Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 24.02.2011  (Luettu 1308 kertaa)

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
Vs: Torstai 24.02.2011
« Vastaus #15 : 24.02.11 - klo:09:22 »

Huomenta.
Kirpakkaa keliä edelleen. No eipä haittaa. Tänään en aio liikku kotoa minnekään.
Taidan kuluttaa aikaani vaikkapa hiukan imuroimalla. Keittiössäkin olis pientä siivousta, hella ym. Ja kuluuhan se aika vaikka pönttöillenkin.  [:-)]
Mukavaa jatkoa päiväänne omissa askareissanne !  [:43]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #16 : 24.02.11 - klo:09:33 »

Ei kukaan varmaan uskonutkaan, että mä nyt yhtäkkiä löytäisin bemarin kauppakirjan?  [:-I] No, tuleepahan järjestettyä tuota paperikaaosta!

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #17 : 24.02.11 - klo:10:12 »

Huomenta  [:-)]
Tulin eilen illalla kotiin välillä nukkumaan,kyllä omassa sängyssä uni maittoi. Vai liekö ollut nukkumakaverin ansiota.   [:-I]   [;-)]
Pyykkiä ym. rästitöitä pitäs tehdä ja huomenna vasta äitiliinille,jos kaikki menee hyvin.
-21,4o ei oikein innosta ulkoilemaankaan.Kurkku karheena,ei passais nyt sairastua.
Mukavaa torstaita pönttöihin.  [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #18 : 24.02.11 - klo:10:23 »

Huomenta Lapista! Aika lauhaa jo -15 ja arskakin vilahtelee.

Kaijalle lukemista tässä
jos autokaupasta on alle 6 kk, voi yrittää jotain korvausta saada myyjäliikkeestä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 24.02.11 - klo:10:30 »

Kaijalle lukemista tässä
jos autokaupasta on alle 6 kk, voi yrittää jotain korvausta saada myyjäliikkeestä.

Jep, tuohon olen ehtinyt aamun aikana tutustua. Mutta aika hankalaa tuota on tulkita. Mä en tiedä, kauanko hehkutulppien oletetaan kestävän... Kialla oli ajettu hiukan enemmän, eikä siihen tarvinnut vaihtaa....  [:-I]

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 24.02.11 - klo:10:51 »

Torstai aamupäivää.Keli edelleen aurinkoinen ja tooosi kylmä.-27 aamulla 8 aikaan oli pakkasta.

Veran vatsa canikurilla jo vähän parempi..ehkä teidän myötäeläjien toivotukset auttoivat [:-)]
Illallla teatteriin Vittulanjänkää katsomaan ystävän kanssa menen, siis vaihtelulla arkea virkistämään. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 24.02.11 - klo:10:54 »

Päivää,

Työterveystarkastuksessa käyty ja yllätys oli aikamoinen, kun kuvittelin edellisessä työpaikassa saamani astman hävinneen, mutta se minnekään ole hävinnyt  [:-(] Puhalluskokeen tulos ei ollut mairitteleva. Nyt sitten odotellaan lääkärin yhteydenottoa  [:-I] Ja nyt harmittaa, että edellinen työnantaja laiminlöi työterveyspuolen täysin eikä ollut koskaan edes ilmoittanut minun tietojani työterveyshuoltoon. En mennyt silloin minnekään tutkimuksiin, koska en ollut käynyt työhöntulotarkastuksessa, joten tuskin olisi vakuutusyhtiökään mitään korvannut, koska ei ehkä olisi voitu osoittaa työperäiseksi. Työterveyshoitaja kuitenkin tiesi tasan tarkkaan entisen työpaikkani työolosuhteet ja pahoitteli kovasti työnanatajan vastuuttomuutta, ettei hoitanut työterveysasioita kuntoon, vaikka altistuminen pölylle, ammoniakille ja melulle oli jatkuvaa ja sen takia asioista olisi pitänyt huolehtia erityisen hyvin  [:-(]
Myös alkava kuulovaurio oikeassa korvassa huomattiin tänään  [:-I]
Kirjattu

