Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 26.3.2011 lauantai  (Luettu 1090 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 26.3.2011 lauantai
« Vastaus #45 : 26.03.11 - klo:17:02 »

Täällä vaihtelee nyt sää koko ajan, välillä tupruttaa lunta sakeanaan ja sitten kohta paistaa aurinko. Nyt just on taas sen lumisateen vuoro. Koska tää talvi oikein loppuu? Osaisko joku sanoa!

Ihmettelinkin mistä tuo valkosipulin tuoksu tuli mutta sehän olikin Iipa. :-))

Päivä on kyllä mennyt ihan hurahtamalla, juurikaan mitään en oo saanut aikaiseksi. Ruuan olen laittanut ja yhden koneellisen pesin pyykkiä, mutta toisaalta tarviiks sitä aina niin ahkera ollakaan. Varsinkin kun ei ole edes mitään tähdellisiä töitä odottamassa. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 26.03.11 - klo:17:03 »

Niin ja parasta oli, kun radiosta tuli tuo Väenö-laulu, niin Väenö heräs ja tuli mökistään näytille, että täällähän minä. Ihan oikeesti ja monta kertaa. Väenö tuns nimensä.  :-))
Ihana Väenö. Marleenalle  [:30]
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #47 : 26.03.11 - klo:17:36 »

Kivoja juttuja Tiinalla  [KIPPIS]
Repe tuntuu olevan melkoinen ikiliikkuja  :-))

Minä olin meidän lintuyhdistyksen "standillä" Riihimäen pönttöpäivillä klo 10 - 15. Eikös se ole pönttöläiselle ihan sopivaa puuhaa  [:-DD]
Siellä sai nakutella valmiista aihioista linnunpönttöjä ilmaiseksi ja me sitten vastailtiin lintuja koskeviin kysymyksiin ja myytiin samalla
"reikiä" pönttöihin eli metallivahvikkeita pöntönreiän ympärille.
Tosi kiva päivä oli. Paljon oli väkeä liikkeellä  [:-)]
Sääkin suosi ja kun oli osannut pukeutua kunnolla, niin ei tullut yhtään kylmä.

Lähtiessä parkkipaikalla annoin virtaa yhdelle kaverille, jolla oli jäänyt valot autoon päälle koko päiväksi  [:-)]

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #48 : 26.03.11 - klo:17:43 »

Käväisin taas äitiä moikkamaassa ja jotenkin tuli ihan surullinen olo kun hänet sinne taas jätin yksinään.

Töyhtiksellä on ollut mukava päivä puuhastellessa pönttöjen parissa [:-)] ja nyt sama puuhastelu jatkuu. :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #49 : 26.03.11 - klo:18:09 »

Puuhapäivää tuntuu olleen aika monellakin tänään.
Samoin täällä. Viime viikonlopun kurssi innotti taas tekemään. Ja niin me Marfan kanssa väännettiin ja paljon tulosta saatiinkin aikaan!
Ihastuttavia naamioita!!!

Tuohon tekniikkaan kun saa upotettua vaikka mitä vanhaa ja poisheitettävää. Yhteen naamioon laitoin vanhasta kesken jääneestä huivin tekeleestä hempsakkeet ja toiseen upotin entisen pompulahuivin suikaleita. Ja ne kun sitten käsittelee "antiikkikullalla" niin lopputulos on todella mykistyttävä!
Ja kukaan asiaan vihkiytymätön ei voi arvata mistä materiaalista ne on tehty. Sinne voi upottaa vaikka vanhat kalsaritkin. [:-DD] [:-DD]
Varmaan huomenissa laitan kuvia kunhan ovat kuivuneet kunnolla.
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 26.03.11 - klo:18:22 »

No niin,olinpa upeiden taiteilijoiden seurassa tänään...Toinen heistä tiesi että olen tulossa,toiselle taisi olla yllätys :-O :-O Tämmönen ilme oli Hömiksellä :-O :-O
Mutta voihan vitsi miten upeita töitä tekevät ja tosiaan niihin saa upotettua vaikka vanhat villahousut,kukaa ei oikeesti tiedä mitä niissä on.Ja voi niitä ääniefektiä mitä siellä oli.Jos joku vieras olisi seinän takana kuunnellut ni ei olis varmaan tajunnut että ääni oli luomisen tuskaa...
Saahan nähdä jäinkö koukkuun???Mutta kun tunnetusti olen semmon lyhytpinnanen ihminen ni on siinä ja siinä... :-)) :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 26.03.11 - klo:18:38 »

