Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntai 13.03.2011  (Luettu 755 kertaa)

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Sunnuntai 13.03.2011
« Vastaus #15 : 13.03.11 - klo:11:18 »

Lindalle toipumis rapsutukset  [:24]
Otsolle paranemishalit  [:30]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #16 : 13.03.11 - klo:11:20 »

Huomenta!  [:-)]
Yövuorot edessä, eli tylsä päivä.... olisin mielelläni jatkanut köllimistä söngyssä, mutta tuli nälkä ja oli pakko nousta laittamaan kahvia ja lämmittämään perjantaisia kinkkupiirakan paloja.

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 13.03.11 - klo:11:26 »

Täytyy sen verran olla utelias ja kysäistä, että tuleeko teidän hierottua läheistenne hartioita?
Silloin kun asuimme kaikki vielä kotona, niin tuli hierottua puolin ja toisin .  Systerit oikein hyris kynsissäni.  [:-)]

Mites on, saako tuonne facebookiin laittaa animaatioita, vai pitääkö vain linkittää?  Onhan sinne porukat laittaneet kuvia, mut kysäisen varulta.

Täällä paistaa aurinko kirkkaasti ja pakkanen on melkein antautunut.  [:-)]  On ihana ulkoilukeli. [:46]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #18 : 13.03.11 - klo:11:43 »

Toivottavasti lääke "puree" Otson korvatulehdukseen.

Kävin tuossa tätiä katsomassa vanhainkodissa, aika huono tilanne. Saa nähdä kuinka kauan tätä jatkuu. Sitten soikin jo puhelin naapurin isännän telkkari sekaisin ja sitä menin korjaamaan. Sinne oli tullut jotain päivityksiä ja korjaantui kun otin töpselin seinästä ja takaisin, mutta milläs sokea sitä taitaa. Hän kuuntelee paljon telkkaria ja tietysti radioo ja siinä pitää tarkaan muistaa mikä on mikäkin nappula. Ei ole tällä kohta 92v:llä demetiaa.
Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 13.03.11 - klo:12:48 »

Soon moro.
Aamupäivästä yrittelin jo lenkkeillä, pienen pyörähdyksen teimme Hannun kanssa.
Hiki tuli vaikka ei ollut edes kuuma.  [:-I]

Eilen rämmin kauppaan, ja matkalla näin kun vanhempi mieshenkilö keräsi matkalla roskia ja laittoi aina roskikseen.
Olen kyllä itsekin kerännyt kävelylenkillä roskia, mutta tämä oli kyllä aivan perusteellinen.
Karkkipaperitkin nappasi mukaansa. Roskiksia on ihan riittävästi eikä välimatka ole pitkä.

Noh, tänään haastoin mieheni roskien keräyskilpailuun. Minä keräsin 6 ja Hannu 4.  :-))

Pitäiskö pöntölle julistaa roskien keräyskilpailu.
Koirankakkaa olen huomannut koiraihmisten jo linkoavankin kauemmas. Sekin on ihan järkevä juttu.

Taidanpa ottaa lapion mukaani seuraavalle lenkille??  :-))

Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #20 : 13.03.11 - klo:13:22 »

Mistä tietää tuleensa vanhaksi. Polvia särki, laitoin angorat polviin ja niin on vetreet polvet että.  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 13.03.11 - klo:17:33 »

Ulkona oli melko siistin näköistä, kun kikkarat ja muutkin jätökset oli peittyneet lumeen.  Ite ilma oli tuulinen, mut ei mitenkään kylmä.
Otsolle pikaista paranemista.  Toivottavasti nyt sai oikean lääkkeen ja se alkais nopeesti puremaan.  [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #22 : 13.03.11 - klo:18:51 »

Täytyy sen verran olla utelias ja kysäistä, että tuleeko teidän hierottua läheistenne hartioita?
Silloin kun asuimme kaikki vielä kotona, niin tuli hierottua puolin ja toisin .  Systerit oikein hyris kynsissäni.  [:-)]

Mites on, saako tuonne facebookiin laittaa animaatioita, vai pitääkö vain linkittää?  Onhan sinne porukat laittaneet kuvia, mut kysäisen varulta.

Täällä paistaa aurinko kirkkaasti ja pakkanen on melkein antautunut.  [:-)]  On ihana ulkoilukeli. [:46]
Sähän aamulla laitoit sen orava animaation ja se toimi hienosti.
Hartioita en hiero, mulla ei ole taitoa sitä tehdä, mut tyttären kanssa tällä pääpiikkijutulla hierotaan toistemme päänuppia koska toisen tekemänä se tuntuu miljoona kertaa paremmalta. Sillä on mun mielestä rauhottava vaikutus.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 13.03.11 - klo:19:35 »

Eipä tule hierottua toisen hartioita, vaikka ehkä pitäisi.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 13.03.11 - klo:19:43 »

Pitäiskö pöntölle julistaa roskien keräyskilpailu.
Koirankakkaa olen huomannut koiraihmisten jo linkoavankin kauemmas. Sekin on ihan järkevä juttu.

Taidanpa ottaa lapion mukaani seuraavalle lenkille??  :-))

Minä olen aina kerännyt kohdalle tulevat roskat, mitkä laitan samaan pussukkaan, mihin Veruskan
tekosetkin :-)) .Että kuuluu ihan normi elämääni.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #25 : 13.03.11 - klo:20:49 »

Päiväunet otettu ja nyt selvittelen päätä ennen töihin lähtöä!  [NUT]

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 13.03.11 - klo:20:56 »

Otso kiittää kaikkia  [:-)]
On jo ollut vähän parempi. Äsken meni nukkumaan. Päiväunilta kyllä heräsi kesken kaiken, mutta onneksi nukahti uudestaan. Itsellänikin on lämpöä. Ilmoitinkin töihin ja hoitoon, että ollaan huomenna vielä kotona.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 14.03.11 - klo:09:41 »

Hartioita en hiero, mulla ei ole taitoa sitä tehdä, mut tyttären kanssa tällä pääpiikkijutulla hierotaan toistemme päänuppia koska toisen tekemänä se tuntuu miljoona kertaa paremmalta. Sillä on mun mielestä rauhottava vaikutus.

Varmasti onkin parempi, kun toinen hieroo sillä piikkijutulla.  Se on aika korkea vekoitin ite käytettynä, jos samasta vekottimesta kirjoitellaan. 
Niskahieronnan lisäksi tykkäsin myös imeisten päänahkaa hoidella ja hiuksia laitella. 
Pikkasen mulla on paha mieli, kun laitoin tuon kurrekuvan.  Facebookissa siitä oli jotkut saaneet väärän kuvan, kun kuva ei liikkunut.  [:-(] 
Kyllä mun tarkoitus oli piristää mieltänne.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 14.03.11 - klo:09:56 »

Minun mieltäni se ainakin piristi.  [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #29 : 14.03.11 - klo:10:43 »

Varmasti onkin parempi, kun toinen hieroo sillä piikkijutulla.  Se on aika korkea vekoitin ite käytettynä, jos samasta vekottimesta kirjoitellaan. 
Niskahieronnan lisäksi tykkäsin myös imeisten päänahkaa hoidella ja hiuksia laitella. 
Pikkasen mulla on paha mieli, kun laitoin tuon kurrekuvan.  Facebookissa siitä oli jotkut saaneet väärän kuvan, kun kuva ei liikkunut.  [:-(] 
Kyllä mun tarkoitus oli piristää mieltänne.
Kyllä se mulla liikkui ihan hyvinkuten totesin, kuhan ensin vaan höpsöttelin!
Kirjattu

Sivu luotiin 0.057 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.