Ajatella että meillä kaikissa asuu luuranko
Tämä päivä oli kaunis mutta tuulinen, sekin vaikuttaa. Olen monesti sanonutkin, miten sää vaikuttaa, se todella vaikuttaa, aurinkoisella ilmalla minäkin loistan, ja sateella olen maassa, kuin sateen pieksämä märkälehväinen kesäinen koivu, hieman viistosti maahan nojaan. Kyyneleet valuvat kuin sadepisarat tummilla oksilla, hiljalleen kohti maata. Vain hieman tuulessa värähtäen... Mutta annas kun aurinko paistaa. Silloin tämäkin koivunvesa pyrjähtää pystyyn pudistellen vesipisarat lehviltä. Kurkottaa kohti aurinkoa ja nauttii sen suloisesta lämmöstä. Ollapa koivu! Talvella saisi kannatella hienoista lumivaippaa ja silmuilla kävisi lintuja ja oravia ruokailemassa. Keväällä tulisivat teeret sankoin joukoin urpuilemaan. Olisin suosittu ja kesän tullessa puhkeaisin vihreään pukuun...syksyn tullessa pukisin vielä kauneimmat vaatteeni päälle. Loistava punaisen, ruskean ja keltaisen kirjava väri sokaisisi lähitienoot. Vau! Mä alan ensi elämässä puuksi. Koivuksi!
Lainaus käyttäjältä: Marle - 21.05.11 - klo:20:09Ajatella että meillä kaikissa asuu luuranko Meistä kaikista sitä ei näe päällepäin!
Mä voitin lotossa!
Lainaus käyttäjältä: mese - 21.05.11 - klo:22:20Mä voitin lotossa! Onnee! Meillä oli yksi oikein
Lainaus käyttäjältä: Mesis - 21.05.11 - klo:22:58Lainaus käyttäjältä: mese - 21.05.11 - klo:22:20Mä voitin lotossa! Onnee! Meillä oli yksi oikein Joo, kiitos, oli 3+1 eli euro tuli että paukahti
Mitähän sitä sitten keksisi? Huomenna alkaa yövuoroviikko ja sen jälkeen 3 viikkoa kesälomaa!