Kyllä täällä eriävät mielipiteet on vedetty äkkiä alas. Saapi kertoa mielipiteensä, kunhan muistaa olla samaa mieltä kuin muutkin.
Välillä sitä sanoa möläytettää sellaista, mitä missään nimessä ei saisi. Jos ei mitään kommentoida ei viitsi kirjoitella.
Pönttölän ilmapiirin olen tullut tuntemaan, esim. "täysvaltainen pönttöläinen" kauhistelee haukkaa, joka saalistaa pikkulinnun. Kunnon pönttöläinen ruokkii pikkulinnut jopa kesälläkin, ajaa kepillä huitoen kissat tontilta ja samalla kiroaa kissanomistajatkin.
Lähes kaikilla pönttöläisillä on koira, tai ainakin rakas ystävän koira, joka ei tee koskaan mitään väärää.
Kunnon pönttöläinen suojelee oravia, järjestää niille pähkinää ja muuta pureskeltavaa, vaikka samaiset pikkupedot tuohoavat ja rosvoavat lintujen munapesiä.
Kilpailuhenkisyyttä täällä on, tai ainakin on joskus ollut.
Olen välillä ollut täältä poissa ja tuntuu, että voisi olla poissa yhtä hyvin pitemmänkin aikaa, ei mun poissaoloa täältä huomata, kirjoitan kait sen verran vähän.
Mihkään fasepookkeihin en ole kirjoitellut koskaan, kun kuulostaa liian vaaralliselta mulle, vielä pahemmalta kuin pönttölä.
tv. Pahus ja Pahuksen Kissat