [:-P]

Risto

• Vieras
« Vastaus #4 : 24.02.11 - klo:09:54 »

Minäkin, kun olen ollut melkein koko työurani ajan kolmivuorotöissä, niin olen syönyt myös yöllä ihan normaaleja ruokia.
Periaatteessa, minä syön silloin, kun on nälkä, olkoot sitten yö tai päivä.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 24.02.11 - klo:10:02 »

No niin, söinhän minäkin öisin silloin, kun tein yövuoroa, mutta en kotona ollessa harrasta yösyöntiä.  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #6 : 24.02.11 - klo:10:34 »

Iltaisin nykyään iskee hurja makeanhimo. Sitä tyydytetään suklaalla tai lakulla tai pipareilla. Jos huutavaan nälkään yöllä herään, teen voileivän tai pari. Harvoin niin käy, mutta nälkäisenä ei kyllä saa nukahdettua, ni pakko on.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #7 : 24.02.11 - klo:10:56 »

Joskus, baarista kotiuduttuani, olen saattanut jonkun juustopalan mutustaa.  [:-I]
......muistaakseni  [NUT] :-))

mut muuten en syö öisin
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 24.02.11 - klo:11:02 »

Joskus, baarista kotiuduttuani, olen saattanut jonkun juustopalan mutustaa.  [:-I]
......muistaakseni  [NUT] :-))

mut muuten en syö öisin

Aikoinaan, kun tuli baareissa käyntiä harrastettua, sitähän tuli syötyä öisin vaikka mitä  [8-)] Makkaraperunoita, hampurilaisia, lihatsu-suomalaisia (savonlinnan spesiaaleja), kanaleipää jne. listahan jatkuis ja jatkuis, mut pidetään nyt jotain rajaa  [:-DD] Ei ole tullut vuosikausiin baareissa käytyä, joten yösyöminenkin loppunut. Paitsi joskus joutuu heräämään maastotöihin "aamulla" klo 02, joten sillon kahvia ja leipää.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #9 : 24.02.11 - klo:11:17 »

Ei se näläkä kato kelloa... syön silloin ku on näläkä.  [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 24.02.11 - klo:11:23 »

Varsinkin täydenkuun aikoihin herään yöllä syöpöttelemään ruisleipää ja kylmää maitoa.
Muuten en syö öisin.
Aampalana on maitoa, leipää lisukkeineen ja mustaa kahvia. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #11 : 24.02.11 - klo:11:29 »

Aamulla kahvia ja pari voileipää.

Periaatteessa mulle on ihan sama, mitä yöllä syön, jos huutavaan nälkään herään. Joskus on illalla jäänyt kattila hellalle ja saataan siitä lusikoida kylmää ruokaa. :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #12 : 24.02.11 - klo:11:29 »

Ja tunnettu tosiasiahan on, että puuroa minä en syö! [:-DD]
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #13 : 24.02.11 - klo:12:40 »

En syö yöllä, enkä  iltamyöhään. En ole koskaan harrastanyt yösyömistä. Joskus esim matkan takia voi päivän syömiset jäädä myöhempään, ei muuten.
Herätessä juon kahvin maidolla, sillä pärjää pari tuntia. Kaikki puurot maistuu.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.158 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.