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
« Vastaus #22 : 24.02.11 - klo:10:58 »

Huomenta  [:-)]
Pakkanen on lauhtunut aamun -28.9 lukemista -19.6  [:-DD] Kyllä auringolla on MahtavaVoima  [:35]
Arvatkaas, ehdin pitkästä aikaa osallistumaan kuvakisaan  [:-)]....jostain syystä oon ollut myöhässä muutaman kerran ja viimeinen jättöpäivä on livahtanut huomaamatta käsistä.
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #23 : 24.02.11 - klo:11:00 »

Jep, tuohon olen ehtinyt aamun aikana tutustua. Mutta aika hankalaa tuota on tulkita. Mä en tiedä, kauanko hehkutulppien oletetaan kestävän... Kialla oli ajettu hiukan enemmän, eikä siihen tarvinnut vaihtaa....  [:-I]

Lienee autokohtainen, mesessä on kohta 400 tuhatta mittaris, ja parit on kai menny. Jamesiin (aj. 100t) piti myös vaihtaa ku yks meni rikki.
Pikahehkut on herkemmät kuoleen.(ihan mutua tää  [:-)])... mutta eihän hehkutulppa kallis ole  [:-I]. Enemmän kai se rele oli.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 24.02.11 - klo:11:04 »

Lienee autokohtainen, mesessä on kohta 400 tuhatta mittaris, ja parit on kai menny. Jamesiin (aj. 100t) piti myös vaihtaa ku yks meni rikki.
Pikahehkut on herkemmät kuoleen.(ihan mutua tää  [:-)])... mutta eihän hehkutulppa kallis ole  [:-I]. Enemmän kai se rele oli.

Meillä Peugeotista on jouduttiin taas uusimaan alkutalvesta useampi hehkutulppa, kun mielestäni edellisestä vaihdosta ei ollut edes kovin kauan. Varmaan vajaa 100t kesti  [?]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 24.02.11 - klo:11:06 »

Huomenta ja aurinkoa. [:-)]
Titti, huomasin, kun äsken laitoin nimesi äänestysluetteloon.  Kiva, että nyt  ehdit laittamaan kuvat, eikä jättöaika ehtinyt "livahtamaan" ohi. :-))
Magoisaa päivää kaikille.  [:44] [:45]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 24.02.11 - klo:11:11 »

Olin jo lähdössä töihin.... mutta tulinkin katsomaan VR:n aikatauluja. Nyt on sitten taas akku  [:-/] sipissä, kun auto seissyt huollossa muutaman päivän ja illalla nappasin webaston päälle ja ajoin tän lyhyen pätkän. Pasi kyseli aamulla, että mahtaako akku kestää ja mä uskoin/toivoin, että se kestää ja uskalsin käyttää webastoakin 20 min....

Työkaverit tikahtuu nauruun  [:´((]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 24.02.11 - klo:11:19 »

Olin jo lähdössä töihin.... mutta tulinkin katsomaan VR:n aikatauluja. Nyt on sitten taas akku  [:-/] sipissä, kun auto seissyt huollossa muutaman päivän ja illalla nappasin webaston päälle ja ajoin tän lyhyen pätkän. Pasi kyseli aamulla, että mahtaako akku kestää ja mä uskoin/toivoin, että se kestää ja uskalsin käyttää webastoakin 20 min....

Ei oo totta! :-O
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 24.02.11 - klo:11:25 »

Mä lopetan syömisen!

http://www.taloussanomat.fi/omatalous/2011/02/24/miksi-meille-syotetaan-tallaista-roskaa/20112692/139?fb_ref=artikkeli&
fb_source=home_multiline

http://beta.yle.fi/ross508/

Tuli ongelma kun en ole mikään ruoanlaittaja vaan eineksillä mennään. Voikohan edes luomuun luottaa?
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 24.02.11 - klo:11:26 »

Ei oo totta! :-O

Vaihtakaa Ladaan, se ei petä eikä jätä [;-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.166 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.