Iltaa kalajoelta!
Oltiin pitkään retkellä ja nähtiin ihan mukavia lajeja, kuten peltopyy ja pyy
Mutta kyllä mua hiukan harmitti, kun toisilla peltopyyn pallerot piipertää pihaan, ja mä jouduin odottamaan vaikka kuinka kauan, että tipunen suostui nostamaan päätään pellosta sen verran, että mäkin kerkisin sen nähdä
Vesisade keskeytti retkeilyn. Tai kyllä me aika pitkään jatkettiin vielä senkin jälkeen; lähinnä tiirailua autosta. ikkunasta satoi vettä sisään
Molemmilla aika himmeli fiilis. Meillä on yleensä ollut tosi hyvä tuuri kelien suhteen. Nyt lähdettiin torstaina reissuun. perjantaina satoi
, lauantaina satoi
ja sunnuntaina sataa
Huomennakin on luvassa sadetta!
Täällä tapion tuvan alueella ei telkkari oikein toimi. Meillä on vain yksi nettitikku. Mä olen käynyt ihan ajankuluksi tyhjäämässä kemssan (oikeaa kemssan tyhjennyspaikkaa en löytänyt, eli vessaan) ja tiskaamassa pari hassua kippoa ja suihkussakin kävin. Plussana tälle paikalle: suihkutilassa on todella hyvä lämmitys! Se ei ole mikään itsestään selvyys!
Mutta asiat voisivat olla huonomminkin: naapuriruudussa telkkariantennia epätoivoisesti pyörittävä yksinäinen mies on tässä vissiin vuoden; menee Ruukin tehtaille töihin. lempäälässä sillä on koti ja pyykkikone. Et silleen
Me huitaistaan varmaan huiomenna suorinta tietä Rovaniemelle!