Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 25.3.2011 perjantai  (Luettu 1183 kertaa)

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
Vs: 25.3.2011 perjantai
« Vastaus #15 : 25.03.11 - klo:10:26 »

Perjantaihuomenia.Lunta on tullut ja -8.5 oli pakkasta aamulla.

Olen ihan kuumana käynyt koko aamun kun satuttiin taas kerran Veran kanssa aamulenkille
uimarantaan.Siellä oli nuori tyttö ja hän kertoi, että kissa on lähipuussa ollut jo 5 päivää.
Siinä eilisessä myrskyssä ja tuulessa oli sinnitellyt tassujen varassa ettei lentänyt veke sieltä.
Mentiin sinne missä kissa oli ja voi mitä itkua toinen piti siellä että itselläkin tuli tippa silmään.
Nyt olen soittanut eläinsuojeluun että kissa on tämän päivän aikana haettava sieltä pois.Eihän
toista voi palokunta sieltä tiputtaa maahan ja antaa mennä omia teitään.Raukalla on nälkä ja vilu.
Kyllä on vaikeaa avun anto tälläisessä tapauksessa.Mutta minä VAADIN, että tekevät asian
eteen jotain ja ilmoittavat minulle kun päättävät toimenpiteistään.Menen päivällä tarkistamaan
tilanteen. [:-(]
Onneksi sait tietää asian. Viisi päivää, sehän on ihan jäässä!  [:´((]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 25.03.11 - klo:10:27 »

Niin on ja tosi säälittävä kun itkee siellä puussa, että auttakaa.Olen ihan tippa silmässä soitellut
apua.Mitä virkaa on eläisuojelulla jos ei tälläisiin asioihin puutu.VIHAINEN olen..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pikkusisko

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • kurnau!
« Vastaus #17 : 25.03.11 - klo:10:43 »

Voi kauhistus telkkinen,kyllä kannattaa soittaa palokunnalle.Niillä on kyllä konstit miten kisun saa nätisti alas.
Kirjattu
Noh,sano naakka ku nokka katkes.

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : 25.03.11 - klo:10:49 »

Siinä on vaan se ongelma, että mihin kisu joutuu jos se sieltä pois otetaan.Nälkä ja vilu kun sen eilisen myskynkin on
siellä reppana on puussa viettänyt.Palolaitokselle on se nuori tyttö soittanut vaan eivät ole apua antaneet.
Nyt minun mies aikoo soittaa palolaitoksella ja minä lähden kissan näyttämään missä on jos tulevat..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #19 : 25.03.11 - klo:10:56 »

Ei hae palolaitos.Mieheni tossa väittelee palomiehen kanssa,..Kaveri sanoi, että ei he sitä pelasta
kyllä kissa tulee itse pois..Mitä tässä osaa tehdä asian eteen.En keksi. [:-//]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 25.03.11 - klo:11:06 »

Kyllä palolaitos aiemmin on kissoja puusta ottanut. Kamala kun minä suren tällaisia asioita  [:´(]. Eläinsuojeluviranomaisten KUULUU hakea kissa sieltä pois. Painakaa päälle vaan. Heillä on VELVOLLISUUS auttaa.
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 25.03.11 - klo:11:08 »

Perstaita pönttöihin.  :-))

Ylleensä palolaitoksella ne sannoo, että kyllä se sieltä ite alas tullee. He eivät oo koskaan nähny kissan luurankoo puussa... [:-I] Kuhtukaa iltalehti paikalle, ni alkaa tulla palokuntaa nostolavan kans.

On se ankeeta, kun pöntön kans on jumittunu kiinni, eikä pääse pöntölle.  :-))

Positiivarit:

TENAVATOKAISUT

Nelivuotias Peppi oli hetken hoidossa
sukulaistytön luona. Aikansa touhuttuaan
hän tokaisi: "Sinä sitten olet huono
lastenvahti kun et komenna vaikka teen
kaikkea kiellettyä!" -Marjut

Ohjasin tyttäreni kuusivuotiasta poikaa
vastaamaan uuteen kännykkäänsä omalla
nimellään. "Miksi?" hän kysyi. "Jos
joku soittaa Villeen kännykkään, niin
kyllä hän tietää että Ville vastaa."
-Mummu

:-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 25.03.11 - klo:11:11 »

:-)) Hauskat lasten jutut.

