Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pelasta pönttölä  (Luettu 6398 kertaa)

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #90 : 14.05.11 - klo:19:32 »

Tervetulloo Gloria. Tässä on vaan se vika, että tästä tullee riippuvaiseks.  :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #91 : 14.05.11 - klo:19:41 »

Tervetuloa Gloria virittelemään keskusteluja [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 368
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #92 : 14.05.11 - klo:20:46 »

Väki kun on tänään aktiivisella tuulella, niin käykääs äänestämässä kuukauden lintua hienoista ehdokkaista! Tässä hommassa ei tarvita lintutuntemusta. Valitset vain 1-5 mieluista lintua ja äänestät niitä!  :-))

http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=20278.0

pia58

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 529
    • Pian päiväkirja
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #93 : 14.05.11 - klo:22:44 »

Anniina, minä en myöskään tarkoituksella halua provosoida enkä loukata mutta kyllä se mielestäni aika paljon latistaa ja rajoittaa keskustelua jos pitää miettiä uskallanko nyt tuoda eriävän mielipiteeni kehiin.

Aina, aina kannattaa tuoda mielipiteensä julki jos se ei loukkaa henkilökohtaisesti ketään. Mielestäni jo silloin jos joutuu miettimään voiko asiansa sanoa se kertoo että lähtökohtaisesti tietää loukkaavansa toista. Minä ainakin olen joutunut jättämään julkaisematta kirjoituksiani, kun uudelleen luettuani olen tajunnut provosoituneeni jonkun asian esitystavasta   [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

gloria

  • Vieras
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #94 : 15.05.11 - klo:15:03 »

minähän en tunne ketään teistä ja siksi en pysty ennakoimaan ketä mikäkin mielipiteeni mahdollisesti loukkaisi. en minä halua sitä alkaa arvuuttelemaankaan. sittenhän en uskaltaisi suutani avata.

joten

taisin sitten olla alun perin oikeassa kun epäröin tähän foorumiin liittymistä.

kaikille hyvää alkavaa kesää!
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #95 : 15.05.11 - klo:15:32 »

minähän en tunne ketään teistä ja siksi en pysty ennakoimaan ketä mikäkin mielipiteeni mahdollisesti loukkaisi. en minä halua sitä alkaa arvuuttelemaankaan. sittenhän en uskaltaisi suutani avata.

joten

taisin sitten olla alun perin oikeassa kun epäröin tähän foorumiin liittymistä.

kaikille hyvää alkavaa kesää!


Tuo lause kertoo jotain..., jota ounastelin.
Siksi en eilen ottanut kantaa keskusteluun. 
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #96 : 15.05.11 - klo:15:44 »

minähän en tunne ketään teistä ja siksi en pysty ennakoimaan ketä mikäkin mielipiteeni mahdollisesti loukkaisi. en minä halua sitä alkaa arvuuttelemaankaan. sittenhän en uskaltaisi suutani avata.

joten

taisin sitten olla alun perin oikeassa kun epäröin tähän foorumiin liittymistä.

kaikille hyvää alkavaa kesää!


Tuo lause kertoo jotain..., jota ounastelin.
Siksi en eilen ottanut kantaa keskusteluun. 
Juu täytyy ihmetellä eilisillan klo 19.21 ja tän päivän klo 15.03 viestejä, ne niinkuin kumoavat toisensa, mutta mitäs näistä.
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #97 : 15.05.11 - klo:16:48 »

Jokainen meistä on joskus ollut täällä ensimmäisen kerran. Minäkin seurailin keskusteluja useita kuukausia, ennenkuin ensimmäisen viestini lähetin. Sitten se olikin menoa.  [:14] [:14] [:14]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 392
  • Itä-Uusimaa
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #98 : 16.05.11 - klo:10:06 »

Multa on kirjotteleminen jäänny, kyllä viime vuosina, vähäselle.
Ei taho jaksaa. Toisinaan jaksais, mutta ei ole mitään asiaa  :-))
Feispuukki ei ole siihen syypää. Siellä en myöskään oikeestaan mitään kirjoittele.
Paitsi jotain farmvilleen liittyvää. Feispuukin etusivua lueskelen toisinaan, ja "tykkään"-
nappia saatan jopa jaksaa painaa   [:-DD]
Mä en pelaa muita pelejä, kuin Hätrikkiä ja farmvillee ja jonain päivänä
saatan kyllästyä molempiin ja lopettaa, mutta Pöntöllä istuskelua en usko koskaan lopettavani.  [:-I]
Eihän siitä mittään tulis. Vatsahan turpois ja poksahtais  [:-DD] [:-DD]
Eiku tosissaan. [;-)] Täällä on tullu oltua jo niin monta vuotta, että en lähe, edes kulumalla  :-))
Yritän piristyä  [:19] ja omalta osaltani parantaa aktiivisuuttani  [:-)]
 
