Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 14.5.2011 - Lauantai  (Luettu 1372 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: 14.5.2011 - Lauantai
« Vastaus #45 : 14.05.11 - klo:12:20 »

Päivää.

Aurinkoinen päivä ja tuulee. Sadetta vaan ei kuulu, ois tilauksessa kyllä. Eihän täällä oo satanut pitkääääään aikaan.

Tiesittekö, että Kirsikka osaa tehdä käskystä kuperkeikan? :-)) Mä oon opettanut sille. :-))
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #46 : 14.05.11 - klo:12:21 »

Päivää Lapista! Aurinko taas lämmittää, jotta uloshan se on mentävä. Kuivaa on vain, tulen kanssa tarkkana. Isäntä jo syynää mun kaikki tupakannatsatkin  :-)). Eilen piti ostaa uusi pakastin, kun entisestä meni kannen sarana poikki ja kansi oli vääntynyt kieroksi. Oli se jo yli kakskymmentä vuotta nuorikin, että sähköä söi enempi kuin nämä uudet. Monopoli-tekniset sai ostatettua uuen electroluxin, saa nähä kestääkö se lopun ikäni. Toivottavasti. Paikka saneli koon, 300 ltr saa riittää vaikka tulis miten paljon hilloja, puolukoita ja mustikoita.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 14.05.11 - klo:12:59 »

Päivää.

Aurinkoinen päivä ja tuulee. Sadetta vaan ei kuulu, ois tilauksessa kyllä. Eihän täällä oo satanut pitkääääään aikaan.

Tiesittekö, että Kirsikka osaa tehdä käskystä kuperkeikan? :-)) Mä oon opettanut sille. :-))
Videooooooo  :-))
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 14.05.11 - klo:13:06 »

Hieno aamukuva Pyrikseltä  [KIPPIS] Ja Mesiksellä upea kukka  [:-)]

Raskaana ollessa pyöräily kävi erityisesti tuonne takalistoon ja silloin ostin biltemasta sellaisen geelitsydeemin, joka laitetaan satulan päälle. Ihan hyvä se oli, kyllä takapuoli edelleen kipeytyi vähän. Nyt en ole jostain syystä sitä käyttänyt.

Käytiin Otson kanssa ostoksilla Imatralla. Matkalla haarahaukka syöksyi suoraan auton eteen jäniksen raadolle  :-O Kyllä olis harmittanut niin harvinaisen ja kauniin linnun päälle ajaa. Onneksi se väisti ja minä hiljensin. Otsokin sanoi "Ou", kun näki haukan ikkunan edessä  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 14.05.11 - klo:13:08 »

Seuraavan kerran kun Otso sanoo "Ou", niin tiedät että haarahaukka on lähellä.  :-))
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 14.05.11 - klo:13:13 »

Seuraavan kerran kun Otso sanoo "Ou", niin tiedät että haarahaukka on lähellä.  :-))

Se kyllä hokee sitä enemmänkin  [:-DD] Ei uskalla vielä luottaa Otson määritystaitoon  :-)) Eilenkin se sanoi räksää aakaksi (naakka)  :-))

Otso sai uudet lenkkarit kaupasta. Nyt se köpöttelee ne jalassa sisälläkin, kun niissä on sellaiset punaiset valot kantapäissä, jotka käy kengän maahan osuessa vilkkumaan.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #51 : 14.05.11 - klo:13:50 »

No niin, mustajalkatyllit, flamingot, punapääleppikset, haahkat, meriharakat ja ristisorsat käyty läpi! Vieläkö te jaksatte?
Olisi noita meinaan vielä ja aikaakin olisi hetki, ennen kuin Pasi tulee töistä ja kysyy, miksi haravointijätekasalle ei ole tapahtunut mitään!  [:-DD] Kuka tuonne tuuleen tarkenee mennä? Sitäpaitsi sitten mun pitäisi vaihtaa kylpytakki johonkin asiallisempaan puutarhatyövaatteeseen!  [:-I]

Sus

• Vieras
« Vastaus #52 : 14.05.11 - klo:13:58 »

Päivää.

Videooooooo  :-))

No ei se takuulla tee kuperkeikkaaa, jos mulla ois kamera kädessä valmiina videoimaan. [:-DD] Mut voin mä joskus yrittää. Usein se tekee sen vähä vinoon tai miten sattuu, mutta joskus siis ihan täydellisen. Mut se täydellinen on harvinainen. Kerran kun mulla oli vieras mä sain sen tekemään sen täydellisesti, ni se vieras sanoi, että no tommosta mä en oo ikinä nähnyt! [:-DD] Usein se tekee sen silleen laiskasti ja vinoon, mutta Kirsikka oikeesti tietää mitä tarkoittaa kuperkeikka. :-))
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #53 : 14.05.11 - klo:14:07 »

Kaupasta käyty ostamassa karjalanpaistilihat, mielestäni sää on sopivaa lihapadan valmistukseen. Eli on jäätävän hyytävä tuuli. Aurinkoista kylläkin, sisätiloissa on mukava olla.  :-))
Kirppikseltä ei onneksi löytynyt mitään ostettavaa.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #54 : 14.05.11 - klo:14:16 »

Koko [:42] kierroksen aikana sadetta, kotimatkalla meni sitten pullollinen konjakkia [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 14.05.11 - klo:14:19 »

Koko [:42] kierroksen aikana sadetta, kotimatkalla meni sitten pullollinen konjakkia [:-)]

Tankojuoppo!  [:-DD]

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 14.05.11 - klo:14:24 »

Jarmo ja Kaija!  [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #57 : 14.05.11 - klo:14:30 »

Tankojuoppo!  [:-DD]

Pisaraakaan ei läikkynyt
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 14.05.11 - klo:14:59 »

Hauskaa sanailua Jarmolta ja Kaijalta  :-))

Käytiin Otson kanssa ostoksilla Imatralla. Matkalla haarahaukka syöksyi suoraan auton eteen jäniksen raadolle  :-O Kyllä olis harmittanut niin harvinaisen ja kauniin linnun päälle ajaa. Onneksi se väisti ja minä hiljensin. Otsokin sanoi "Ou", kun näki haukan ikkunan edessä  [:-)]
Luin ensin, että "haarukka", mutta kun seuraava sana oli syöksyi, niin luin vähän tarkemmin  :-))
Olipas muuten sellainen tilanne, että ei ihan joka päivä eteen tule.
Kiva Otso:"Ou"  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 14.05.11 - klo:15:01 »

Pomo on tulossa kotiin. Puutarhatyövaatteet vaihdettu päälle.  [:-I]
teini lähti onneksi jonnekin kaupungille, niin riittää grillikylki paremmin!!!  :-))  Lisäksi voisi laittaa vaikka palan halloumi-juustoa... suolaista herkkua!

Sivu luotiin 0.289 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.