Hyvä Jarmo, että laitoit tämän ketjun. Ihan asiallista, kun vieraita on joskus palstalla tuplasti enemmän kuin tuttuja. Ja lukevat herra ties kuinka vanhoja ketjuja. Käyn joskus kurkkaamassa mitä kukakin tekkee. Varsinkin silloin, ku väkkee on tupa täynnä ja kukkaan ei kirjota.
Glorialta piti kysymäni, oletko Mikan Gloria?
Jos olet, niin meillä on yhteisiä tuttuja. Jos et ole, niin sorry häiriö.
Kirjotteleppa tänne, kun oot tämän foorumin löytäny. Tämä on ihan super verrattuna monneen muuhun saittiin. Ajan kanssa tutustuppa mm. pönttölän tapaamisketjuihin. Niissä on todellakin hauskaa. Aina. Maha on ollu kippeenä monta päivää tappaamisten jäläkeen. Nauramisesta. Ja harkitse vakavasti parikkalan/säkylän juttuja. Jos en ois näin huonokulukunen, ni tulisin molempiin.
Viikko sitten soitin Jarmolle pitkästä aikaa. Ainaki kolome kertaa. Joko linja pätki, tai sitten Jarmo hermostu minnuun.
Oon yrittäny joka päivä kirjottaa jotakin. Ylleensä luen ensin sähköpostin, missä on nuo positiivarijutut, jotka kopsaan päivän ketjuun. Viikonloppuna niitä ei tule, eli sillon oon ihan avun varassa.
En minäkään aina jaksa. Jarmolle kerroin syyn miksi en pysty tulemaan Säkylään, vaikka niin kovasti haluaisin. Välillä oon ollu niin down, että en oo kirjottanu ollenkaan. Oliko se viime kevväänä? Kävin vaan vieraana joskus kuikkimassa.
Eniten minnuun sattuu silloin, kun on jostakin (pienestä) asiasta nostettu kunnon rähäkkä pystyyn. Eli morkattu jottain pönttöläistä jne. Sillon nousee niskakarvat pystyyn niin Tenholla ku minullaki.
Vilukolle ihanaa odotusonnea.
Voisit kulukee meijänki ohi, ku täälläpäin liikut. Suomeks siis, että voisit meilläki poiketa ku täällä päin liikut.
Jarmo, ihana tuo viimeisin repliikkisi.