Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 28.5.2011 lauantai ja Alman päivä  (Luettu 882 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 28.5.2011 lauantai ja Alman päivä
« Vastaus #15 : 28.05.11 - klo:10:42 »

Toihan on tyylikäs! Mitäs muuta olet tehnyt, kaikkki esille [;-)]  Mulle "3D-mallintaminen" on täyttä hepreaa mutta olisi kiva osata sitäkin. Taitavat tuollaiset ohjelmat maksaa hunajaa [:-I]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 28.05.11 - klo:10:42 »

Huomenta.
Täällä on välillä sen näköinen sää, että just alkaa satamaan.  Niin eikös kohta pilvenrakosesta aurinko sisukkaasti tunge ittesä esille.  Tuuli on kuulunut vakioilmiöön jo jonkun aikaa.
Rannassa ois tapahtuma, jossa on jokaiselle jotakin.  Jos ei päivällä sada, niin voisinhan siellä käydä pyörähtämässä.
Mikä kukka iipan kuvassa on?  Nätti!   [:-)]
Korree on myös mirin verenpisarat.  Valtavasti kukkivat.  [:-)]
Mukavaa tätä päivää kaikille.  [KIPPIS]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 28.05.11 - klo:10:48 »

Wautsi, miten tyylikkään kuvan Minni on väsännyt!  [:5]  Luulin ihan mainokseksi tuota. [:-)]
Mullakin ois hurja halu tehdä tuollaisia, mut ei ole tullut hankittua konetta. Ja osaisinko mä sitä edes käyttää?  [:-I]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #18 : 28.05.11 - klo:10:55 »

Toihan on tyylikäs! Mitäs muuta olet tehnyt, kaikkki esille [;-)]  Mulle "3D-mallintaminen" on täyttä hepreaa mutta olisi kiva osata sitäkin. Taitavat tuollaiset ohjelmat maksaa hunajaa [:-I]

Ei oo muuta esille laitettavaa  :-))  Makso ne ohjelmat hirviän paljon, mutta onneks ei itse tarvinnu maksaa.  :-))
Voi olla, että on sellasia versioita netissä, mitä voipi kokeilla. En tiiä, kun se kaikki on jo historiaa ja
kiinnostaa rajoitetusti  :-))  <----- lue ( Ei sitten pätkän vertaaaa)  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 28.05.11 - klo:11:04 »

Huomenta!
Oi kuinka hienon kuvan on Minni tehnyt  [:5]
Kauniita kukkakuvia myös olette laittaneet. En kyllä ymmärrä, miten toiset saavat kaikki kukkansa kukkimaan ja voimaan hyvin. Minulla ei kuki kuin flamingonkukka. Se näyttää tekevän uutta kukkaa taas. Ai nii, kukkii minulla keltainen tulilatva, jonka pääsiäiseksi ostin. Se ei ole vielä kuihtunut.

Harmaata on, mutta ei juuri nyt sada.
Päivän ohjelmasta ei vielä tietoa. Taidan keittää riisipuuroa, kun ostin eilen Valion vadelmakeiton. Saa sitten sen kanssa syödä.

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 28.05.11 - klo:11:12 »

Lauantai huomenia sateisesta Lahdesta. Siis vettä tulee. Onneksi ehdittiin lenkki tehdä ennenkuin sade alkoi.

Iipa ja Mir ovat laittaneet kauniin kesäiset kukkakuvat. Minäkin mietin mikä kukka Iipan kuvassa on.

Minnin taiteilua minäkin ihastelen [:5]

Päivällä käydään taas Veran kanssa äitiä moikkaamassa. Leivon muffineja kahvipöydän tuliaisiksi. Olen kerännyt
kieloja kimpun jotka vien äidille.Hän kun ei enää luontoon pääse niin ilahtuu kun luontoa tuodaan kotiin.

