Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.3.2011 Keskiviikko  (Luettu 952 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 9.3.2011 Keskiviikko
« Vastaus #45 : 10.03.11 - klo:11:39 »

Eilen illalla kävelin Veran kanssa saman lenkin, minkä edellis iltana putsasin koiran pask...ta.
No tottakai niitä oli tullut samalle reitille lisää, melkeinpä tuplaten.En YMMÄRRÄ mikä siinä
korjaamisessa on niin vaikeaa.
Aamulla radiossakin oli pakina näistä jätöksistä.Viimeinen toteamus oli..että hommaan itsekin
koiran ja liityn sotkioiden joukkoon, niin sillä pääsee siitä ärsytyksestä.
No joooo...mä en ainakaan ole päässyt vaikka olen ikäni elänyt koirien kanssa. [:-I]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #46 : 11.03.11 - klo:08:29 »

Tarkoitus oli ajella Jumboon Changen alusvaateliikkeeseen ostamaan toinen kylpytakki
http://shop.change.com/fi/uima-asut/rantatarvikkeet/1040/

Liityin eilen netissä niiden klubiin, eli saan -20% alennusta. Tää kylpytakki on niiiin ihana, että mä olen nytkin koko aamupäivän luntustanut tämä päällä. Olen jo nähnyt painajaista, miten tämä on rikki, eikä pysty korjaamaan  [:´((]  Ajattelin, että ennen vaunukauden alkua ostan toisen, niin sitten on siististi vetskarin kanssa kiinni pysyvä kylpytakki, kun leirintäalueella lähtee suihkuun! Tää eka on ruskeankirjava, mutta toiseksi voisi ottaa vaaleanpunaisen!  [:36]

Eilen sitten pääsin Jumbon Changeen asti ja niillä oli mun kannalta hyvä, mutta ehkä bisnesten kannalta älytön naistenpäivä-viikon tarjous: kaksi tuotetta yhden hinnalla ja nyt on sitten Tainallekin kylpytakki! Tottakai mä otin kaksi!  :-))
Lisäksi ostin uudet bikinit, kun toiset vanhat on ajalta ennen kuin sain 7kg pois ja toiset kesältä 2008, kun olin kaikkein pienimmilläni. Noin 160€:n edestä tavaraa ja maksoin kaikkiaan hiukan vaille 90€.
Myymälässä oli ammattitaitoinen myyjä auttamassa oikean kokoisten rintsikoiden/ bikinin yläosien valinnassa ja sovittamisessa. Changen koot poikkeaa aika lailla totutusta, eli verkkokaupasta ei kannata tilata!

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #47 : 11.03.11 - klo:09:38 »

Mulla on yks yrittäjänaistuttu joka on liivikauppias, niin hän sanoi että suurin osa naisista käyttää vääränkokoisia rintsikoita. Yleensä nimenomaan liian pieniä, sekä ympärysmitaltaan että kuppikooltaan. Ja senhän jokainen tietää miten siinä käy, ylimääräistä tursuaa sitten joka puolelta. Hyvät liivithän on sellaiset jotka ei juurikaan edes tunnu päällä miltään.

Tisseistä puheenollen mulle tuli eilen mammografian vastaus ja siinä sanottiinn että mitään poikkeavaa ei kuvissa ollut. [KIPPIS]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 11.03.11 - klo:09:48 »

Mullekin on tullut vastaus ryntäyskuvauksesta.
Ei poikkeavia löydöksiä.  [:-)]
Käskettiin ite tarkkailemaan.  Mulla on ainakin kaiken kokoisia patteja disuissa, joten en viitti niitä kopeloida.  Eiköhän toi säännöllinen kuvaaminen riitä.  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.081 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.