Tuo voisikin olla hyvä idea, että ilmoittaa palolaitokselle, että hommataan lehtikuvaaja ja toimittajat tekemään juttua, kuinka avuliasta porukkaa on palolaitoksella.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #23 : 25.03.11 - klo:11:13 »

Huomenta.
Hirveetä, jos kisu puussa 5 päivää, miten se on selvinnyt, kissa paleltuu ja sairastuu. Täällä meillä palolaitos hakee kissan puusta jos se on siellä värjötellyt, en muista ehkä pari päivää, mutta taatusti hakee. Joka vuosi niistä kuuluu ainakin kerran tai pari kertaa. Elämän pelastaminen on niitten työtä oli kyse ihmisestä tai eläimestä. Jostain välineet tikkaat ja haavi ja itse hakupuuhiin, jos alan ammattilaisesta ei miestä ole siihen.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 25.03.11 - klo:11:14 »

Mesis painetaan ja tämä ei jää tähän.Kissalle hommataan apua.
Ei Lahdessa näköjään haeta palolaitoksen tiimoilta.Kaveri sanoi, että jos tulee oikea hälytys
sillä aikaa niin ihmishenki vaaraantuu..no tottahan sekin on...Eläinsuojelun on TOIMITTAVA.
Vitsi kun pääsisi itse puuhun kiipeämään ei se olisi ongelma, vaan ei onnistu.Ahistaa aivan
hirveesti.En kestä  [:-(]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 25.03.11 - klo:11:14 »

Tuo voisikin olla hyvä idea, että ilmoittaa palolaitokselle, että hommataan lehtikuvaaja ja toimittajat tekemään juttua, kuinka avuliasta porukkaa on palolaitoksella.

Asian tekeminen julkiseksi voisi tosiaan olla hyödyllistä.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 25.03.11 - klo:11:15 »

Aurinkoa.  [:-)]
Voi kisu parkaa!  [:´(]  Eikös palokunta aika hanakasti ole auttamassa kissoja puusta ja milloin mistäkin vaikeasta paikasta?  Jopa sanomalehdissä on tapauksista uutisoitu.
Mä en meinaa taas pysyä oikeissa päivissä.  Yhtä sunnuntaita ovat olleet, kun vieraita on käynyt.  Tänään tulee tytär viikonloppukylään.   [:-)]
Jokos mä sanoin, että on mukavaa, että muutti kauemmaksi.  Nyt kun tulee, niin joutuu olemaan useamman yön, niin ehditään paremmin olla yhdessä.   [:-)]
Täällä paistaa aurinko, mut kylmä viima käy.
Paistetta päiväänne.  [:45]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 25.03.11 - klo:11:18 »

On mun tutun kissa haettu puusta kun oli pari päivää viime talvena.Ja oli vielä korkealla.
Siis palolaitoksen toimesta.
Meinaan soittaa vielä eläinsuojeluun ja sanon, että laitan lehteen ettei apua tule.
Katsotaan mitä tuleman pitää.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 25.03.11 - klo:11:56 »

Hienoa Telkkinen.  [:5] [:30]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #29 : 25.03.11 - klo:11:57 »

Päivää töistä!  [:-)]
No ei kyllä hymyilytä. Yö meni taas vaihtelevissa merkeissä ja aamulla ei päässyt pöntölle. Mittarissa oli -9,2 ja auton päällä kasa lunta... tuntui aika ahdistavalta!  [:-(]

Töissä on kuitenkin ollut ihan mukavaa. Siivouspäivä, vähän erilaista hommaa. Olen jopa riehunut rätin kanssa, mikä on kyllä tällaisessa isossa laitoksessa aika toivotonta  [:-DD]
Siivoojapojat ovat saaneet oman urakkansa myös päätökseen, eli nyt on kiva tehdä siisteys- ja järjestys-tarkastus tälle kuulle  :-))

Sivu luotiin 0.073 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.