Telkkinen, laitoitko siihen pikkuiseen haavaan, minkä Veeralle tuli, vaikka Betadinea? Sitä nestemäistä. Kun koirilla on hampaistossan kuulemma vaarallisiakin, tulehduksia aiheuttavia bakteereja.
En todella ymmärrä itsekään että koiria pidetään vapaana lenkeillä. Toivotaan ettei Vera saanut kovin pahoja henkisiäkään vammoja.
Meillä paistaa
Kyllä putsasin reiän mikä sakemannin hampaasta tuli. Surullista oli kun naapurin pikkutyttö oli jo 7 aikaan tullut ulos, on viikonloppuisällään, ja odotti
minua ja Veraa lenkille. Hän lähti meidän mukaan ja kauhistui kovin kun näki tämän tapauksen.Laittoi illalla minulle viestin, että voiko tulla iltalenkille
kun haluaa nähdä miten Vera voi ja tottakai otin. Siinä sitten keskustelimme tapahtuneesta ja hän sai kait sielulleen rauhan. Hän on itse 11 vee, että
jo ymmärtää hyvin mitä tapahtui.
Kiitos teille kaikille osanottavista kommenteistanne. Hyvä olo tuli kun sai jonnekin tätä ärsyyntymistäni purkaa siis tänne pöntölle.
Vera on ollut niin apaattinen, että en tiedä aiheuttiko tämä kolhu sen. Kävin ädillänikin, niin nukkui vain ei kiinnostanut mitkään puruluut tai
kahvipöydästä kerjuu. No nyt oli iltalenkillä jo aika normaali.
Kauniita kuvia on paljon tullut uusia päivän mittaan..