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sus

  • Vieras
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #99 : 16.05.11 - klo:11:08 »

Kannattaa vissiin joskus hiukan tsempata. Mäkin välillä vaan jumahdan ja löijjäännyn. Vaikkei ois mitään asiaakaan, tänne kannattaa kirjoittaa, ainahan Pöntöllä on tehty tikusta(kin) asiaa. [:-DD] Ja usein keskustelu lähtee siitä että joku sanoo edes jotakin. Sehän on ihanaa, kun täällä saa rönsyillä, loppujenlopuksi päädytään johonkin ihan muuhun kuin siihen mitä joku ensin sanoi. :-))

Hiljaisuus on semmonen itseään ruokkiva ilmiö. Kun kukaan ei mitään, ni sit kaikki ajattelee, etten minäkään sitten viitti, ja sit ei todellakaan kukaan sano enää sitäkään. [:-I] [:-)]
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #100 : 16.05.11 - klo:13:16 »

Olikohan se nyt 2004 kevväästä asti kun oon täällä ollunna. Vaihtelevalla menestyksellä. Eli reilut 7 vuotta ja siihen mahtunu todella paljon kaikenlaista. Ei se ihme, että siinä ajassa oppii aikasen hyvin tuntemaan nämä ihmiset ja jutut, mitä kenellekkin voi sannoo ja mitä ei. Vierailevat tähdet on muutaman kerran vetäny hernettä nokkaan asiasta jos toisesta. Kun minä kirjotin siiliketjuun, että tuli Jaskaa ikävä, niin melkein kaikki täkäläiset tietää sen kummemmitta selittelyittä, mitä tarkotin sillä. Mitä vähemmän täällä on, ni sitä huonommin pyssyy kärryillä.  [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 392
  • Itä-Uusimaa
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #101 : 16.05.11 - klo:13:35 »

Jokainen meistä on joskus ollut täällä ensimmäisen kerran. Minäkin seurailin keskusteluja useita kuukausia, ennenkuin ensimmäisen viestini lähetin. Sitten se olikin menoa.  [:14] [:14] [:14]

Mä aloin seurailemaan keskusteluja,vissiin suurinpiirtein niihin aikoihin, kun sinä kirjauduit.
Mulla on sellanen hatara mielikuva, kun sun nikkiä kehuttiin hauskaksi. Ja niinhä se onkii  :-))
Tai sit mä muistan omiani  [NUT]

Aatelkaas, että muutaman kuukauden kuluttua, tämä uuspönttöläkin on ollunna olemassa jo 5 vuotta  :-O
« Viimeksi muokattu: 16.05.11 - klo:13:45 kirjoittanut Minni »
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #102 : 16.05.11 - klo:13:51 »

Oon ollut täällä niin kauan, että mielikuvat alkuajoista alkavat mullakin olla melkoisen hataria.  [NUT]
Kirjattu

Risto

  • Vieras
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #103 : 16.05.11 - klo:16:59 »

Minä aloin kirjoitella tänne 9. marraskuuta 2003 ja aiheena oli, toimiiko tämä ja Kaitsu vastas, että toimiihan tämä.  [:-)]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #104 : 16.05.11 - klo:19:44 »

5.11.2006 aloitin ja samana iltana kirjoitin:

Moi! Olen mese täältä Napapiirin paremmalta puolelta, eli yläpuolelta. Mies on ja koira, bretonin renttu, niinkuin Saraspäälläkin. Koira on jo 16 vuotta nuori. Virkeä vielä kuin mikä. Eläimet on olleet aina lähellä sydäntä.
Metsästellään, kalastellaan, retkeillään ja kultaakin välillä huuhdotaan.

Eksyin tänne sivuille, digikameraan objektiiviarvosteluja katsellasani.

Talvilintuja on ruokittu aina ja isäntä ruokkinut harakoita kesälläkin  :-))

mese on nimmari ja siitä kerron sitten joskus jatkossa...mukavan tuntuinen foorumi [:-DD]

No obiskoja on hankittu sen jälkeen ja vähän kuvattukin, bretoni on jo viheriäsimmillä niityillä.
 [:-)]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu
 

Sivu luotiin 0.094 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.