:-O taas sataa lunta!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 26.03.11 - klo:18:58 »

Käväisin taas äitiä moikkamaassa ja jotenkin tuli ihan surullinen olo kun hänet sinne taas jätin yksinään.
Äitisi on varmaan iloinen kun kävit katsomassa. Tietysti tuntuu pahalta lähteä pois, mutta kyllä äitisi ymmärtää  [:30]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 26.03.11 - klo:19:11 »

Muistakaahan VEIKATA!   [:-)]
Ite lottosin äsken tietsikalla kolme ruudukkoa.  Kyllä on kätevä juttu!  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 26.03.11 - klo:19:22 »

On lotottu ja kenottukin on.  [:-)]

Minä pyytäisin taas kielitaitoisten apua. Meille tulee koneelle nykyään tämän tästä tällainen:

"A script in this movie is causing Adope Flash Player 10 to run slowly.
If it continues to run, your computer may become unresponsive. Do you want to abort the script?"

Mitä tässä mahtaa lukea ja mitä siinä pitää tehdä, kun on vain kaksi vaihtoehtoa. Joko kyllä tai laittaa kokonaan ruksista pois.
Kamalaa kun ei osaa tuota englannin kieltä  [:-/]
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #55 : 26.03.11 - klo:19:23 »

Jep, jep lotottu on ... päävoiton toivossa tietenkin  [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 26.03.11 - klo:19:27 »

Jep, jep lotottu on ... päävoiton toivossa tietenkin  [:-DD]

Facebookkilaisillekin kerroin, että korviani kuumottaa siihen malliin, että ainakin joitain  [:-DD] numeroita on oikein. 
Mulle riittäis yksi millikin, tai ei niinkaan paljoa tarttis tulla, että teillekin jäis jotain.  :-))
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #57 : 26.03.11 - klo:19:36 »

Minä pyytäisin taas kielitaitoisten apua. Meille tulee koneelle nykyään tämän tästä tällainen:

If it continues to run, your computer may become unresponsive. Do you want to abort the script?"

Mitä tässä mahtaa lukea ja mitä siinä pitää tehdä, kun on vain kaksi vaihtoehtoa. Joko kyllä tai laittaa kokonaan ruksista pois.

Tahtoo sanoa että tuo Adobe Flash Player hidastuu videolla olevan skriptin vuoksi...ja sen jälkeen tietsikkas tulee epävakaaks. Haluatko poistaa scrptin?
Olen kuullut, että vaikka painais yes tai no, sama vastaus eli kysyy uudestaan ja uudestaan...
Tämä on sellainen bugi, siinä videossa jota yrität katsoa... eli ei se loppujen lopuks vakavaa ole, ellei se ala joka ikisellä videolla näkymään.

terkuin nörtti  [:-)]

lisäys vielä: jos haluat kokonaan eroon tuosta, niin silloin pitäis melkein koko kone putsata...Historia, cookies ja temporary files...
« Viimeksi muokattu: 26.03.11 - klo:19:39 kirjoittanut mese »
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #58 : 26.03.11 - klo:19:38 »

Lyhyesti ja nopsaan käännettynä:  Tämän elokuvan osa aiheuttaa hitautta Adopessa, jos näin jatkuu, koneesi saattaa lopettaa vastaamisen (eli ohjelma jumittaa). Haluatko lopettaa ohjelman?

Muoks. mese oli nopsa  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 26.03.11 - klo:19:38 »

Kiitos Mese. Joo, ollaan painettu kyllä, ja aina se vaan tulee uudelleen ja uudelleen. No, onneksi nyt tiedän, että ei tuo mikään paha juttu ole. Kiitti vielä kerran  [:-)]

Kiitos myös Zeener  [:-)]
Aina täältä pöntöltä saa apua ongelmiinsa  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.106 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.