Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 20.4.2011 Kellokeskiviikko  (Luettu 673 kertaa)

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
20.4.2011 Kellokeskiviikko
« : 20.04.11 - klo:05:29 »

Huomenta Oulusta!

ulkona pilvistä.. sateita on tulossa aamupäivästä-päivään.. räntänä, pvällä vetenä..

työpäivä vielä tänään.. tänään onkin kiirus päivä.. sitten alkais 5 pvän loma..

Kivaa Kellokeskiviikkoa Kaikille!
 [:43] [:44] [:44] [:45] [:45] [:45]

Kuva Kalevan lukijakuva.. Töhtöhyyppä pellolla...
Kirjattu
#Jani#

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 20.4.2011 Kellokeskiviikko
« Vastaus #1 : 20.04.11 - klo:07:23 »

Huomenia!  [:-)]

Unta riitti puoli seiskaan, mutta mulla on kyllä yllin kyllin puuhasteltavaa ennen töihin lähtöä, eli ihan hyvä juttu nousta ajoissa!
Huomenna lähdetään vaunun kanssa reissuun, kun pääsen töistä. Toivottavasti saan hommat tänään sellaiselle mallille, että huomenna voisin mennä jo kuuteen töihin.
Eilen aamupäivällä alkoi lonkkaa ja selkää riipiä; varmaan Pääsiäisen teemaan sopivasti NOIDANnuoli? Hiukan tuskaa nostella töissä, mutta koitan säästellä itseäni mahdollisuuksien mukaan. Nostakoon pojat!  [:-DD]

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 20.04.11 - klo:07:33 »

Keskiviikko aamua [:-)]
Aamuyöstä oli upea kuutamo  [:-)]  en kylläkään jaksanut kelloa katsoa, mutta herätti ylös paistamalla suoraan naamatauluun  :-)) Nyt sää pilvistymään päin, sadetta kyllä saisikin tulla. Tänään sitten mennän naisporukalla  autokauppaan  [:-)] Katsellaan löytyiskä mummolle uudempaa menopeiä.  Mies tuossa aamulla töihin lähtiessä ohjeisti mikä merkki se ei ainakaan saa olla ja kun nyt tarkemmin mietin niin jäljelle jäi sitten yksi vaihtoehto  :-))
Kaijalle varovaisuutta selän kanssa, ettei tule vielä kipiämmäksi  [:30]
Kepeätä kellokeskiviikkoa kaikille  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #3 : 20.04.11 - klo:07:53 »

Huomenia, tuli käytyä risteilyllä. Yllättävän helppoa oli hytin ikkunasta lintuja kiikaroida, tosin kanneltakin jonkin verran katseltiin. Ulkona tosin tuuli oli melkoinen ja laivan keinunta tuntui paljon ikävämmin.
Kirjattu

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
« Vastaus #4 : 20.04.11 - klo:08:13 »

Huomenta  [:-)] Pilvinen sää, mittarissa + 3.1 Mukava keli ulkohommille......ilman sadetta  [:-DD]
Siis töitä harjoittelemaan!
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #5 : 20.04.11 - klo:08:19 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Keskiviikko - Päivän Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

[:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 20.04.11 - klo:08:32 »

Huomenta,

Töissä ollaan. Kahville suuntaan nyt.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #7 : 20.04.11 - klo:08:39 »

Huomenta  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 20.04.11 - klo:08:52 »

Missä miehet (anteeksi yleistys) olivat, kun järkeä jaettiin?  [:-DD]
Meillä oli eilen putkimies, joka jäi tänne Pasin valvonnassa jatkamaan hommia, kun mä lähdin liikenteeseen. Illalla mä huomasin, että mun "pyllypyyhe"  [:17] oli märkänä kodinhoitohuoneen vaihdetun hanan vieressä. Eli tää putkari oli käyttänyt sitä kuivaamiseen. Jokainen NAINEN tajuaa, että pikkuinen pyyhe lavuaarin alla on tarkoitettu ihan tiettyyn käyttöön... MIKSEI se putkari kysynyt Pasilta riepua siihen kuivaamiseen vaan nappasi vessasta käytetyn pyyhkeen??? Onko se pervo vai yksinkertainen? Mua nolotti  [:17] tosi paljon, kun tajusin, mitä on tapahtunut!

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 20.04.11 - klo:08:54 »

Meillä oli eilen putkimies, joka jäi tänne Pasin valvonnassa jatkamaan hommia, kun mä lähdin liikenteeseen. Illalla mä huomasin, että mun "pyllypyyhe"  [:17] oli märkänä kodinhoitohuoneen vaihdetun hanan vieressä. Eli tää putkari oli käyttänyt sitä kuivaamiseen. Jokainen NAINEN tajuaa, että pikkuinen pyyhe lavuaarin alla on tarkoitettu ihan tiettyyn käyttöön... MIKSEI se putkari kysynyt Pasilta riepua siihen kuivaamiseen vaan nappasi vessasta käytetyn pyyhkeen??? Onko se pervo vai yksinkertainen? Mua nolotti  [:17] tosi paljon, kun tajusin, mitä on tapahtunut!

Ei se putkimies sitä varmasti tajunnut, ajattelin varmaan vaan miesmäisesti, että ottaa käsiinsä ensimmäisenä sattuvan pyyhkeen.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 20.04.11 - klo:08:56 »

Ei se putkimies sitä varmasti tajunnut, ajattelin varmaan vaan miesmäisesti, että ottaa käsiinsä ensimmäisenä sattuvan pyyhkeen.

Olisi siinä ollut vieressä käsipyyhe, mutta jos se ei uskaltanut ottaa valkoista, pöllökuvioista? Ja vielä lähempänä olisi ollut rätti.  [:-I]

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #11 : 20.04.11 - klo:09:09 »

Huomenta,
Piti heti katsoa onko se sade tänne tulossa ja heti mennä ottamaan pyykki narulta. Ihan pian pitäisi ennusteen mukaan täällä sataa. Hyväkin, raikastuttaa ilmaa.
Hautausmaalle pitäisi tänään mennä siistimään haudat. Ja kirppispöytävuokra päättyy tänään, siis pöydän tyhjennys vaatteista, eilen vein jo tavarat ja kengät SPR:n kirppikselle.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : 20.04.11 - klo:09:10 »

Huomenta.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 20.04.11 - klo:09:16 »

Uskotteko, mä löysin HYVÄN mikroruoan?  :-))  [:-P] Ostin jo viime viikolla töihin hätävaraksi ja eilen sillä oli eräpäivä ja söin sen pois. Saarioisten Pineapple Chicken, sweet&sour.
http://www.saarioinen.fi/tuotteet/tuotehaku/?TUOTEID=3087

Suurin osa noista valmisruista on järkyttäviä pettymyksiä, mutta tässä oli maut kohdallaan ja mä söin viimeisenkin riisinjyvän... olisin voinut vaikka nuolla kulhonkin, mutta en kehdannut työkavereiden aikana!  [:-DD]

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #14 : 20.04.11 - klo:09:25 »

Huomenta! [:-)]
Täällä nyt sataa rännän sekaista ja tuulee jonkin verran.
Mittarissa yön alin lukema oli peräti -4,4 astetta ja nyt +2,1 astetta.

Kaffeeta menen laittamaan ja sitten jälleen päivän puuhastelut vuorossa. :))

Hyvää keskiviikkoa toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sivu luotiin 0.19 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.