Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 17.3.2011 Torstai  (Luettu 2098 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 17.3.2011 Torstai
« Vastaus #60 : 17.03.11 - klo:16:31 »

Miks taas viikonlopuksi luvataan paskakeliä. Viikolla aurinko paistaa mutta viikonloppuna sit taas sataa. [:-//]

http://www.foreca.com/Finland/Pertunmaa?tenday
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #61 : 17.03.11 - klo:16:34 »

Isäin muutes kertoi mulle tänään ostavansa veneen. :-O Ja mä olin jo ehtiny helpottua, että sillä ei oo enää venettä, eikä lähe tonne saariston liukkaille rantakallioille ja kivikoille röntyilemään, tossa iässä... [:-I] 76 v. Mut yks senku nuortuu vaan, se meinaa ostaa teltankin! Voihyväluajamihinmäjoudunsenkaa.......... [:-I]

Mut aatteles miten ihanaa jos sä sit taas pääset sinne lapsuutes maisemiin, saaristoon kesällä veneilemään!
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #62 : 17.03.11 - klo:17:34 »

Sinistä ja niin valkoista..taivaalla.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 17.03.11 - klo:17:43 »

Torstain alkuehtoota  [:-)]
Lindalle toipumista toivotaan ja iipalle  [:30]
Samoin Annulixille ja Anniinalle ja muille poteville paranemishalit  [:30]
Kaunis aurinkoinen kevätpäivä ollut tänäänkin  [:-)]
Miks taas viikonlopuksi luvataan paskakeliä. Viikolla aurinko paistaa mutta viikonloppuna sit taas sataa. [:-//]

http://www.foreca.com/Finland/Pertunmaa?tenday

Ihan samaa  mietiskeltiin jo viime pyhän aikaan  [:-(] Yöt ja aamut olivat selkeitä, mutta päivät sitten pilvipoutaisia  [:-I]
No toivotaan että vielä joskus viikonloppuna paistaa risukasaankin  [:-)]
Susulle hyvää juhlapäivän aaton jatkoa  [KIPPIS]
Onpa tosiaan sinstä ja valkoista tuossa Telkkisen kuvassa   [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 17.03.11 - klo:18:41 »

http://www.animated-gifs.eu/

Mesis, tuo sivu on se joka ei toimi. [:-)]

Eiks tästä sivustosta juuri ollut kyse. [:-I]
Näköjään ei toimi  [:-)]

Ilmojen halki käy lentäjän tie...... -rupesi laulattamaan kun näin Telkkisen kuvan, jossa tosiaan on niin sinistä ja niin valkoista  [:-)]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #65 : 17.03.11 - klo:19:02 »

Tänään on taas todistettu että mä oon aikas sähäkkä tytsi. Onnistuin saamaan työpaikan ovipuhelimesta semmoisen sähköiskun että sormet puutuivat yli tunniksi ja kättä särki kyynärpäähän asti. Kone sanoi poksista ja päätti alkaa vinkuilemaan eikä suostunut avaamaan enää ovea. Paikalle kutsuttu sähkömies sanoi ettei koneesta voi saada niin isoa sähköiskua että käsi menisi tunnottomaksi, no väärässä on... eikä edes saanut rakkinetta korjattua  [:-I]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 17.03.11 - klo:19:21 »

Hengenvaarallinen ovipuhelin  :-O
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #67 : 17.03.11 - klo:19:24 »

:-O Hui!  Vaatikaa että laittavat kokonaan uuden ovipuhelimen.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #68 : 17.03.11 - klo:19:45 »

Tänään on taas todistettu että mä oon aikas sähäkkä tytsi. Onnistuin saamaan työpaikan ovipuhelimesta semmoisen sähköiskun että sormet puutuivat yli tunniksi ja kättä särki kyynärpäähän asti. Kone sanoi poksista ja päätti alkaa vinkuilemaan eikä suostunut avaamaan enää ovea. Paikalle kutsuttu sähkömies sanoi ettei koneesta voi saada niin isoa sähköiskua että käsi menisi tunnottomaksi, no väärässä on... eikä edes saanut rakkinetta korjattua  [:-I]

