Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 17.5.2011 - Tiistai  (Luettu 766 kertaa)

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
Vs: 17.5.2011 - Tiistai
« Vastaus #60 : 17.05.11 - klo:20:35 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Täällä sateli ja välillä oli aurinkoista sekä tuulta oli kohtalaisesti ja tuulee vieläkin.
Mittarissa päivän ylin lukema oli +13,9 astetta ja nyt +8,8 astetta.

Iltapalaa ja sitten nukkumaan. Väsyttää hieman jo. :)

Kivoja, hauskoja linkkejä! :-)) [:-)]

Marlen piirroksessa jälleen taidetta! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 17.05.11 - klo:22:25 »

Päivää taas. Tässä tälläinen "sotkelma" Mä nään tässä pystymetsän. Jäi aikaa niin lääpin pensselillä pikapikaan  [:-)]

Kantsii lääppiä useammin.  Upee maalaus.  Mitkä värit!   [:5] [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #62 : 17.05.11 - klo:22:30 »

Myöhäisehtoota ja aikas ravakasti on sadellut nyt ehtoosta, no, luonto kyllä tykkää kun kuivaa on ollut.

Tiinalle voimia ja jaksamista  [:1] [:30]
Anniinalla ollut myös rankka kokemus nuoruudessa  [:30] kaikille muillekkin joilla on samoja kokemuksia  [:30]
Läheisten vakavat sairastelut ja sairaalassa olot on rankkaa aikaa omaisille, oman äidin viimekeväinen ja alkukesäinen vakava sairastelu on vielä niin tuoreessa muistissa, töiden jälkeen melkein jokapäivä runsaan kuukauden ajoin 50km päähän sairaalaan äitiä katsomaan se oli tosi raskasta aikaa ...

Kaunis taideteos Marlelta.  [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 17.05.11 - klo:22:45 »

Huomenta!

TYHY-iltapäivä minullakin tänään. Onkohan juuri tämän päivämäärän valinnalla joku merkitys, vai mitä luulet, Hippiäinen? [:-I]

Anteeksi Laura kun multa on jäänyt vastaamatta sun kysymykseen [:17]
Viikonloppuna mun ei tullut lainkaan kurkittua pöntölle ja eilinenkin päivä jäi nopeaan kurkkaukseen.

En osaa sano onko perjantai ja 13 päivä ihan tarkoituksella otettu TYHY -päiväksi.  [:-I]
Meilla oli nyt vaihteeksi kaksi työhyvinvointiluentoa perjantaina ja ruokailu sekä kahvittelut siinä välissä.
Olihan sekin vaihteeksi ihan mukava päivä ja tärkeää asiaa ne luennoitsiat puhuivat ainakin mun mielestä.  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #64 : 17.05.11 - klo:23:16 »

Huomenta!

TYHY-iltapäivä minullakin tänään. Onkohan juuri tämän päivämäärän valinnalla joku merkitys, vai mitä luulet, Hippiäinen? [:-I]

Viikonloppuna mun ei tullut lainkaan kurkittua pöntölle ja eilinenkin päivä jäi nopeaan kurkkaukseen.

En osaa sano onko perjantai ja 13 päivä ihan tarkoituksella otettu TYHY -päiväksi.  [:-I]
Meilla oli nyt vaihteeksi kaksi työhyvinvointiluentoa perjantaina ja ruokailu sekä kahvittelut siinä välissä.
Olihan sekin vaihteeksi ihan mukava päivä ja tärkeää asiaa ne luennoitsiat puhuivat ainakin mun mielestä.  [:-)]

Olikos ruoka hyvää [:20] tai [:48]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 17.05.11 - klo:23:22 »

Hienot värit Marlen taideteoksessa.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 17.05.11 - klo:23:26 »

Huomenta!

Olikos ruoka hyvää [:20] tai [:48]

Ruoka ja kaikki tarjottava oli hyvää.  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #67 : 17.05.11 - klo:23:27 »

Hyvä hyvä [:20] [:20]
[:48]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #68 : 17.05.11 - klo:23:45 »

pisaroita putoilee edelleen
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #69 : 19.05.11 - klo:14:11 »

Kyllä niin näyttää sinitulitorvelta tuo telkkisen kukka. Kutsutaan myös kiinanmyrtiksi. Sitä on valkokukkaistakin. Pari kertaa on minulla ollut sitä kasvamassa.
Mielenkiinnolla odotan puutarhan vastausta.
Kyllä se minun kukka osottautui Kiinanmyrtiksi eli sinitulitorveksi, lilanvärimuotoiseksi.Yleisinpiä ovat siniset ja valkoiset.
Mesis ja Hilu olivat oikeassa arvioinneissaan. Että kiitos mielenkiinnosta kaikille. :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.278 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.