Yövuoro 2/5 Mulla on tänä yönä jotenkin säikky olo.... kurkistelen olan yli ja säpsähdän ihan itse aikaan saamiani ääniä, eli putkien pauketta jne
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 24.05.11 - klo:00:33Yövuoro 2/5 Mulla on tänä yönä jotenkin säikky olo.... kurkistelen olan yli ja säpsähdän ihan itse aikaan saamiani ääniä, eli putkien pauketta jne
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 24.05.11 - klo:00:33Yövuoro 2/5 Mulla on tänä yönä jotenkin säikky olo.... kurkistelen olan yli ja säpsähdän ihan itse aikaan saamiani ääniä, eli putkien pauketta jne Kaija, oletko väsynyt, voisko se siitä johtua?
Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 24.05.11 - klo:00:44Lainaus käyttäjältä: Kaija - 24.05.11 - klo:00:33Yövuoro 2/5 Mulla on tänä yönä jotenkin säikky olo.... kurkistelen olan yli ja säpsähdän ihan itse aikaan saamiani ääniä, eli putkien pauketta jne Kaija, oletko väsynyt, voisko se siitä johtua? Väsynyt ja nälkäinen. Eikä mun käsilaukusta löydy palaakaan suklaata!
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 24.05.11 - klo:00:45Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 24.05.11 - klo:00:44Lainaus käyttäjältä: Kaija - 24.05.11 - klo:00:33Yövuoro 2/5 Mulla on tänä yönä jotenkin säikky olo.... kurkistelen olan yli ja säpsähdän ihan itse aikaan saamiani ääniä, eli putkien pauketta jne Kaija, oletko väsynyt, voisko se siitä johtua? Väsynyt ja nälkäinen. Eikä mun käsilaukusta löydy palaakaan suklaata! Meinasin viestini lopussa kysyä, että oletko nälkäinen.Jotain purtavaa sun tarttis saada.