Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 28.3.2011  (Luettu 1293 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Maanantai 28.3.2011
« Vastaus #30 : 28.03.11 - klo:14:02 »

Täällä ei kunnolla näe ulos, kun lunta sataa niin paljon. :-O
Pitäis kohta lähteä kaupoissa käymään. 
Ei ihan vielä jaksa, kun masu sai nakkikeittoa. [:-)]
Nakkeja silppoessani tuli ikävä niitä entisajan nakkeja.  Kyllä ne olivat sitten hyviä.  [:-P]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #31 : 28.03.11 - klo:14:30 »

Tiinalle ja Anniinalle kiitokset toipumistoivotuksista.  [:-)]

Totta on että voimattomaksi mokoma tauti tekee. Toipuminen vie kyllä oman aikansa, onneksi sitä aikaa on. Oikeen urakalla olen nyt lukenut ja täyttänyt ristikkolehtiä. Onneksi sää ei ole kovin keväistä, silloin harmittais enemmän.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #32 : 28.03.11 - klo:14:47 »

Nakkeja silppoessani tuli ikävä niitä entisajan nakkeja.  Kyllä ne olivat sitten hyviä.  [:-P]

Oletko Kaarin kokeillut näitä Kaijan suosimia Kivikylän Wanhanajan nakkeja. Itse en ole maistanut noita, mutta täytyis kyllä ostaa, vaikuttavat aika hyviltä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Luscinia

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 28.03.11 - klo:14:51 »

Muuttolinnun tavoin tänne takaisin pyrähdin!
Lunta sataa, aurinko paestelloo, lintuja tosi vähän, kun eivät ole ruokiaan terassiltani syöneet!
Iloa päiväänne [:-)] [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 28.03.11 - klo:14:52 »

Onnittelut Pyrikselle  [:52]

En saa töissä ladattua photobucketiin, joten tässä linkki facebook-sivulleni kuvaan Otson hapsista:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=9198781&l=e8eba7e1c6&id=614484907
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #35 : 28.03.11 - klo:14:54 »

Muuttolinnun tavoin tänne takaisin pyrähdin!
Lunta sataa, aurinko paestelloo, lintuja tosi vähän, kun eivät ole ruokiaan terassiltani syöneet!
Iloa päiväänne [:-)] [:-)]

Ihanaa Luscinia kun muuttolinnun lailla pölähdit pönttöön, usein oon sua kaivannut! [:30]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #36 : 28.03.11 - klo:14:56 »

En saa töissä ladattua photobucketiin, joten tässä linkki facebook-sivulleni kuvaan Otson hapsista:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=9198781&l=e8eba7e1c6&id=614484907

Otso, pikku tuuheatukka [:-)]
No kyllä ne siitä vielä kasvaa ja tuuhettuu. Itse olen 1v. vanhana ollut vielä ihan kalju mutta on tuota tukkaa sittemmin siunaantunut ihan omiksi tarpeiksi.
Kirjattu

Luscinia

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 28.03.11 - klo:14:58 »

olen usein täällä salassa lymyillytkin.
Selkääni parantelen, lenkillekään en rohkene mennä, sillä on niin himputin liukasta, vaikka liukuesteitä käytänkin. Odottelen illan zumba-tuntia, se on parasta hoitoa vaivoilleni.
Olin pitkällä matkalla etelässä ja sieltä sain tämän taudun, kun taas jotain sopimattomasti nostelin.
« Viimeksi muokattu: 28.03.11 - klo:15:11 kirjoittanut Luscinia »
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #38 : 28.03.11 - klo:15:00 »

Aitoa ruokaa kirja on tullut kyllä luettua. [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 28.03.11 - klo:15:31 »

Kiva, kun Luscinia tuli takaisin  [:-)]

