Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 14.3.2011  (Luettu 993 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Maanantai 14.3.2011
« Vastaus #15 : 14.03.11 - klo:10:04 »

Huomenta.Rauhaisaa alkanutta uutta viikkoa pönttöläisille toivottelen.

Keli on harmaa ja tosi keväinen.Oli sellaista lintujen konserttia ilmassa, kun aamulenkki tehtiin Veran kanssa.
Varpuset kiistelivät  pihapuun pöntöstäkin jo..

Tahmatassun upealle asenteelle [:5]

Tittin pienelle päivänsäteelle :-))

Otsolle paranemista edelleenkin toivottelen.

Onko Aidalla kortisooni kuuri päällä.Se ainakin pissattaa kovin.Entinen koirani kun joutui sitä syömään niin
monen monta kertaa pissat karkasivat yöllä jopa meidän sänkyyn..että jos on niin tässä voisi olla syy teilläkin.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #16 : 14.03.11 - klo:10:38 »

Huomenta Lapista! Pilvinen ja sateinen päivä, illalla oli pakkasta -18 ja aamullakin vielä -7 nyt ei enää kuin -2. Nopsaan vaihtuu kelit, se on kevättä. Eilen olikin upea paistepäivä, lumikin sulasi silmissä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #17 : 14.03.11 - klo:10:49 »

Mei8llä aurinko yrittää kaivautua esiin.
Täytyy valmistella uuden lieden tuloa, pitäs tuleman viiden maissa. Entinen onkin jo melki 24 vuotta vanha ja vaihtoa vaille.
Tahmatassulle  [:30] [:45]
En kans tiedä mitä tuon koiran kanssa tekis. Luottamus minuun ainakin horjuu pahasti, kun yritän antipioottia antaa. Lindaa ei helposti pössötetä. Koppi on säpissä ja hänet pitää nostaa tuolille ja ulkona eka rappu, vaikka ei ole korkea, muut sitten kipittää kyllä ylös.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 14.03.11 - klo:11:02 »

Lääkkeen antaminen on varmaan vaikeaa pienelle koiralle, varsinkin, jos ei ole mikään ahmatti. Meillä on ollut helppoa. Iso kapseli puoliksi ja puolikas maksamakkaran sisään, niin kerralla nielasee. Ei ehdi tunnustelemaan, onko siellä pilleriä sisällä.

Pääsisikö Linda sen ekan rapunkin jos jollain lelulla houkuttelisi  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #19 : 14.03.11 - klo:11:10 »

Ihanaa huomenta! Olen kai unohtanut kertoa, että olen nyt viikon lomalla. Jokaiselle päivälle on jo runsaasti ohjelmaa, joten lepäämään ei varmasti pääse!! [:-DD]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 14.03.11 - klo:11:17 »

Mukavia lomapäiviä Hömis! [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 14.03.11 - klo:12:17 »

Mielenaurinkoista ja räntäsatteista maanantaita kaikille!  :-))

Positiivarit:

ERÄÄNÄ AAMUNA

Kuvitellaanpa ettet eräänä aamuna
heräisikään. Tietävätkö kaikki läheisesi,
että olet kiintynyt heihin? Onko olemassa
haavoja, jotka tarvitsisivat hoitoa?
Kaipaako jokin ystävyys uudistamista?
Pitäisikö sinun sanoa jollekulle kolme
tärkeää sanaa?

Toisinaan "minä rakastan sinua" parantaa.
Anna ystäviesi tietää, että välität heistä.
Vaikkeivät kaikki sinun mielestäsi
antaisikaan rakkautta, tulet hämmästymään,
mitä kaikkea nuo kolme sanaa ja hymy saavat
aikaan. Ihan vain siltäkin varalta, että
huomenna olisi liian myöhäistä...

-Julkaistu Konginkankaan onnettomuutta
seuranneena päivänä 23.3.2004
 [:-I]

HYMYTALKOOT

Mieheni sanoi ostaneensa akkuporakoneen,
enkä minä ymmärtänyt ollenkaan miksi
ihmeessä akuille pitää olla porakone.
-Mummi

Ystävättäreni kertoi minulle innoissaan,
että hänen säästeliäs miehensä oli
ostanut heille kauan kaivatut kiikarit
- oikein värikiikarit. -MeNu

:-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 14.03.11 - klo:12:24 »

Onko Aidalla kortisooni kuuri päällä.Se ainakin pissattaa kovin.Entinen koirani kun joutui sitä syömään niin
monen monta kertaa pissat karkasivat yöllä jopa meidän sänkyyn..että jos on niin tässä voisi olla syy teilläkin.

