Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 14.5.2011 - Lauantai  (Luettu 1352 kertaa)

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
Vs: 14.5.2011 - Lauantai
« Vastaus #15 : 14.05.11 - klo:09:39 »

Ai juu, oonko mä muistanu mainita että ostin pyörääni geelisatulan  [:-DD]  Vielä en oo päässy testaamaan onko se hyvä kun pitäs saada se ensin asennettua. Mutta innostus ja usko siihen on kova  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 14.05.11 - klo:09:39 »

Huomenta!
Mitenkä mulle tuli sellainen olo, että joku tuijottaa mua!!!!!!  :-)) (Marlen taidetta)

Mutta WAU, minkä kuvan Pyris tänne lykkäsi. Hieno!

Eilen kävimme yksissä juhlissa syömässä aivan mahtavan hyvää ruokaa täällä, siis Porin raatihuoneella.

Illalla olinkin sitten niin väsynyt, että nukahdin sohvalle istualleni. Heräsin yöllä yhden aikoihin, laitoin pikku-Syrin häkkiinsä, kävin pesulla ja menin uudelleen nukkumaan omaan sänkyyn. Olinkin virkistynyt niin, että ei meinannut millään uni tulla. Aikani siinä odottelin unen tuloa, ja katsoin sitten, mitä kello jo mahtaa olla. Se oli 3:33  :-)) Kyllä se unikin siitä sitten tuli.

Minun täytyy laittaa vielä yksi kuva, kun ihme on tapahtunut. Minä, joka en missään nimessä ole mikään viherpeukalo, olen saanut flamingonkukan uudelleen kukkimaan. Tämä on jo suoranainen ihme.

Mukavaa päivää kaikille  [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #18 : 14.05.11 - klo:09:41 »

Ai juu, oonko mä muistanu mainita että ostin pyörääni geelisatulan  [:-DD]  Vielä en oo päässy testaamaan onko se hyvä kun pitäs saada se ensin asennettua. Mutta innostus ja usko siihen on kova  :-))

Kerro sitten, miltä se tuntuu!  [:-)]

Pitäisi tsekata fillarin renkaat ja käydä tekemässä alkuun ihan lyhyt totuttelulenkki. Meillähän on nyt laitettu vaunun perään fillariteline ja tarkoitus on ottaa pyörät mukaan reissuun.... toooosi noloa, jos ne huilaa kyydissä 4000km, eikä niitä oteta kertaakaan alas siitä telineestä!  [:17] [:-DDD]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #20 : 14.05.11 - klo:09:43 »

Pitäisi tsekata fillarin renkaat ja käydä tekemässä alkuun ihan lyhyt totuttelulenkki. Meillähän on nyt laitettu vaunun perään fillariteline ja tarkoitus on ottaa pyörät mukaan reissuun.... toooosi noloa, jos ne huilaa kyydissä 4000km, eikä niitä oteta kertaakaan alas siitä telineestä!  [:17] [:-DDD]

Mun se vuoden eka pikkupyöräily olikin sitten 20km ja takapuoli tiesi istuneensa ja siitä se idea sitten läksi  [:-DD]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #21 : 14.05.11 - klo:09:46 »

Mesikseltä kiva kuva ja kaunis toi kukka! [:-)]

Nyt sitä kaffeeta ...ja pian... [:-DD]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 14.05.11 - klo:09:48 »

Mun se vuoden eka pikkupyöräily olikin sitten 20km ja takapuoli tiesi istuneensa ja siitä se idea sitten läksi  [:-DD]

Mikäs vuosi se oli, kun me polkaistiin kylmiltään Rantamoon ja Seitteliin ja saatiin ukkoskuurokin päällemme. Molemilla oli persukset kipeänä ja jalat niin hapoilla, että loppumatka oli tuskaa... se jäi sen vuoden ainoaksi pyöräilyksi!  [:-DD]
Oikeesti ekalla kertaa muutama kilsa olisi ihan riittävä pyrstön totutusmatka! Vaikka Pihtikallioon kuuntelemaan sirittäjää ja takaisin!

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #23 : 14.05.11 - klo:09:52 »

Tänää vietämme tyttäreni kanssa myöhästynyttä äitienpäivää.Kun varsinainen päivä menikin pawerpol-kurssin merkeissä.

Nyt lähdetään shoppailemaan ja sitten tietysti syömään!
Kaunis on ilma ainakin vielä, illaksi luvattu sadetta, jota jo on odotettukin.
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #24 : 14.05.11 - klo:09:59 »

Ihan kohta lähdetään siistimään pihaa.  [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #25 : 14.05.11 - klo:09:59 »

Huomenta.  [:-)]
Totutellaan elämään täällä kesämaisemissa.  [:43]
Pari yötä on jo oltu ja alkaa taas tuntua kotoiselta. Sää mokoma vaan ei enää tunnu kesäiseltä, ilkeä itäinen tuuli puhaltelee. Onneksi sentään aurinko paistaa.
Torstai-iltana saatiin sadettakin, ihan 5 milliä kertyi mittariin.  [:-)]
Pyriksen kuva taas kerran hieno.
Marle on todella taiteilija.
Mesis on salaa viherpeukalo. [:5]
Itse en saa flamingonkukkaa edes säilymään hengissä.

Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 14.05.11 - klo:10:01 »

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 14.05.11 - klo:10:11 »

Mesis on salaa viherpeukalo. [:5]
[:-DD] Kun katsoo muita kukkiani, niin toteaa, että en oo, -edes salaa  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #28 : 14.05.11 - klo:10:18 »

Aamua uudelleen
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 14.05.11 - klo:10:22 »

Mä tarviin lisää kahvia. Sitten mä tarvisin inspiraation alkaa käsitellä kuvia. Jos edes muutaman.... Israelin kuvistakin suurin osa odottaa edelleen. Ja kuvat on koneella ihan sikinsokin eri kansioissa, kun multa puuttuu logiikka niiden järjestelystä!  [:17]

Sivu luotiin 0.287 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.