Isäin muutes kertoi mulle tänään ostavansa veneen. Ja mä olin jo ehtiny helpottua, että sillä ei oo enää venettä, eikä lähe tonne saariston liukkaille rantakallioille ja kivikoille röntyilemään, tossa iässä... 76 v. Mut yks senku nuortuu vaan, se meinaa ostaa teltankin! Voihyväluajamihinmäjoudunsenkaa..........
Miks taas viikonlopuksi luvataan paskakeliä. Viikolla aurinko paistaa mutta viikonloppuna sit taas sataa. http://www.foreca.com/Finland/Pertunmaa?tenday
http://www.animated-gifs.eu/Mesis, tuo sivu on se joka ei toimi. Eiks tästä sivustosta juuri ollut kyse.
Tänään on taas todistettu että mä oon aikas sähäkkä tytsi. Onnistuin saamaan työpaikan ovipuhelimesta semmoisen sähköiskun että sormet puutuivat yli tunniksi ja kättä särki kyynärpäähän asti. Kone sanoi poksista ja päätti alkaa vinkuilemaan eikä suostunut avaamaan enää ovea. Paikalle kutsuttu sähkömies sanoi ettei koneesta voi saada niin isoa sähköiskua että käsi menisi tunnottomaksi, no väärässä on... eikä edes saanut rakkinetta korjattua
Lainaus käyttäjältä: zeener - 17.03.11 - klo:19:02Tänään on taas todistettu että mä oon aikas sähäkkä tytsi. Onnistuin saamaan työpaikan ovipuhelimesta semmoisen sähköiskun että sormet puutuivat yli tunniksi ja kättä särki kyynärpäähän asti. Kone sanoi poksista ja päätti alkaa vinkuilemaan eikä suostunut avaamaan enää ovea. Paikalle kutsuttu sähkömies sanoi ettei koneesta voi saada niin isoa sähköiskua että käsi menisi tunnottomaksi, no väärässä on... eikä edes saanut rakkinetta korjattua Kävitkö työterveydessä? Ensiapukursseilla oppii, että sähköiskut voivat aiheuttaa kammiovärinää tms
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 17.03.11 - klo:19:45Lainaus käyttäjältä: zeener - 17.03.11 - klo:19:02Tänään on taas todistettu että mä oon aikas sähäkkä tytsi. Onnistuin saamaan työpaikan ovipuhelimesta semmoisen sähköiskun että sormet puutuivat yli tunniksi ja kättä särki kyynärpäähän asti. Kone sanoi poksista ja päätti alkaa vinkuilemaan eikä suostunut avaamaan enää ovea. Paikalle kutsuttu sähkömies sanoi ettei koneesta voi saada niin isoa sähköiskua että käsi menisi tunnottomaksi, no väärässä on... eikä edes saanut rakkinetta korjattua Kävitkö työterveydessä? Ensiapukursseilla oppii, että sähköiskut voivat aiheuttaa kammiovärinää tms Pikkutsippaisusta No, kyllä mä vaara- ja uhkatilanneraportin tein, mutta kuten sanottu oli periaatteessa pienivolttinen kapine.
Tuli tekstari, että Siwassa odottaa paketti, jossa on uudet verhot Meillä on olkkarissa ollut tummanpunainen matto, verhot ja harmaat/punaiset tyynyt, joten nyt päätin, että ne on liian jouluiset kevääksi, vaikka ei se asia ole koskaan aikaisemmin vaivannut. Minulle taisi iskeä kolmenkympin villitys