Kävitkö työterveydessä? Ensiapukursseilla oppii, että sähköiskut voivat aiheuttaa kammiovärinää tms  :-O

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #69 : 17.03.11 - klo:19:46 »

Huomenta!  [:-)]
Tänään mä olen nukkunut sisukkaasti puoli kymmenestä iltaan asti. Kahdelta heräsin olevinaan ihan pirteänä, mutta päästin unohtaa kaikki ajatukset linjalta kahvi-tupakka-pönttö ja käänsin kylkeä!
Viimeinen työyö edessä, ihan hyvältä tuntuu!  :-))

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #70 : 17.03.11 - klo:19:49 »

http://www.animated-gifs.eu/

Mesis, tuo sivu on se joka ei toimi. [:-)]

Eiks tästä sivustosta juuri ollut kyse. [:-I]

Varmaan kieltävät kohta suoraan linkittämisen...mullon vähän sellainen tuntemus...
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #71 : 17.03.11 - klo:19:59 »

Kävitkö työterveydessä? Ensiapukursseilla oppii, että sähköiskut voivat aiheuttaa kammiovärinää tms  :-O

Pikkutsippaisusta  [:-DD]  No, kyllä mä vaara- ja uhkatilanneraportin tein, mutta kuten sanottu oli periaatteessa pienivolttinen kapine.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #72 : 17.03.11 - klo:20:20 »

Pikkutsippaisusta  [:-DD]  No, kyllä mä vaara- ja uhkatilanneraportin tein, mutta kuten sanottu oli periaatteessa pienivolttinen kapine.

Kuulostaa kyllä aika pahalta tuo pitkään kestänyt puutuminen ja särky!  :-O

Meillä toi raportti on "läheltä piti-ilmoitus" ja sillä saa ilmaisen ruokalipukkeen  [:-I] kun yrittävät saada porukan tekemään niitä. Olen kuullut, että tikku sormessa saa jonkun hankkimaan ilmaisen lounaan...  [:-DD]  Siis aika kaksipiippuinen juttu; idea on hyvä, sillä jos noi vaaranpaikat saadaan kartoitettua, sattuu vähemmän oikeita työtapaturmia ja sitä myötä vielä vähemmän kuolemaan johtavia työtapaturmia, mutta kun kuulemma ruokalassakin jo ovat suhtautuneet hiukan halveksuvasti, että ai taas näitä  [:-I]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #73 : 17.03.11 - klo:20:21 »

Tuli tekstari, että Siwassa odottaa paketti, jossa on uudet verhot  :-)) Meillä on olkkarissa ollut tummanpunainen matto, verhot ja harmaat/punaiset tyynyt, joten nyt päätin, että ne on liian jouluiset kevääksi, vaikka ei se asia ole koskaan aikaisemmin vaivannut. Minulle taisi iskeä kolmenkympin villitys  [:-DD]

Ei se ole kolmenkympin villitys vaan KEVÄT!!!!  :-)) :-)) :-))
Mun on jo pitkään tehnyt mieli mennä hakemaan kaikkea vaaleanvihreää, vaaleanpunaista ja vaaleankeltaista krääsää Tiimarista tai Tarjoustalosta  [:-DD]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #74 : 17.03.11 - klo:20:26 »

Olipahan mahtava (taktinen) veto Idolsissa, kun Ali Elkharam (vai mikä se nyt onkaan) lauloi "Karjalan kunnailla"... ei ehkä teknisesti 100% suoritus, mutta mun piti nousta koneelta ja mennä katsomaan, kuka laulaa. Meinasi tulla tippa silmään, kun väsyksissä on hiukan herkkä olo  [:´((]

Sivu luotiin 0.062 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.