Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pelasta pönttölä  (Luettu 6469 kertaa)

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #75 : 14.05.11 - klo:17:23 »

Hyvä Jarmo, että laitoit tämän ketjun. Ihan asiallista, kun vieraita on joskus palstalla tuplasti enemmän kuin tuttuja. Ja lukevat herra ties kuinka vanhoja ketjuja. Käyn joskus kurkkaamassa mitä kukakin tekkee. Varsinkin silloin, ku väkkee on tupa täynnä ja kukkaan ei kirjota.

Glorialta piti kysymäni, oletko Mikan Gloria?  [:-)]
Jos olet, niin meillä on yhteisiä tuttuja. Jos et ole, niin sorry häiriö.
Kirjotteleppa tänne, kun oot tämän foorumin löytäny. Tämä on ihan super verrattuna monneen muuhun saittiin. Ajan kanssa tutustuppa mm. pönttölän tapaamisketjuihin. Niissä on todellakin hauskaa. Aina. Maha on ollu kippeenä monta päivää tappaamisten jäläkeen. Nauramisesta. Ja harkitse vakavasti parikkalan/säkylän juttuja. Jos en ois näin huonokulukunen, ni tulisin molempiin.

Viikko sitten soitin Jarmolle pitkästä aikaa. Ainaki kolome kertaa. Joko linja pätki, tai sitten Jarmo hermostu minnuun.  :-))

Oon yrittäny joka päivä kirjottaa jotakin. Ylleensä luen ensin sähköpostin, missä on nuo positiivarijutut, jotka kopsaan päivän ketjuun. Viikonloppuna niitä ei tule, eli sillon oon ihan avun varassa.

En minäkään aina jaksa. Jarmolle kerroin syyn miksi en pysty tulemaan Säkylään, vaikka niin kovasti haluaisin. Välillä oon ollu niin down, että en oo kirjottanu ollenkaan. Oliko se viime kevväänä? Kävin vaan vieraana joskus kuikkimassa.  [:16]  Eniten minnuun sattuu silloin, kun on jostakin (pienestä) asiasta nostettu kunnon rähäkkä pystyyn. Eli morkattu jottain pönttöläistä jne. Sillon nousee niskakarvat pystyyn niin Tenholla ku minullaki.

Vilukolle ihanaa odotusonnea.  [:-)]  Voisit kulukee meijänki ohi, ku täälläpäin  liikut. Suomeks siis, että voisit meilläki poiketa ku täällä päin liikut.  [:-)]

Jarmo, ihana tuo viimeisin repliikkisi.  [:30]

Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #76 : 14.05.11 - klo:17:36 »

Marleenalle ja muillekin kiitos lapsenlapsenodotusonnitteluista! Ihmeissään sitä odottelen. Marleena, saatan poiketakin, pojan pesue (nyt vielä vain kissoja) asuu Myllytullissa  [:-)]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #77 : 14.05.11 - klo:17:38 »

Mun sisko assuu siellä kans. Ja me Tenhon kans asuttaan Kaakkurissa. Tervetulloo!  [:-)]
Kirjattu

gloria

• Vieras
« Vastaus #78 : 14.05.11 - klo:17:38 »

sus, puhut asiaa. liiallinen tai yliampuva kritiikki kääntyy itseään vastaan ja saa kuulijoiden karvat helpostikin pystyyn. silloin asiat ei suju eikä etene.

mutta hankala tapaus on myös ihminen joka on herkkä ottamaan nokkiinsa kuvitellen kaiken kritiikin kohdistuvan nimenomaan itseensä. kertoo kai huonosta itsetunnosta, mutta harmi kyllä saattaa karkottaa muut epäluuloisuudellaan.

’ei pidä provosoitua jos provosoidaan’ on mielestäni oikein hyvä elämänohje, melkein yhtä hyvä kuin ’elä ja anna toisten elää’

ja marleena, en ole mikan gloria, vaan ihan oma gloriani [:-)]

Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #79 : 14.05.11 - klo:17:45 »

Gloria, se on niin harvinainen nimi, että siksi kysyin. Mikala on ihan oikeesti vaimo, jonka nimi on gloria ja hän on ihan suomalainen. [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #80 : 14.05.11 - klo:18:03 »

Ihan hyvä, että asioista keskustellaan. Ja Glorialle tervetulotoivotukset tänne pöntölle!  [:-)]

Mä näen pönttölän tärkeänä henkireikänä, jonne voi purkaa ilot ja surut, ja josta saa tsempityksiä ja tarpeen vaatiessa pään silitystä  [:1] ja välillä maan pinnalle pudotusta. Tukea vaikeiden asioiden kanssa ja sympatiaa ja ihan kaikkea.

