Tämä laulu on kaksi päivää ollut korvamatona, ja löysin juutuubesta ihanan videon. Soitto siinä ei kyllä vastaa odotuksia. "Jos voisin laulaa kuin lintu voi"
http://www.youtube.com/watch?v=MJmht9bJdDc
Pitäis joku ressinpoistokukka ostaa. Tykkään nyppimisestä, silloin aivoni ajattelee.
Osta vaikka miljoonakello. Siinä on joka päivä paljon pientä nypittävää
Salaisuutena kerron teille, olen äkänen Hannulle, ei tosin ole oikea päivä äksytä.
Eilen hän lapioi multaa minun pienien sirkkasella olevien taimien päälle (mukamas vahingossa). Tietysti ne meni ihan lyttyyn , nyt pistää vihaksi.
Tuosta tuli mieleeni, kun meidän isäntä viime kesänä, ja taisi jo edelliskesänäkin leikata minun varjoliljani poikki, niin tänä kesänä vein hänet oikein varta-vasten katsomaan, missä se varjolilja oikein on, eli mistä EI saa leikata. Viime viikolla hän leikkasi nurmikon sieltä. Arvatkaas, onko siellä varjolilja nyt.......................EI!!!!!
Taas hän pisti sen juuresta poikki leikkurillaan. Sanoi vaan, että ei huomannut. Oikea kullanmuru on hän
. Voisin sen siirtää tänne etupihan puolelle, mutta kun siellä, missä se nyt on, on kamalasti oikeita keltiäisiä, niin en halua niitä tänne oman pihan puolelle.