Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.4.2011 Lauantai  (Luettu 1470 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 9.4.2011 Lauantai
« Vastaus #30 : 09.04.11 - klo:11:50 »

Tiina tuntee mut niin hyvin, ettei edes yritä ehdottaa muuta leipomista!  [:-DD]
Juu, täytyy pakastaa se.

Äsken olin menossa kahvin kanssa pihalle ja ovesta näin, miten talitintti pörrää läpinäkyvän, muovisen pähkinälaatikon kimpussa. Pähkinöitä on edelleen tarjolla 3 automaatissa, eli herra on hyvä, ja käy sieltä nokkimassa.  [RULES]

Sitten mä huomasin, että joulukuusi jalustoineen on kaatunut ja talitintti hyppii sen kuusen päällä. Eka ajatus oli, että miten TALITINTI on saanut kuusen kaadettua, kun se jalkakin on aika painava. No, ehkä se on ollut tuuli!  [;-)]
Älkää kysykö, miksi meillä on joulukuusi jalassa pihalla huhtikuussa. Tarina menee jotenkin niin, että kuusi riisuttiin tapaninpäivänä ja nostettiin ulos ja siihen ripustettiin yksi pähkinäautomaatti ja sitten aika kului ja kevät tuli....  [:-DD]

Mun pitäisi siirtyä tuolle netti-vapaalle isolle koneelle ja jatkaa Eilatin kuvien käsittelyä, että saisin ne alta pois ennen Vapun Utön reissua! Turistikuvia ei ole juuri yhtään. Otin sen sijaan videopätkiä!

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 09.04.11 - klo:12:38 »

Mä kääräisin hihat ja aloin käsitellä kuvia. Ja olen nyt siinä vaiheessa, mitä yritin vältellä: onko kuvassa kivitasku, arotasku, nunnatasku, kalottitasku vai mustapyrstötasku?  [NUT] Noiden lisäksi nähtiin vielä mustapäätasku, eli yhteensä kuusi lajia! Kaikista ei kyllä ole kuvaa!

Sitten mua ahdistaa tulevat keltaväiskien ja lyhytvarvaskiurujen "missikisat"... molemmista pienistä lajeista muutama sata kuvaa... sieltä pitäisi sitten valkkaa yksi kohtalainen kuva. Mä en ala!  [HOT]

Tainakin kerkii vasta kuudeksi tänne, eli en voi edes paeta keittiöhommiin!  [:-I] [:-DD]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 09.04.11 - klo:12:45 »

Me todettiin aamulla, että nyt olisi varpushaukalle "pöytä katettuna".... Se kävikin äsken katsomassa tarjonnan, mutta pelästyi mua ja lensi pois!
Vuoden eka varpushaukka pihassa. Ja Pasi edelleen töissä. Tekstari lähti tietty jo... kuinkahan katkera mies sieltä tulee kotiin? Tuleeko se kotiin?  [:-DD]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #33 : 09.04.11 - klo:12:49 »

Mulla on täällä kiroileva ikkunanpesijä :-)), on vissiin kärpäsenpaskat niin tiukassa ettei meinaa irrota, ja se kirvoittaa erinäisiä rumia sanoja ikkunanpesijän huulilta. Olen kuitenkin täällä taka-alalla ihan hissukseen ja koitan kestää manaukset, pääasia että ikkunat tulee pestyä [:-DD]. Mä vaan pönttöilen ja juon lonkeroa [KIPPIS]. On mulla kyllä pullat uunissa ja munakello vahdissa, joten ei tässä itsekään ihan laiskana olla.

Onko kukaan maistanut Olvi Mojito lonkeroa? Ostin eilen yhden purkin kokeeksi ja sehän olikin oikein mun makuun. [KIPPIS]
 http://www.olvi.fi/web/fi/372
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 09.04.11 - klo:12:53 »

Tiina, sä olet tosi rohkea, kun uskallat Pönttöillä Repen pestessä ikkunoita!  :-O
Pasi vähintäänkin vaatisi, että mä olen ojentamassa vuorotellen rättiä ja lastaa ja huuhdeltua rättiä ja ämpäriä ja ikkunanavaustyökalua ja olut-tölkkiä ja mitähän muuta lisäksi!  [:-DD]

MUOKS! Tuo edellinen oli tiukasti kuvitteellinen juttu, sillä mä saan varmaan odottaa sitä päivää, että Pasi pesee ikkunoita!  [:-I]

Se kun aina kehtaa vihjailla, että mä vaan pönttöilen enkä tee mitään muuta. Ja siinä se on niiiin väärässä; mokoma liioittelija! Tänäänkin mä tulin kokeilemaan pönttöyhteyttä vasta, kun auto oli varmasti lähtenyt pihasta!  [;-)]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #35 : 09.04.11 - klo:13:11 »