Taidanpa alkaa lähtemään kotiin. Johan tässä tälle päivälle tuli ahkeroitua. Tähän diplomityöhön liittyy sellainen kurssi, jossa opponoidaan toisen diplomityötä. Äsken lukaisin tuon tekstin, jota minun pitäisi kommentoida ja laitoin sinne yli 60 kommenttia 16 sivuun  :-O  [:-I] Suuttuukohan se tyyppi minulle  [:-I] On vissiin jonkinlaista opettajan vikaa minussa  [:-DD] Torstaina on videoneuvottelu työni ohjaajien kanssa ja siihen olen myös valmistellut materiaalia.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #40 : 28.03.11 - klo:16:10 »

Ripsiväri juttua :-))
http://www.yle.fi/alueet/satakunta/2011/03/kakkumascaraan_syljetaan_edelleen_2464162.html

Muistatteko noita kakkumascaroita. Mä käytin aina Ricils merkkistä ruskeaa. Ja vaikka kuinka tiesi että se harja olis pitänyt kastella veteen eikä missään tapauksessa kostuttaa syljellä, niin tulipahan vaan siihen harjaan syljeksittyä ja sitten mascaraa ripsiin harjattua. [:-DD] Voi sitä kultaista nuoruusaikaa!
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #41 : 28.03.11 - klo:16:14 »

Viikon alkua. [:-)]

Pyrikselle [KIPPIS] ja Otsolle [:5] ja muillekin mukaville jutuille ja kuville [:-)]

Lusciniallekin tervetulot taas kirjoittelemaan.

Tänään kävin lääkärissä ja sain sitten kuulla, että käsi on hyvin luutunut ja väärään asentoon.
On alunalkujaan kipsattu väärin, kun ei sitä kuulemma ole voinut muulla lailla laittaa kun
murtuma on ollut niin paha ja pirstaleinen.Voitaisiin "yrittää" korjata, katkaisemalla ranne uudestaan,
mutta siitä ei taatusti tule parempi.Voi tulla jopa huonompi.Joten käsi jää nyt tälläiseksi ja yritän
olla sitä kuormittamatta liikaa ettei tule kulumaa murtumakohtaan.Jos niin käy ranne jäykistetään.
No tähän erilaiseen käteeni olen jo niin tottunut, että olkoon ja särkeköön.Nyt kun vaihtoehdot tiedän
niin käden kanssa yhdessä jatketaan :-)) ja otetaan nappia jos siltä tuntuun.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #42 : 28.03.11 - klo:16:17 »

Olisko sun käsimurtuma Telkkinen alunperin pitänyt leikkaamalla korjata?
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #43 : 28.03.11 - klo:16:24 »

Ilmeisesti sitä ei olisi voitu leikkaamallakaan saada paremmaksi.(jälkiviisautta) Näin tämä lääkäri sanoi.
Oli niin sirpaleinen se murtumakohta ja sieltä alta oli paljastunut osteoporoosi että ei
olisi kestänyt mitään nauloja ym.Tämä on ollut paras vaihoehto mitä on tehty..Ja nyt
on hyvin luutunut ja osteoporoosia ei ole luissa havaittavissa. Nyt päätin, että pärjään ja toivon
että tilanne pysyy tämän kaltaisena ettei enää tästä pahene.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sus

• Vieras
« Vastaus #44 : 28.03.11 - klo:16:31 »

Ripsiväri juttua :-))
http://www.yle.fi/alueet/satakunta/2011/03/kakkumascaraan_syljetaan_edelleen_2464162.html

Muistatteko noita kakkumascaroita. Mä käytin aina Ricils merkkistä ruskeaa. Ja vaikka kuinka tiesi että se harja olis pitänyt kastella veteen eikä missään tapauksessa kostuttaa syljellä, niin tulipahan vaan siihen harjaan syljeksittyä ja sitten mascaraa ripsiin harjattua. [:-DD] Voi sitä kultaista nuoruusaikaa!

Mullakin oli Ricilssiä! Ja tuli syljetyksi maskaraan. [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.062 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.