Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 3.5.2011  (Luettu 445 kertaa)

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
Vs: Tiistai 3.5.2011
« Vastaus #15 : 03.05.11 - klo:13:58 »

Oli vilkas aamupäivä. Isäntä herätti puoli yhdeksän, että metsuri tulee pian ja asuntovaunu on siirtämättä. Siinä on kyllä sellainen laite joka käyttää vaunun omaa akkua ja kauko-ohjauksella sitä voi liikutella, mutta akkupas oli tyhjä. Siinä sitä kiskottiin peräsuoli pitkänä.
No nyt on vaahtera kaadettu ja jäljet korjattu. Keräsin kukka-ja lehtisilmuja talteen, menen tänään kurssille ja ehkä niitä voi käyttää väriä antamassa.
Viileä ilma, mutta ei kerennyt kylmä ulkohommissa tulla.
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #16 : 03.05.11 - klo:14:57 »

Aurinko yrittää esiin. Asteitakin jo yli 7.
Jotain saatiin tehtyä, kun vietiin kuusi säkillistä haravointijätettä Sorttiasemalle.
Lehtien tyhjennyspaikka oli tupaten täynnä. Siellä jouduin kiipeilemään lehtien seassa, että sain säkit tyhjennettyä. [:-/]
Taidan panna asiasta palautetta.....
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 03.05.11 - klo:16:12 »

Hyvä oli elokuva: Päiväni Margurietten kanssa [:-)]  lukemishistoriikissä aukko, Albert Camus, Rutto. Onko kukaan lukenut sitä? Alkoi kiinnostamaan.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : 03.05.11 - klo:16:41 »

Tiistai-iltaa. Tässä se päivä taas iltaan lipsahti. Kummityttö yllätti ja poikkesi meitä moikkamaan.Toi vanhinta tytärtään
huomena oleviin pääsykokeisiin Lahteen.Itse asuvat Raisiossa.Oli ihan mukava heitä nähdä.

Tulevan putkiremontin suunnittelijoita ja tarjouksen jättäjiä kävi asuntoja katsastamassa, että kait se
remontti tulee ja kyllä ennen aikojaan.Asukkaat eivät ole suostumustaan antaneet tähän, mutta meillä on
niin fiksu hallitus, että tekevät mitä päättävät [:-I]

Mesikseltä mukava kuva kurjesta. [:-)]
Marleenan lapsien jutskille [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 03.05.11 - klo:17:29 »

Minä olen kiukkuinen itelleni.  Vappuna en saanut kuin yhden munkin, niin tänään ostin pussillisen tuoreita hillomunkkeja.
Keitin jokunen aika sitten kahvit ja söin 3 munkkia het kerralla!  [:-/] Soitin äsken kaverilleni, että tulee hakemaan loput munkit pois. 
Pakastimeen niitä on turha laittaa.  Jäiset munkitkin maistuu!  [:-DD]
Kurki taitaa olla aika korkee lintu, kun ojentaa tuollei kaulansa, kuin Mesiksen kuvassa tekee.  Sehän nokkasis mut kerralla kumoon.  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #20 : 03.05.11 - klo:17:33 »

Minä olen kiukkuinen itelleni.  Vappuna en saanut kuin yhden munkin, niin tänään ostin pussillisen tuoreita hillomunkkeja.
Keitin jokunen aika sitten kahvit ja söin 3 munkkia het kerralla!  [:-/] Soitin äsken kaverilleni, että tulee hakemaan loput munkit pois. 
Pakastimeen niitä on turha laittaa.  Jäiset munkitkin maistuu!  [:-DD]

[:-DDD]

Ruokalasta olivat laittaneet porkkanaleivoksia poikien mukana kunnon satsin, kun ovat olleet päivän esillä. Mä söin niitä kolme... mut ne olikin ihan pikkuisia!  [;-)] [8-)] [:17]

Hirveellä hässäkällä alkoi työvuoro; sain 1½ tuntia oikeesti mennä kuin pieni eläin, että sain tilanteen hallintaan. Tuli mieleen, että onko järjestelykyky naisellinen ominaisuus? Siis jotain, mitä miehiltä on turhaa odottaa!  [:-/]

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 03.05.11 - klo:17:44 »

Kaija, jos sinä olet opettanut miehet sellaiseksi, että ne luottaa sinun järjestelevän paikat?  Ja musta tuntuu, ettet osaa olla niille tarpeeksi topakka!  :-))  Laita tämmöinen ilme  [:8], niin eiköhän ala järjestystä tapahtua.
Mä olen seurustellut sellaisen miehen kanssa, jolle olin piika.  Opin sen aikana jopa nalakuttamaan!  [:-DD]  Voi juutas niitä aikoja!  :-)) 
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #22 : 03.05.11 - klo:18:44 »

Jaksaskohan tänään vaikka sanoa edes huomenta  [:-)]

No sanotaan vielä, että aloitettiin Otson kanssa "pyöräilyharrastus". Ollaan käyty joka ilta pyöräilemässä noin 5 km. Otso istuu kyydissä ja taputtelee minua selkään sekä kannustaa välillä "hyvä äiti"  :-)) Pidennetään lenkkiä, kunhan totutaan rutiiniin. Ei viitsi aloittaa heti kovin pitkällä lenkillä, ettei into lopahda alkuunsa.

Koirista oli tippunut punkkeja aamulla lattiall[:-I] Eilen ostin valeluliuoksen laitettavaksi ja aamulla sen sitten laitoinkin.

Onni parka on kovilla taas kun kesä tulee.  Pääsiäis maanantaina oli päivän ulkona oltua pojalla 11 punkkia. Sitten tiistain vielä löytyi muistaakseni kolme. Vaikka ulkona olimme vain jonkin aikaa. 
Valelu laitettiin viime lauantaina. Viikolla kun oli madotuspäiviä kolme. Liikaa myrkkyjä yht'aikaa olis ukkelille tullut.  No, sitten sunnuntaina tipahti lattialle täysin pulleroksi imenyt punkki Onnista  [:-(]  .  Kuitenkin joka ilta tarkistamme punkkien varalta. Mutta Onnilla on niin paksu turkki että sieltä on vaikea noita huomata.

Nyt onkin kyllä niin kylmää ettei paljon ulkona oleminen kiinnosta. Puutarhatyötkin tulee lykättyä tulevaisuuteen. Mutta eiköhän se lämminkin sieltä vielä tule.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 03.05.11 - klo:20:16 »

No onpas ollut Onnissa punkkeja  :-O Taitaa tulla tänne kaakkoiseen Suomeen taas paha punkkikesä.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.225 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.