Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pelasta pönttölä  (Luettu 6448 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #120 : 20.05.11 - klo:13:43 »

Hyvä Tiina!  [:5]

Mä olen miettinyt, miten voisin puolustautua ja väittää, ettei tämä porukka ole millään tavalla sisäänpäin lämpiävää, mutta nythän tämä asia ratkesi kertaheitolla, kun sä tunnustit kaiken!  :-))

Mutta mä uskon vakaasti, että porukkaan sopii ja pääsee mukaan, kun tulee reippaasti omana itsenään.  [:-)]
No, jos jo ensimmäinen viesti on "meidän pönttöläisten" arvostelua, niin sitten voi tietty olla hiukan vaikeampaa....  [:-I]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #121 : 20.05.11 - klo:13:47 »

Lisätään vielä, että meillähän on esim lintupuolella aktiiveja, jotka "pysyvät" asiassa... Vai oletteko koskaan nähneet esim Iihoon lörpöttelevän päivän ketjussa aamukahvin aikaisista tunnelmista?  [;-)]  Eli täällä voi joko osallistua itseä kiinnostavan aihealueen keskusteluihin tai vaikka pelkkiin kuvakisoihin tai sitten höpötellä muuten vaan. Tapaamiset on kaikille avoimia.  [:-)]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #122 : 20.05.11 - klo:13:57 »

Juu, en minäkään halua että tämä on mikään suljettu piiri mihin ei pääse mukaan mitenkään. Nimenomaan kun tulee mukaan omana itsenään niin varmaan kaikki sujuu. Toki siihen menee oma aikansa kun "tutustutaan" mutta uusiahan me kaikki joskus on oltu.

Mulle ainakin se on iso henkireikä että täällä voin lörpötellä kaikenmaailman asiat kaverien kanssa. Varmaan se joitain ärsyttääkin että pitääks ton aina ja kaikki kertoa, mutta mulla ei ole sellaista ystävää jonka kanssa pidettäisiin päivittäin yhteyttä ja sen takia pöntöllä tulee pulistua asioita.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #123 : 20.05.11 - klo:13:59 »

Luulen myös, että aika moni pönttöläinen tulee tänne nimenomaan hakemaan hyvää mieltä. [:-)] Ei välttämättä väittelemään asioista. Hakemaan semmoista easy-going-oloa ja sehän täällä on useimmiten onnistunut. Kuka hakee mitäkin. En tarkoita tällä ettei saisi olla keskustelua ja jopa väittelyä, mutta ehkä usea hakee täältä mukavaa oloa ja siksikin käyttäytyy sen mukaisesti, eli yrittää olla aiheuttamatta eripuraa. [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #124 : 20.05.11 - klo:14:07 »

Kylläpäs Tiina, Kaija ja Sus kirjoittelivat fiksuja  [:-)] Ihan olen samaa mieltä.

Mulle ainakin se on iso henkireikä että täällä voin lörpötellä kaikenmaailman asiat kaverien kanssa. Varmaan se joitain ärsyttääkin että pitääks ton aina ja kaikki kertoa, mutta mulla ei ole sellaista ystävää jonka kanssa pidettäisiin päivittäin yhteyttä ja sen takia pöntöllä tulee pulistua asioita.

Itselläni täysin sama juttu, että miksi höpöttelen täällä vaikka mitä.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #125 : 20.05.11 - klo:15:35 »

Yhdyn täysin edellisiin.
En minä ainakaan osaisi mennä jonnekin minulle tuntemattomaan porukkaan arvostelemaan heidän käyttäytymistään ja keskinäisiä juttujaan.
Sisäpiiri-juttuhan nämä ovat - luonnollisesti. Me olemme useat jo tavanneet toisemme ja tulleet muuten tutuiksi tämän foorumin myötä.
Miksi emme käyttäytyisi sen mukaan? Kukahan täällä muuten kehuskelee toinen toistaan....???
En ihan heti keksi. Mutta kivä täällä on olla mukana - on saanut paljon myötätuntoa ja helpotusta oloonsa tätä kautta.

