Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.4.2011 Lauantai  (Luettu 1467 kertaa)

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: 9.4.2011 Lauantai
« Vastaus #45 : 09.04.11 - klo:14:45 »

Se kun aina kehtaa vihjailla, että mä vaan pönttöilen enkä tee mitään muuta. Ja siinä se on niiiin väärässä; mokoma liioittelija! Tänäänkin mä tulin kokeilemaan pönttöyhteyttä vasta, kun auto oli varmasti lähtenyt pihasta!  [;-)]

[:-DDD] [:-DDD] [:-DDD]

[:-DDD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #46 : 09.04.11 - klo:15:31 »

Taitava emäntä keksii sellaisia hommia missä jää pakosta väliin luppoaikaa minkä voi täyttää pönttöilyllä [:-DD]. Kuten pyykinpesu, koneen pyöriessä voi pönttöillä, ja leipominen, taikinan noustessa voi pönttöillä. Jos sitten syytetään laiskuudesta, niin voi sanoa että hei, mä olen tänään pessyt pyykkiä ja leiponut, onko se muka laiskottelua [:-DD].

Mä käytän sujuvasti tuota pyykinpesua. Istun ja kuulostelen, ettei koneen suunnalta kuulu outoja ääniä!  [:6]

Pasi sai jollain konstilla laajakaistan toimimaan. Jos nyt menee hyvin, niin maanantaina voidaan perua vikailmoitus!  :-))
Focaccia-taikina kulhossa kohoamassa (vaihe I), broilerit pilkottuna pieniksi pihveiksi ja jääkaapissa maustumassa.  Possu odottaa Pasin käsittelyä, kun meillä hiukan erilaiset ajatukset, miten tuo suikula pihvifilus leikellään. Naapureilta koira karkuteillä; on oppinut hyppäämään kivelle ja siitä aidan yli... mokomakin ovelus!  [;-)]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 09.04.11 - klo:16:14 »

Ensimmäiset Eilatin kuvat löytyy nyt Photobucketista. Mä laitan niistä linnut-puolelle myöhemmin joitakin esille!  [:-)]
http://s116.photobucket.com/albums/o8/kaijapasi/EILAT%202011/

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #48 : 09.04.11 - klo:17:10 »

Taas tuli todistettua että päiväunet ei todellakaan ole mun juttu :-)). Menin kirjan kanssa petiin ja hetken luettuani yritin nukahtaa, eipä oikein onnistunut vaikka tuntui että olis tehnyt hyvää pienet unet. Parikymmentä minuuttia olin jossakin ihme "horroksessa" ja nyt olo on entistä pökkyräisempi. :-O

Kohta tarttee keittää kaffet. [:-)]

Täällä on ihan kauhea tuuli. [:-/]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #49 : 09.04.11 - klo:17:14 »

Päivää pöntölle! Kaheksan tuntia Jamesin kimpussa ja sitten sauna. Onneksi sain viikolla yhen vastaparin. Päivä oli pelastettu. Iskias meinas aamulla vihotella, ettei meinannu saada housuja jalkaan. Burana 800 auttoi taas kerran. Polvet on mustelmilla samoin pää! Ahtaat paikat ja iso ihminen on hankala yhdistelmä  [:-DD]. No, pikkuhiljaa alkaa valmistakin tulla.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 09.04.11 - klo:17:19 »

Kaheksan tuntia Jamesin kimpussa ja sitten sauna.

Oliko James se sun mies?  [:38]  [;-)]

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 09.04.11 - klo:17:25 »

Kaija! mitä sinä mietit!  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 09.04.11 - klo:17:26 »

Kaija! mitä sinä mietit!  [:-DD]

Öh.... näin lauantaina.... tuota noin...  [;-)]

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 09.04.11 - klo:17:31 »

Noh, kyllähän tuosta mesen jutusta voisi vaikka mitä miettiä  [:-DD] meselle terviisiä  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 09.04.11 - klo:17:32 »

Me ristittiin kerran Mesen mies Jamesiksi sen auton mukaan...  [:-DD] kun kerran Mesekin on ottanut nimen autoltaan!

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 09.04.11 - klo:17:46 »

Kyllähän minä sen muistan.. mielikuvitus vain meinaa näin suomen kielen päivänä harhailla  [:61]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #56 : 09.04.11 - klo:18:25 »

Vähän levottomia juttuja täällä ja FB:ssäkin.  [:-DD]
Suoritin semmoisen harjoituslennon tuossa äsken.
Meillä on kisa täällä meidän paikkakunnalla, kuka löytää ekan leskenlehden. Lähdin koiran kanssa lenkille ja totesin ettei löydy. Sitten päätin ottaa kuvan ruttojuuresta joka päätään työntää jo vauhdilla tuossa ojan penkalla. Kuvan sain, mutta sitten liukastuin tammenlehtiin joita olin huiskinut sinne. Suoritin varsin näyttävän lennon ojan pohjalle, se siis on syvä, ei mikään pikkuoja. Känny lensi hankeen, kamera pyöri kaulalla ja minä istuin viimein ojan pohjalla soseessa. Linda katsoi ylhäällä, että mikäs tuo nyt oli. Pääsin kömpimään sieltä ylös ja sisälle ja huomasin et kameran linssin suojus on siellä edelleen ja eikun takas. Tytär ja mies kuivas tekniikkaa ja minä kuoriuduin kuravaatteista. Sellainen retki se. Pää pyörällä ja polvet jäykkinä ja jo naurattaa. Ohi meni isolla tiellä täti-ihminen ja varmaan näki lennon, mutta ei edes pysähtynyt, mutta kertoo varmaan ihmeellistä juttua jonka näki.
« Viimeksi muokattu: 09.04.11 - klo:18:42 kirjoittanut iipa »
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #57 : 09.04.11 - klo:18:29 »

Kyllä Iipalle tuosta "retkestä" olis se leskenlehti palkkioksi kuulunut. Onneksi et kai kuitenkaan satuttanut itseäsi pahemmin ja jos kamera ja kännykkäkin ovat ok. niin sitten kaikki hyvin.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #58 : 09.04.11 - klo:18:33 »

Hieno lintupäivä jatkui vihervarpusella, ekaa kertaa pihassa tänä vuonna.

Muistan sen kun joskus muinoin näitte Pasin kanssa elämänne ekat vihervarpuset täällä Kolussa.
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #59 : 09.04.11 - klo:18:55 »

Hyvä, että et satuttanut itseäsi, iipa [:-)]
Minä näin ensimmäiset leskenlehdet tänään tuolla Kehä ykkösen varrella.
Pihalla on auennut krookuksia ja skilloistakin näkyy jokunen alku. Upea päivä ollut, mutta melko kylmä tuuli.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.052 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.