Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 8.4.2011 Perjantai  (Luettu 753 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 8.4.2011 Perjantai
« Vastaus #30 : 08.04.11 - klo:15:03 »

Kiitos Mesis..kyllä uskon, että tämäkin vielä iloksi muuttuu.Mieluummin siihen suuntaa kun sänkypotilaaksi.
Kiva kun teilläpäin paistaa...täällä on on ihan ankean harmaata.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 08.04.11 - klo:17:09 »

On se vaan jännä olotila, kun pidättää unen tuloa.  Heräsin äsken unesta, johon vaivuin vaivuinvaivuin..zzz
Nyt en meinaa herätä.  Täytyy käydä keittämässä päiväkahvit, niin jospa sit heräisin.
telkkiselle paranemistoivotuksia.  [:-)]
Eipä ole minullakaan ollut kunnon flunssaa tänä talvena, vaikka kuurin olen syönyt pöskionteloiden takia.  Flunnanen olo on ollut, mut hetken vain.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 08.04.11 - klo:17:11 »

Paranemisia Telkkiselle ja muillekin poteville.

Otso oli tänään saanut yhden hoitotädin silmiin kyyneleet. Otso oli juossut syliin ja rutistanut niin hellästi ja rakkauvvella, että oli hoitotätiä ihan itkettänyt  [:-)]  [:30]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 08.04.11 - klo:17:15 »

[:-)] ihana Otso!  [:-)] [:30]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 08.04.11 - klo:18:58 »

Perjantai ehtoota  [:-)]
Pitkän tuntuinen ja kovin työteliäs viikko takana  [HUH] mut nyt alko sitten loma  [KIPPIS]
Auto pakattu, hiihtimet katolla ja aamuyöstä sitten nokka kohti pohojoista  [:5]

Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #35 : 08.04.11 - klo:19:00 »

Auto pakattu, hiihtimet katolla ja aamuyöstä sitten nokka kohti pohojoista  [:5]

Mukavaa lomaa!  :-))

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #36 : 08.04.11 - klo:19:11 »

Evikselle ja mukaan lähteville mukavaa lomaa!
Otso taitaa olla sydäntenmurskaaja oikein, kyllä mullekin tippa linssiin tulisi jos pikkuinen poika noin kauniisti välittämistään osottaisi.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 08.04.11 - klo:19:46 »

Perjantai ehtoota  [:-)]
Pitkän tuntuinen ja kovin työteliäs viikko takana  [HUH] mut nyt alko sitten loma  [KIPPIS]

Hyvää lomaa  [:-)]

Voi Otsoa kun on niin herttainen  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 08.04.11 - klo:19:51 »

Iltaa töistä!  [:-)]
Mä en ole varma, että kuuluuko mun päiväni pikemminkin otsikon ValiVali alle  [:-DD]

No, siis meillä ei laajakaista ole toiminut koko päivänä... eikä kuulemma edelleenkään. Pasi on tehnyt vikailmoituksen ja apua on luvattu 2 työpäivän kuluessa = ma-ti, luulisin?  [:-/]

Ja kun Pöntölle ei päässyt, mä lähdin hyvissä ajoin tekemään viikonlopun isot ostokset. Alepaan oli hyökännyt "apina-lauma"... No, okei, työelämään tutustuvia yläastelaisia, mutta oliko niitä pakko ottaa pieneen kauppaan puoli tusinaa samaan aikaan? Minkä tahansa hyllyvälin mä valitsin, siellä oli rullakko ränkkeellään keskellä käytävää ja teinipoika täyttämässä hyllyjä. Ostoksissa meni huomattavasti enemmän aikaa, kun joutui kärkkymään tilaisuutta päästä kosketusetäisyydelle tomaateista yms.
Eikä niillä ollut mun joka-kahdeksannen-perjantain Berliininmunkkia. Oli pakko tyytyä viineriin  [:´((] [;-)]

Työmatkalla kävin tankkaamassa auton. Automaatti alkoi ensin herjata mun plussa-kortista. No, ei oteta alennuksia eikä pisteitä. Sit mun debit-kortti ei kelvannut; herjasi, että onko kortti oikein päin.  [:-/] Tilillä on rahaa, eli siitä ei ole kysymys. Visa-korttia aikani tökittyä sain homman pelittämään!

No, työt sitten.... mä olisin joitakin asioita täällä tehnyt toisin, mutta en enää ehtinyt vaikuttaa asioihin  [:-I] [:-(]

Mutta nyt katsomaan Fintoton arkistosta Hopon juoksua Lahden raveissa tällä viikolla. Oli tullut neljänneksi, eli on elämässä iloisiakin asioita!  :-)) :-)) :-))

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 08.04.11 - klo:19:54 »

Mutta nyt katsomaan Fintoton arkistosta Hopon juoksua Lahden raveissa tällä viikolla. Oli tullut neljänneksi, eli on elämässä iloisiakin asioita!  :-)) :-)) :-))

No en sitten katsokaan.... kone pitää ihan psykedeelistä ääntä; juoksuselostus tuli jotenkin nopeutettuna  [:67]
Vähemmästäkin tulee hulluksi!

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #40 : 08.04.11 - klo:20:42 »

Kaijallapa on ollut kurjapäivä. Pian pääset kotiin ja edessä viikonloppu, koita kestää.
Mä manaan telkkaria kun tulee huonoa ohjelmaa, silmät on väsyneet virkkaamiseen, musta lankaa vaatii tarkkaa katsomista.
Mutta kello tulee kohta yhdeksän ja on vielä aika valosaa, katuvalot eivät ole syttyneet.
Ja ulkona tuoksuu kevät!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 08.04.11 - klo:20:49 »

Voi että kun olen vallan unohtanut. Minun piti se katsoa. Hienosti meni jos neljänneksi tuli. Onnittelut Hopolle ja Tainalle!

Onpas Kaijalla ollut kelju päivä. Huomenna on jo parempi. Ei kahta kurjaa tule peräkkäin.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 08.04.11 - klo:20:55 »

Otso halii kaikkia teitäkin  [:30]

Otso on aivan ihana mussukka, mutta nyt oon väsy  [:56] 1 v 7 kk, ei yhtään nukuttua yötä vielä  [:-I] Nyt tosiaan jo viime kesästä asti, olen yksinään hoitanut yöheräilyt ja nyt alkaa yöheräilyt ja työt väsyttää  [:56] Toivotaan, että se kolmeen ikävuoteen mennessä loppuu. Nyt on mentävä nukkumaan. Hyvää yötä.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 08.04.11 - klo:21:00 »

Otsolle myös halit  [:30], ja Anniinalle jaksamista. Pienen lapsen kanssa on rankkaa, mutta ah, niin ihanaa  [:-)]
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #44 : 08.04.11 - klo:21:13 »

Keväältä tuoksuu ja kuuluu ulkona  [:-)]

Kävin pyörälenkillä lähijärvellä töiden jälkeen, ihanan tuuleton ilta, mustarastaat ja punarinnat lauloivat  :-))
Tulvaa pukkaa vähän joka puolella.

Onpas Kaijalla ollut ikävä päivä...toivotaan parempaa huomista  [:30]

Otsolla riittää rakkautta kaikille  [:36]

Evikselle rentouttavaa lomaa  [:-)]

Kirjattu

Sivu luotiin 0.112 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.