On kuuri edelleen päällä- Alkuun karkailikin Aidalta pissi, mutta loppui kun aloin antamaan päivittäin naudanmahaa. Nyt oli mennyt jo kaksi viikkoa ilman sisään pissimisiä. Tänä aamuna otin näytteen, kun oli kolmas yö peräkkäin, kun pissi alleen. Haisi jo minun nenään tosi pahalle. Samoin eläinlääkärin ja oli näytteessä leukosyyttejäkin. Noh, nyt tuli antibiootti kortisonin lisäksi. Sovittiin, että ollaan yhteyksissä ab-kuurin loputtua ja katsotaan tarvitseeko lääkitystä virtsankarkailuun vai johtuiko tällä erää vain tulehduksesta.

Kiitokset kaikille toivotuksista ja Lindalle paranemisrapsuja.
Piti vielä sanoa, että on soma Tuuli-tyttönen  [:-)]
Ja mukavaa lomaa Hömikselle  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 14.03.11 - klo:13:25 »

Repe sai just tietää kesälomaviikkonsa. Toukokuun viimeinen viikko olis lomaa ja loput 3 viikkoa elokuun alussa. Toukokuun lomaviikolla tekis mieli kyllä lähteä taas pohjoisiin maisemiin. Kattelin jo mökkejäkin :-)).
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #24 : 14.03.11 - klo:13:35 »

Toukokuun lomaviikolla tekis mieli kyllä lähteä taas pohjoisiin maisemiin. Kattelin jo mökkejäkin :-)).

Meillä alkaa just siinä 30.5. 2 viikon loma ja olen hiukan pohjustellut, että jos voisin pitää sen edellisenkin... suuntana lappi ja Tunturihaukka! Olisi kyllä hienoa törmätä teihin lomalla  :-))

Ääh, unta riitti reiluksi 3 tunniksi. Nousin kahville ja kävin laskemassa kasvaneen talitinttiporukan. Pasi puhui jo aamulla ennen töihin lähtöä, kun mä olin jo sängyssä, että talitinttejä on varmasti 30!  [:-)]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #25 : 14.03.11 - klo:13:44 »

Toukokuun lomaviikolla tekis mieli kyllä lähteä taas pohjoisiin maisemiin. Kattelin jo mökkejäkin :-)).

Meillä alkaa just siinä 30.5. 2 viikon loma ja olen hiukan pohjustellut, että jos voisin pitää sen edellisenkin... suuntana lappi ja Tunturihaukka! Olisi kyllä hienoa törmätä teihin lomalla  :-))

Mistäpäin te sitä tunturihaukkaa etsitte?
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 14.03.11 - klo:14:00 »

Mistäpäin te sitä tunturihaukkaa etsitte?

Tunturihaukan pesäpaikat on Suuria Salaisuuksia, mutta meillä on muutama vinkki  [;-)]

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #27 : 14.03.11 - klo:14:16 »

Hitsi kun ei tahdo herätä millään, 3 työyötä takana ja huomenna vielä iltavuoro joten ei voi tänään koko päivää nukkua...
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 14.03.11 - klo:14:36 »

Hitsi kun ei tahdo herätä millään, 3 työyötä takana ja huomenna vielä iltavuoro joten ei voi tänään koko päivää nukkua...

Eikö olekin jännä, kun yövuorojen PÄÄTTYESSÄ kyllä unta riittäisi ihan iltaan asti, kun ei enää pitäisi nukkua?  [:-/]
Mä yleensä nukun sitä paremmin, mitä pidemmälle viikko ehtii... torstaina ei ole mitää vaikeutta vetää aamusta iltaan tuollaisia 10 tunnin unia parhaimmillaan. Perjantaina onkin sitten ihmeissään, kun olisi hyvä heräillä 3-4 tunnin unien jälkeen!  [:´((]

Mä sain eilen otettua varmaan melkein 4 tunnin päikkärit; ei ihme, että nyt ei unta riittänyt, sillä olen hyvinkin viime yötä kohti nukkunut 2 erässä yhteensä 8 tuntia. Ja elimistö kuvittelee, että näillä unilla mennään ensi yökin. Ei kyllä mennä....

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #29 : 14.03.11 - klo:14:40 »

Jeps ja kun mullakin on niin ihastuttava esimies että on laittanut 8 päivän työputken jossa yöt keskellä, ei vapaita alussa tai lopussa  [:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.065 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.