Äsken kävin Veran kanssa lenkillä, niin variksella oli nokassaan ilmeisesti räksän poikanen,
emot räksät antoivat kyytiä. Että nyt näitä murhenäytelmiä joutuu näkemään vaikka ei haluaisikaan.
Tiinan korvasienistä tulee mieleen oma kokemus niistä. Olen pienen ikäni niitä syönyt ja kerännyt.
Keittelin niitä omassa kodissani joku vuosi sitten kun löydettiin aikamoinen määrä. Enpä arvannut niitä keitellessä, että
se höyry mikä keittäessä lähtee aiheuttaakin hengitystie-elin sairaalle aivan kaamean olon. En saanut henkeä ja tulin kovasti
kipeäksi.
Mieheni lähti tuhatta ja sataa viemään minua sairaalaan. Sinne jäin hoitoon. Sain happea ja mitä lie piikkejä
antoivat. Koko yö minusta otettiin vähän väliä verikokeita ja lääkäri kävi monesti katsomassa ja kyselemässä vointiani.
Olin oikein hyvissä käsissä sairaalassa. Hiki virtasi ja hengitys oli vaikeaa, mutta hyvällä ja tehokkaalla hoidolla selvisin
siitä.
Nyt en koskaan ole samassa tilassa mitä sieniä keitetään, ettei vain sama toistu..enkä liioin keittele niitä itsekään.Vaikka
hyviä ovat.