Tiina, sä olet tosi rohkea, kun uskallat Pönttöillä Repen pestessä ikkunoita!  :-O
Pasi vähintäänkin vaatisi, että mä olen ojentamassa vuorotellen rättiä ja lastaa ja huuhdeltua rättiä ja ämpäriä ja ikkunanavaustyökalua ja olut-tölkkiä ja mitähän muuta lisäksi!  [:-DD]

Sen oon yhteisten vuosien aikana oppinu, että tällaisissa tapauksissa pysyttelen mahdollisimman kaukana. Siitä ei tule muuta kun sanomista jos mä vielä menen siihen sekaan häsläämään :-)).
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 09.04.11 - klo:13:20 »

Sen oon yhteisten vuosien aikana oppinu, että tällaisissa tapauksissa pysyttelen mahdollisimman kaukana. Siitä ei tule muuta kun sanomista jos mä vielä menen siihen sekaan häsläämään :-)).

On ne niin erilaisia... Pasia taas  [:-/] sieppaisi, jos mä  [:74]  [KIPPIS] laiskottelisin, kun se tekee hommia!  [:-DD]

Miten musta tuntuu, että mä taas "heräsin" liian myöhään? Tuo kuva-hommahan alkoikin luonnistua ja nyt jo katselen kelloa, että reilun tunnin päästä Pasi tulee kotiin!

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 09.04.11 - klo:13:33 »

Se kun aina kehtaa vihjailla, että mä vaan pönttöilen enkä tee mitään muuta. Ja siinä se on niiiin väärässä; mokoma liioittelija! Tänäänkin mä tulin kokeilemaan pönttöyhteyttä vasta, kun auto oli varmasti lähtenyt pihasta!  [;-)]

[:-DDD] [:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 09.04.11 - klo:13:45 »

Kaija kirjoitti: Miten musta tuntuu, että mä taas "heräsin" liian myöhään? Tuo kuva-hommahan alkoikin luonnistua ja nyt jo katselen kelloa, että reilun tunnin päästä Pasi tulee kotiin!  :-))
Soita Pasille, että voi jäädä ylitöihin.  [:-DD]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #39 : 09.04.11 - klo:13:47 »

Naapurin mies on innokas auringonpalvoja ja on jo tänäkin vuonna useamman kerran istunut
autotallinsa ovensuussa ilman paitaa ottamassa aurinkoa [:-I]

Onko se tajunnut levittää foliopaperia siihen ympärille keräämäät kaikki säteet tarkasti talteen? Mä olen kuullut sellaisestakin konstista!  :-))

Ilman paitaa? On kai sillä hyvä kroppa?  [:-DD]

Eipä sen kroppa mikään kovin kaksinen ole, valitettavasti :-)) Folionkin olen joskus nähnyt. Tämän herran (n.45-50v.)pääharrastus on auringonotto.
Äsken lenkillä nähtiin yksi naisihminenkin shortseissa ottamassa aurinkoa. Yläkroppa ei kuitenkaan ollut paljaana :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 09.04.11 - klo:13:50 »

Kaija kirjoitti: Miten musta tuntuu, että mä taas "heräsin" liian myöhään? Tuo kuva-hommahan alkoikin luonnistua ja nyt jo katselen kelloa, että reilun tunnin päästä Pasi tulee kotiin!  :-))

[:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 09.04.11 - klo:13:54 »

[:-DD]

No, tulkoon kotiin... pesköön vaikka ikkunoita... Tai autot; sitten se olisi poissa jaloista.  [:-DD]

Mä tulin kohtaan "turhan monta keltäväiskin kuvaa" ja mua alkoi ahistaa. Pakko oli tulla lepuuttamaan hermoja pönttökoneelle!  [:-I]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #42 : 09.04.11 - klo:14:08 »

Taitava emäntä keksii sellaisia hommia missä jää pakosta väliin luppoaikaa minkä voi täyttää pönttöilyllä [:-DD]. Kuten pyykinpesu, koneen pyöriessä voi pönttöillä, ja leipominen, taikinan noustessa voi pönttöillä. Jos sitten syytetään laiskuudesta, niin voi sanoa että hei, mä olen tänään pessyt pyykkiä ja leiponut, onko se muka laiskottelua [:-DD].
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 09.04.11 - klo:14:34 »

Olen hissunkissun tehnyt hommia.., jos niitä vois hommiksi kutsua.
Systeri soitti on tulossa kaverinsa kanssa päiväkahville!  :-O
Jestas, mullehan tuli kiire pikaoikoa paikat. 
Nyt tänne voi tulla!  :-)) [:-DD]

Ei ennen vanhaan etukäteen ilmoitettu, että on tulossa ja saako tulla kylään.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 09.04.11 - klo:14:40 »

Miten Jarmon jalka jakselee?  Onko kipuja?  Toivottavasti ei.  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.056 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.