Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pelasta pönttölä  (Luettu 6451 kertaa)

Sylvia

• Seniori
  • Poissa Poissa
Vs: Pelasta pönttölä
« Vastaus #135 : 20.05.11 - klo:20:08 »

Hups, tuli nyt pieni omantunnon pistos, kun Laura tuolla edellä mainitsi meikäläisen hyvin sulahtaneen joukkoon. Myönnettäköön, että
hieman " säikähdin " Jarmon jyrkähköä kommenttia niitä kohtaan, jotka vaan " kurkkivat " eivätkä kirjoita. Että uskallankohan enää... Harvakseltaan olen kommentoinut, kun ei aina ole sopivia sanoja. Kurkin joka päivä, mitä teille kaikille kuuluu, käyn lintusivuilla ja olen sieltä paljon saanut oppia ja
vinkkejä. Itse en hyvin lintuja tai kasveja tunne, joten en pysty kommentoimaan tai arvuuttelemaan kuten teistä niin monet. Kuvia en pysty laittamaan tai noita kaikkia koneen hienouksia en hallitse. Kaikki te tunnutte kuitenkin läheisiltä ja sympatioita, naurua, hymyä ja ajatuksia aina lukiessa nousee esiin, mutta kieltämättä ne eivät toteudu kirjoitukseksi tänne.  Toivottavasti tälläinenkin harvasanainen hämäläis-pönttöläinen tänne hyväksytään  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #136 : 20.05.11 - klo:20:13 »

Mitä useammin kirjoittaa sitä helpompi päästä porukkaan ja tapaamisiinkin voi aina osallistua [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Risto

• Vieras
« Vastaus #137 : 20.05.11 - klo:20:14 »

Toivottavasti tälläinenkin harvasanainen hämäläis-pönttöläinen tänne hyväksytään  [:-)]

Tottakait hyväksytään.  [:-)]
Ei minullakaan aina tule sitä runosuonta, että kirjoittaisin, vaikka luenkin näitä juttuja.   [:-I] [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #138 : 20.05.11 - klo:20:16 »

Tottakai hyväksytään! Kukin taaplaa omalla tyylillään. Täällä on yleisesti ottaen minusta hyvinkin avarakatseista ja suvaitsevaista porukkaa. [:-)] Ainaki mie! :-)) Heko heko... :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #139 : 20.05.11 - klo:20:17 »

Sylvia  [:-)]

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #140 : 20.05.11 - klo:20:42 »

Minun mielestäni  :-)) :-))

Henkilökohtaisesti uskon ettei "pönttö" ole sisäänpäinlämpiävä, kuten ei useimmat muutkaan yhteisöt joissa kokoontuu samanhenkisiä ihmisiä.
Niin se vaan on että tännekkin joutuneet/päässeet ihmiset ovat samoista asioista pitäviä ja jutut sen kaltaisia. Juttu useimmiten luistaa saumattomasti.
 Samoin tavoin sitä itse kukin saa joskus "kurin palautusta"  [:-DD] [:-DD] jos tulee mieleen rettelöidä tai provosoida   [NUT]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Sus

• Vieras
« Vastaus #141 : 20.05.11 - klo:20:49 »

Nii ja hianostihan työkin sujahitte tänne, Pia ja Titti! Ja heti mukaan Pertunmaan tapaamiseenkin. [:-)] Oliks kauheen vaikeeta...? [:-)] :-))
Kirjattu

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #142 : 20.05.11 - klo:20:55 »

Nii ja hianostihan työkin sujahitte tänne, Pia ja Titti! Ja heti mukaan Pertunmaan tapaamiseenkin. [:-)] Oliks kauheen vaikeeta...? [:-)] :-))

Vaan eipä ollut vaikeata  :-)) Mutta olenhan muutenkin sellainen lörppö että ehkä jopa kiusaksi asti äänessä  [:-I] Kuten sanoin, jos on saman henkistä väkeä niin sitä on vähän niinkuin vanhoja tuttuja entuudestaan.
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Sus

• Vieras
« Vastaus #143 : 20.05.11 - klo:21:00 »

:-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #144 : 20.05.11 - klo:22:24 »

Mentiinköhän me kaikki nyt siihen vanahanaikasseen. Johon on menty ennenkin. Minä myös sillon muutama vuos sitten. Joku seuraa meijän juttuja ehkä päivän pari, tai muutaman tunnin ja päättää sitten tulla raamit kaulassa sissään sanomaan, että häntä ei hyväksytä täällä.

Muistatko sä sen Anita Lahtisen vai mikä se nyt olikaan, joka tuli kesken jonkun kissan suruvalitteluketjun moittimaan meitä.... kun ihmisiltä kuolee vanhempia ym omaisia... No, ottaen huomioon meidän pönttöläisten ikärakenteen, aika moni on kokenut vanhempansa kuoleman jne... Silloin Marleena totesi hauskasti, että onneksi tämä Anita ei sattunut paikalle Väenön kuolemna aikaa.... mityä se olisi tuumannut hamsterin suruvalitteluista?  [:-DD]

Sus

• Vieras
« Vastaus #145 : 21.05.11 - klo:10:42 »

Se osu mun kohdalle. Minulta oli kuollut joko Osku tai Tiitu. [:-(] Joo, ei se kivalta tuntunut, mut enpä antanut paljoa sen vaikuttaa, kun noita typeryksiä nyt vaan on olemassa. Hohhoijaa. Että mulle tulee sanomaan, että ihmisiltä kuolee ihmisiäkin. <haukotus> Minulta on veli kuollut 25-vuotiaana hukkumalla. Puhumattakaan muista tapauksista. Ei se vähennä surua, jota koen, kun lemmikkieläin kuolee. Onneksi Pöntöllä tämä ymmärretään. [:-)]

Mutta se siitä. [:-)] Tuommoset kommentoijat täytyy jättää omaan arvoonsa.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #146 : 21.05.11 - klo:10:58 »

Sus ugh...olet puhunut :-)) [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Hirsjärvet

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #147 : 21.05.11 - klo:11:11 »

Meidän eloon pönttölä ja pönttöläiset ovat tuoneet  paljon hauskoja hetkiä. He...tin hyvä, että tuli tänne aikanaan kirjauduttua pönttöostosten yhteydessä. [KIPPIS]
Kirjattu

Onni on hiljainen vieras, usein sen huomaa vasta kun se jo tekee lähtöä.

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #148 : 21.05.11 - klo:14:05 »

Se osu mun kohdalle. Minulta oli kuollut joko Osku tai Tiitu. [:-(] Joo, ei se kivalta tuntunut, mut enpä antanut paljoa sen vaikuttaa, kun noita typeryksiä nyt vaan on olemassa. Hohhoijaa. Että mulle tulee sanomaan, että ihmisiltä kuolee ihmisiäkin. <haukotus> Minulta on veli kuollut 25-vuotiaana hukkumalla. Puhumattakaan muista tapauksista. Ei se vähennä surua, jota koen, kun lemmikkieläin kuolee. Onneksi Pöntöllä tämä ymmärretään. [:-)]

Olen monelle sanonut, että minulla on tunne-elämä vähän vinksallaan, kun minuun koskee lemmikin menetys ihan yhtä paljon kuin ihmisen menetys.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #149 : 21.05.11 - klo:14:10 »

Se arvosteli kai lähinnä meitä muita, jotka esitetään surunvalitteluja kuolleen kissan takia!
Mä kaivoin tän vaan esimerkkinä, miten joku tulee puun takaa ja alkaa ensi töikseen -ja ainoana asianaan- moittia meitä  [:-/]

Sivu luotiin 0.22 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.