Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Entäs kala-ja kasvis ruoat  (Luettu 299 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Entäs kala-ja kasvis ruoat
« : 24.10.06 - klo:21:54 »

Niitäkin reseptejä olisi kiva saada uusia...omat jo niin loppuun kuluneet..siis vaihtelun virkistämiseksi...
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
Vs: Entäs kala-ja kasvis ruoat
« Vastaus #1 : 24.10.06 - klo:22:29 »

No kasviksista ainakin ensimmäinen on tuolla reseptipuolella. Ja sieltähän ne nyt tämän jälkeen löytyvätkin.
Jaa - Didi - laitapas ne ihanat reseptisi tuonne Pönttölän keittokirjaan!
 [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2 : 24.10.06 - klo:22:34 »

Anteeksi maalaisuuteni...niin missäs reseptipuolella....olenko nyt jäänyt asemalle [?] [?]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #3 : 24.10.06 - klo:22:37 »

Ilmoitustaulu
Alagategoriat
reseptit

sieltä löytyy reseptejä. No minä en osaa, mutta pönttölässä osataan  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -
« Vastaus #4 : 24.10.06 - klo:22:37 »

Reseptiosasto on ilmoitustauluosaston alakategoriana.  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #5 : 24.10.06 - klo:22:45 »

Kiitos Jarmo ja Hilu...näköjään etsivä sitten löytää....kun oikealle tielle ohjataan.Enpäs ole näitä kohtia älynnyt edes katsella.... [?] Urautuu aina samaan...jostain kumman syystä.No nyt olen sitten oma-aloitteisempi.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -
« Vastaus #6 : 24.10.06 - klo:22:46 »

Etusivun alaosassa on kohta Muut aihealueet, jos sen edessä on + merkki niin alueet ovat piilossa, mutta kun klikkaa sanaa Muut aihealueet tulee - merkki ja alueet näkyviin.

jaahas löytyikin jo  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 24.10.06 - klo:22:48 kirjoittanut Hilu »
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #7 : 24.10.06 - klo:23:50 »

Kalaresepteistä ilahtuisin! Se on tosissaan mun heikoin alue. En tiedä miten se niin on multa unohtunut, tuo kalaruokien teko ylipäänsä. Kertokaahan kokkikolmoset lemppareitanne pliis. Telkkiseltä jo tulikin herkullisen kuuloinen kalakastikeresepti tuonne uudelle reseptiosastolle. Kiitos.  [:-)]
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 25.10.06 - klo:00:22 »

Kalaresepteistä ilahtuisin! Se on tosissaan mun heikoin alue. En tiedä miten se niin on multa unohtunut, tuo kalaruokien teko ylipäänsä. Kertokaahan kokkikolmoset lemppareitanne pliis. Telkkiseltä jo tulikin herkullisen kuuloinen kalakastikeresepti tuonne uudelle reseptiosastolle. Kiitos.  [:-)]

Huuu... Onko meillä tässäkin jotakin yhteistä...?  :-O :-))
Minäkään, vaikka muuten miten kokkaustaidot haltsaisin, en kalaa täysin haltsaa.
Eli meillä mies tekee yleensä kalaruuat.
Nyt, kun tulikin puheeksi, täytyypä kaivellakin tuolta jemmoista hänen ihana silakkapaistosohjeensa... Ihanasti maustetut silakkafileerullat uunivuokaan ja juustokastike päälle ja uuniin... Njam.
Yritän muistaa ja - ehtiäkin. Jahka tässä nyt ehtisi ensin nämä kiireisimmät alta pois. Kuten sanaleikkijutut ja sellaiset.  :-)) Teen muuten nyt kolmea ja neljääkin hommaa täällä yhtä aikaa. Kyllä olen varmaan aikamoinen näky...  [NUT] :-))
Meillä on muuten huomenna ruuaksi kalapuikkoja. Uunissa paistettuja.  :-)) :-))
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Sus

• Vieras
« Vastaus #9 : 25.10.06 - klo:01:38 »

Laita Zirnix silakkafileerullaresepti jos suinkin kerkiit. Pitäis tuota kalaa syödä enempi muttoinki kun on terveellistä ja sisältää omega-kolmosta. Kala on vaan aika arvokasta oon huomannut, kun kattelee tuolla kaupan kalatiskillä vesi kielellä...

No, edullisempia vaihtoehtoja silloin tällöin. Mulla oli yks yllättävän maukas tonnikalaresepti. Tonnikalapullia, jotka keitetään kattilassa... se resepti vaan on kadonnut taas, lie jo kolomannen kerran...  [NUT] (Aina joudun pyytämään sen uuvestaan yhdeltä tuttavalta. Nyt se lie jäänyt vanhaan hajonneeseen tietsikkaan...) Laitan sen jos löydän.  [:-)]
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 25.10.06 - klo:02:02 »

Totta. Liian harvoin meilläkin kalaa syödään, vaikka sitä kyllä syömään pyrimmekin.
Kala ON todella terveellistä, ja tiedä häntä jos vaikka saisi tuota muistiaankin vielä paranemaan...  :-))

Juu, laitan sen reseptin heti kun ennätän. Siinä on todella ihana se juustokastike! En ole vielä malttanut noita aiemmin olleita omia reseptejänikään vielä "omille paikoilleen" siirrellä, mutta eiköhän tää tästä... Pitäisi malttaa ottaa pari päivää sellaista pakkolomaa tästä kirjoittelusta tänne... Saattaisi saada hiukan enemmän aikaankin.  [NUT]
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Sus

• Vieras
« Vastaus #11 : 25.10.06 - klo:15:37 »

Kivaa Katilta tuli myös herkullisen kuulonen kalaresepti!

Lisää lisää!  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.224 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.