Ai niin...aamulenkillä Veran päälle kävi sakemanni ja rähjäsi sekä puri oikein kunnolla. Ei onneksi tullut kun pieni jälki
kaulaan. Panta esti ettei hampaat menneet ihon läpi. Kyllä pelästyin ja niin pelästyi sakemannin omistajakin.
Heitti koiransa nurin maahan ja kävi päälle istumaan.Nujuutti koiraansa ja raivosi sille. Sanoin, että nyt seuraavan
kerran kun kohdataan et saa päästä sitä edes Veran lähelle ettei tapahdu mitään peruuttamatonta. Niin tämä saku
oli vielä vapaana kun kohdattiin. Vera makaa ihan apaattisena nyt täällä kotona. En tiedä säikähdyksestäkö vai tuliko
joku paikka kipeäksi. Tarkkailen tilannetta.

« Viimeksi muokattu: 28.05.11 - klo:11:21 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : 28.05.11 - klo:11:19 »

Huomenta Kolusta! [:-)]

Just äsken alkoi sataa, mutta nyt jo aurinko paistelee, että semmosta säätä täällä, vaihtelevaa.

Iipan kuvassa on mun mielestä riippaverbena [:-I].

Mulla korvasienishow jatkuu edelleen. [NUT]

Kielokimppu on meilläkin täällä pöydällä ihanasti tuoksumassa.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 28.05.11 - klo:11:30 »

No voi Vera pikkuista  [:-(] Kovasti paranemisrapsuja Veralle ja emännälleen [:30]

Aidasta onkin vähän parempia uutisia. Munuais-, maksa- ja kilpirauhasarvot oli ok  [:-)] Kilpirauhas- ja maksa-arvon korkeuden epäilivat johtuneen kortisonista, mutta munuaisarvoa se ei kuulemma selitä. Edelleen epäilivät myrkytystä. No ihan mahdollista se onkin, kun Aida syö kaiken mikä vastaan tulee.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 28.05.11 - klo:11:34 »

Kiitos Anniina.. ehkä päästiin pelkällä pahalla säikähdyksellä.

Aidallekin voimisia ja kohollaan olevin arvojen tippumista [:-)] eli parempaan suuntaan menoa.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 28.05.11 - klo:11:40 »

Hyvä, että Aida on parempaan päin menossa  [:-)]

Mutta voi kamala, mitä Telkkinen ja Vera on kokenut  :-O. On se kumma, kun ihmiset pitävät isoja koiria auki. Iso koira tekee pahaa jälkeä pienelle. Toivottavasti Veran apatia johtuu pelkästä säikähdyksestä, eikä tullut mitään pahempaa.
Paranemis silityksiä Veralle, ja Telkkiselle halaukset, että hän toipuu järkytyksestä  [:30]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #25 : 28.05.11 - klo:11:43 »

Mesis kiitti myötäelostasi [:-)]
Kyllä tämä kait tästä. Saa nähdä mitä tapahtuu kun seuraavan kerran kohtaamme.
Tätä samaa koiraa ulkoiluttaa sellainen pieni tyttönen jonka voimat ei taatusti riitä jos koira lähtee toisen päälle
hyökkäämään. No me kyllä vaihdetaan suuntaa jos vaan suinkin ehdimme.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 28.05.11 - klo:11:44 »

Kyllä on kamala elää tuollaisessa pelossa, kun lenkille lähtee. Ei iso susikoira ole mikään pikkutytön lenkkikaveri.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #27 : 28.05.11 - klo:12:05 »

Veralle toipumishalirapsutukset  [:1] [:30]

Mukavaa että Aida on paranemaan päin  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #28 : 28.05.11 - klo:12:32 »

Helkkari että toiset pitää koiriaan irti. [:-/] Eihän meirän musti mitään tee. Koirasta ei koskaan voi mennä takuuseen.
Voi Vera-parkaa.
Mun kuvassa on verbena eli rautayrtti, siinä on upea tuoksu. Nuuhkasen aina kun ohi menen ja on amppelissa siniviuhkon kanssa.
Pilveen meni päivä täälläkin.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 28.05.11 - klo:13:32 »

Unaa piti käydä trimmaamaan, mutta avustaja on näköjään nukahtanut Otson viereen  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.249 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.