Mulla on viimeisen vuoden aikana jäänyt pönttöily tietoisesti vähemmälle. Työvuorojen takia mä enimmäkseen valitan väsymystä, kun Pasi on kotona... yritän siis edes olla sille "läsnä" enkä yleensä paljoa koneella notku sinä lyhyenä aikana, kun ollaan molemmat kotona ja hereillä. Mutta vuorotyön ansiosta mulle jää kyllä paljon ihan omaakin aikaa ja aamuisin mä suorastaan yritän tuupata Pasin ovesta ulos, että voin syventyä pönttölän tapahtumiin!  [:-DD]

Yleensä ottaen pöntöllä ollaan oltu asiallisia ja riitojakin on ollut todella vähän. Mä olen sen verran seurannut paria muutakin palstaa, että tiedän, mitä se voi pahimmillaan olla. Hämmennystä on aiheuttanut ehkä joku, joka tahallaan provosoi tai henkilö, joka esittäytyy kaksoisnikillään ja käy sitten toisella nimellään toivottamassa itsensä tervetulleeksi tai jotain sellaista.  [:-I]  Silloin on ymmärrys ja huumorintaju koetuksella.  [:-/]

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #81 : 14.05.11 - klo:18:03 »

Hienoa! Vihdoin mielenkiintoista ajatusten vaihtoa. Meikäläisen keskustelu kun tuppaa jäämään siihen mitä tein tänään, tai mitä teen huomenna, mitä söin tai join ja sitten pläiskäsen valokuvan kaks [;-)] Tässä foorumissa on parasta että ei haistatella, kiroilla tai muutenkaan nuijita ihmistä maanrakoon, ei ainakaan minun mielestä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #82 : 14.05.11 - klo:18:05 »

Meikäläisen keskustelu kun tuppaa jäämään siihen mitä tein tänään, tai mitä teen huomenna, mitä söin tai join ja sitten pläiskäsen valokuvan kaks [;-)]

Puhutkö sä nyt itsestäsi vai musta?  [:-DD]

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #83 : 14.05.11 - klo:18:05 »

Meikäläisen keskustelu kun tuppaa jäämään siihen mitä tein tänään, tai mitä teen huomenna, mitä söin tai join ja sitten pläiskäsen valokuvan kaks [;-)]

Puhutkö sä nyt itsestäsi vai musta?  [:-DD]

Juu [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #84 : 14.05.11 - klo:18:20 »

Mä olen sen verran seurannut paria muutakin palstaa, että tiedän, mitä se voi pahimmillaan olla. Hämmennystä on aiheuttanut ehkä joku, joka tahallaan provosoi tai henkilö, joka esittäytyy kaksoisnikillään ja käy sitten toisella nimellään toivottamassa itsensä tervetulleeksi tai jotain sellaista. [:-I]  Silloin on ymmärrys ja huumorintaju koetuksella.  [:-/]
Tapahtuuko täällä tuollaistakin???  :-O

Mitähän palstoja te seuraatte, kun kielenkäyttö on noin kamalaa? Olisi kiva käydä lukemassa.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #85 : 14.05.11 - klo:18:28 »

Mä olen sen verran seurannut paria muutakin palstaa, että tiedän, mitä se voi pahimmillaan olla. Hämmennystä on aiheuttanut ehkä joku, joka tahallaan provosoi tai henkilö, joka esittäytyy kaksoisnikillään ja käy sitten toisella nimellään toivottamassa itsensä tervetulleeksi tai jotain sellaista. [:-I]  Silloin on ymmärrys ja huumorintaju koetuksella.  [:-/]
Tapahtuuko täällä tuollaistakin???  :-O

Mitähän palstoja te seuraatte, kun kielenkäyttö on noin kamalaa? Olisi kiva käydä lukemassa.

No, joskus on tullu erehdyttyä seuraamaan Suomi24 keskustelupalstoja ja siellä silloin tällöin kielenkäyttö on ollut tosi rumaa vaikka "sheriffien" pitäisi valvoa palstoja. En enää sinne ikuna erehdy. Toisaalta on palstoja joilla ei kiroilla mutta muuten lytätään ihmisiä maanrakoon. Esimerkiksi Digikamera.net sivustolla törmää tälläiseen. Siellä käyn toisinaan koska kamera-asiat kiinnostavat edelleen vaikka into kuvailla on poissa. Mutta tuohon kaksoisnikki asiaan..onko tosiaan niin että täällä on tehty noin :-O No, mikä ettei, helppoahan se on ja varmaan sitä tapahtuukin, mutta että täällä.... [:-I]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #86 : 14.05.11 - klo:18:59 »

Minä en ole käynyt noilla foorumeilla. Täytyy vissiin joskus pistäytyä, että näkee, mitä se oikein voi olla.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #87 : 14.05.11 - klo:19:01 »

Minä en ole käynyt noilla foorumeilla. Täytyy vissiin joskus pistäytyä, että näkee, mitä se oikein voi olla.

Käy vaikka Suomi24-matkaosiossa kysymässä, mitä olut maksaa Karibialla. Saat vastauksen, että tuollaisen v***n köyhän on parempi pysyä kotona tai matkustaa Turkkiin!  [:-I]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #88 : 14.05.11 - klo:19:02 »

Apua!  :-O En taida sittenkään mennä.
Kirjattu

gloria

• Vieras
« Vastaus #89 : 14.05.11 - klo:19:21 »

kiitos kaikille palautteesta ja tervetulotoivotuksista.

pönttölä onkin varsinainen lintukoto verrattuna vaikka siihen suomi24-palstaan, josta asiallista keskustelua saa tikulla hakea.

taidan sitten tulla osallistumaan keskusteluihinne jatkossakin  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.268 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.