Huomenta Lahdesta! ![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
Harmillista Mirillä kun pakastin hajosi. Toivottavasti ei mene hukkaan mitään vaan saat jotenkin kaiken pelastettua.
Yläosan tuotteet oli säilyneet umpijäässä, alaosa jossa marjatkin oli olivat nollassa ja marjat kohmeisesen sulia. Yläosasta sain lähes kaikki siirrettyä toiseen pienempään pakastimeen, tiukkaa teki. Leipomukset jääkaappiin, jos tulisi käytyksi.
Marjat keitin lasipurkkeihin ja loput mehuksi pulloihin. Suurin osa pakastimen sisällöstä oli marjoja. Kellarikin on niin täysi, ettei ne sinne hyllyille mahdu, ennenkuin tuon sieltä pois mukulat ja kasvit.
Kumma kun pakastin näytti -18 astetta koko ajan, vaikka lämpö oli ihan jotakin muuta, ei mitään hälyttänyt.
Oli sattumaa, että hoksasin sen, ihan jokapäivä en availe ovea.
Aika uusi laitehan toi on kaksi vai olisko kolme vuotta vanha.
Mahtaa nää nykyajan Upot olla jotai toista kuin entisajan Upot, kun se mun edellinen Upo pesukonekaan ei kestänyt kuin vajaa 5 vuotta.
Ööh ja nyt mun pölynimuristakin meni letku poikki. Ei taida saada mistää uutta letkua, se kesti 3 vuoden imuroinnit.
Pööh, nyt tuli oikeen ruikutuksen uikutusta kerrakseen. Elekee pahastuko. Mua vähän harmittaa, eikä ihan vähänkään.