Tulihan käytyä tänään hammiksessa. Ongelmia hampaitten kanssa, tai siis ikenien. Kohta mä varmaan oon tän näköinen. Mutta reikiä mulla ei ole ollut vuosiin.
Lainaus käyttäjältä: Marle - 09.05.11 - klo:19:48Tulihan käytyä tänään hammiksessa. Ongelmia hampaitten kanssa, tai siis ikenien. Kohta mä varmaan oon tän näköinen. Mutta reikiä mulla ei ole ollut vuosiin.Samaa vikaa! Saa nähdä, kauanko hampaat pysyy suussa. Siis ne loput!
Hampaista en tiedä, mutta taiteilijan vikaa Sinussa on.
Eviksellä varmaan mukavaa
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 09.05.11 - klo:19:56Lainaus käyttäjältä: Marle - 09.05.11 - klo:19:48Tulihan käytyä tänään hammiksessa. Ongelmia hampaitten kanssa, tai siis ikenien. Kohta mä varmaan oon tän näköinen. Mutta reikiä mulla ei ole ollut vuosiin.Samaa vikaa! Saa nähdä, kauanko hampaat pysyy suussa. Siis ne loput! HUI! Mulla heiluu yksi aika reippaasti, onneksi on poskihammas. Kait se nypätään pois, luulisin. Hammaslääkäri kysyi että onko mulla jokin perussairaus, johon mä, että en tiiä. Sitten mä muistin että jolloinkin 1-11/2 v sitten labrassa mulla oli sokeri hiukkasen koholla. Nyt tilasin sitten ajan lääkärille, eli haluan tietää mikä tilannne on nyt. Jos meinaan on II-luokan diabetes niin sekin vaikuttaa ikeniin Lainaus käyttäjältä: Mesis - 09.05.11 - klo:19:53Hampaista en tiedä, mutta taiteilijan vikaa Sinussa on. Kiitos, pitäisiköhän laittaa esille muitakin tärvellyksiä