Ja lukemattomia hauskoja hetkiä on vietetty alkaen sitten vaikka hamsterin ristiäisistä!!! [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #126 : 20.05.11 - klo:16:04 »

Kylläpäs Tiina, Kaija ja Sus kirjoittelivat fiksuja  [:-)] Ihan olen samaa mieltä.

Itselläni täysin sama juttu, että miksi höpöttelen täällä vaikka mitä.

Kiva peesata samoin ajattelevia.Itsekin olen monesti miettinyt mitä osaisin tilanteesta kirjoittaa ettei se ärsytä ja ettei joku pahoita mieltään, mutta kun tänään luin teidän kirjoituksenne, ajattelin se on siinä juuri sama sanoma mitä itsekin olen pyöritellyt.
Olen saanut joskus sellaisen neuvon vanhemmiltani kauan aikaa sitten, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa,älä silloin sano mitään. Ja se on ollut minulle sellainen ohjenuora tässä matkan varrella, että kovasti olen pyrkinyt sitä noudattamaan.En tarkoita sitä etteikö erimieltä voi olla asioista, mutta miten sen julki tuo onkin toinen juttu.

Tulee mieleen tälläinen asia, kun olen näiden mielenterveys ihmisten kanssa vaapaaehtoistyötä tehnyt.Yksi tuettava oli innokas piirtämään ja runoilemaan.Hän lähetti kuviaan ja runojaan usein jonnekin ns..kilpailuihin ja sai mukavaa palautetta.Kunnes kerran joku antoi rankalla kädellä mielipiteensä hänen töistään.Ja se oli niin kamala isku hänelle, että joutui pitkäksi aikaa sairaalaan syystä, että ennestään sairas mieli pahoittui oikein pahan kerran.

Eli tätä usein mietin, kun emme tällaisissa foorumeissa toisiamme tunne kun näiden kirjoitusten myötä, ( osa kyllä tunteekin)niin joillekin saattaa olla nämä foorumit vaikka ainoa kontakti ulkomaailmaan ja siitä syystä itse mietin kovin miten asioita kommentoin. ( en todellakaan tarkoita ketään täällä olevaa vaan ylipäätään)
Eli voisiko tälläinen ajatusmaailma sopia meillekin, että lukee kaksi ja kolmekin kertaa ennenkuin laittaa mielipiteensä eteenpäin ja miettii miten itse suhtautuisin jos saisin sellaista palautetta kun on vaikka itse aikonut jollekin antaa...itse luin tätäkin ja mietin laitanko vaiko enkö. Ehkä en nyt ketään loukkaa, ainakaan se ei ole tarkoitukseni. Rakentaa ennemmin kuin rikkoa [:-)] :-))

Rva Hömötiaistakin siteeraan "kukahan täällä kehuskelee toisiaan...??? hyvää palautettahan tämä kaikki on se ei ole lainkaan pahasta,vaan
päinvastoin.

http://www.youtube.com/watch?v=psHiq_a-pYw
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #127 : 20.05.11 - klo:16:10 »

Ihmiset näköjään muodostavat ennakkokuvia foorumilaisista ennenkuin edes ovat "sisällä". Leppoisaa lörpöttelyähän täällä  [;-)] sitä kyllä foorumille mahtuu ja tottakai - asiaa. Mä olen nykyisi aika huono kommentoimaan viestejä ellei ne tunnu "omaksi". Sitäkin enemmmän läiskin kuvi yms. höpöä [:-)] Mulla on aamuisin bestiksen kanssa aikamoinen puhelinrumba ja monien muidenkin ystävien kanssa viikottain joten seurustelun tarve tulee täytettyä ja jos siltä tuntuu että nyt on tarve puhua niin laitan kännykän "laulamaan".
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #128 : 20.05.11 - klo:16:45 »

Pönttölä on tärkeä osa elämää :-))
Aina en jaksa kirjoittaa, mutta joka päivä haluan tietää, mitä muille kuuluu.
Jos joku on poissa pitempään, huolestun.
Ja mukaan pääsee, niinkuin tuolla ylempänä kirjoitettiin, ihan omana itsenään.
Esimerkkeinä vaikkapa Sylvia ja Pia58, jotka ovat solahtaneet joukkoon ihan tuosta vaan:-))
« Viimeksi muokattu: 20.05.11 - klo:16:49 kirjoittanut Laura »
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #129 : 20.05.11 - klo:16:56 »

Mentiinköhän me kaikki nyt siihen vanahanaikasseen. Johon on menty ennenkin. Minä myös sillon muutama vuos sitten. Joku seuraa meijän juttuja ehkä päivän pari, tai muutaman tunnin ja päättää sitten tulla raamit kaulassa sissään sanomaan, että häntä ei hyväksytä täällä.

Aikasemminhan tätä oli usseemmin, mutta se onneks väheni, kun Kaitsu laitto tuon kirjottamiskiellon vierailta. No paljonhan ne käyttää sitäkin mallia, että kirjautuu sisälle ja alkaa sitten heti alakuunsa arvostelemmaan meitä ja meidän yhteisöä, jota ollaan liki 10 vuotta rakennettu ja ylläpidetty. Sehän on taivahan tosi, ettei tämmöseen yhteisöön pääse sisälle päivässä, eikä kuukaudessakaan. Eikä varsinkaan sillä mentaliteetilla, että kaikki mitä täällä sanotaan on kirjottajan mielestä vastoin hänen omia näkemyksiään.  Jotka on ainoita oikeita... [:-I]

Itsekin alussa syyllistyin varmaan moiseen. Mutta isommat särmät on hioutunu ajan kanssa 7 vuodessa. Toivottavasti. Ja minusta on tullukkin sen takia tämmönen pallo, joka muistuttaa plussapistettä.  [:-DD]

Sen voin sannoo, että en tahallani kenenkään mieltä ooo halunnu pahottaa. Jos niin on käyny vahingossa, niin pyydän kaikilta syvästi anteeks. Ja ihan maahan asti. 

Jatkamme Tenhon kans joukoissa lukuisista pyynnöistä huolimatta.  [:-)] [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sus

• Vieras
« Vastaus #130 : 20.05.11 - klo:17:27 »

Jatkamme Tenhon kans joukoissa lukuisista pyynnöistä huolimatta.  [:-)] [:-)]

[:5] [:3] [KIPPIS] [:-DD] [:5]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #131 : 20.05.11 - klo:17:53 »

Kiitos Sus!  :-)) Kun tulin kottiin, ni ihmettelin, että kun haisee niin ruualle. Nuuh nuuh! No sehän oli vaan Tenhon pissaloota, joka tuoksu niin huumaavalle. Ensin en meinannu huomata sitä, kun meijän naapureista tullee kaikki ruuanhajut ns. "ilmastoinnin" kautta tänne meijän huusholliin. Ooppa siinä sitten mättämättä  mittään, ku huushollissa haisee ihan kiinalaiselle ravintolalle.  [:-DD]

Tais taas lurahtaa tämä juttu ihan väärään lahkeeseen.  [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sus

• Vieras
« Vastaus #132 : 20.05.11 - klo:17:58 »

No jo siinä nyt nälkä tulee ja ruokahalut herää, ku haistelee hamsterin pissalootaa. Tenho on syöny semmosia herkkuja, jot pisuki haisee hyvälle. [:-DD]

Saankohan kritiikkiä tästä kirjoituksesta... [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #133 : 20.05.11 - klo:17:59 »

Meni nimittäin siihe toiseen väärään lahkeeseen. [:-DD] No, sitä sattuu... paremmissaki piireissä...
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #134 : 20.05.11 - klo:19:05 »

Ukki  19:03 Katselee aihetta Pelasta pönttölä.

Mitäs mieltä Ukki on asiasta kannattaako pönttölää yrittää pitää hengissä?
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sivu luotiin 0.211 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.