Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 31.5.2011  (Luettu 624 kertaa)

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: Tiistai 31.5.2011
« Vastaus #15 : 31.05.11 - klo:09:44 »

Onnea jatalle ja Hannulle  [:44] [:38] [:44]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #16 : 31.05.11 - klo:09:50 »

Meidän pihalla on jo aika isojakin räksän poikasia.
Mutta sitten siinä koivussa oven edessä olevassa pesässä näin tänään ensi kertaa pikkuiruisia suukkuja ammollaan ruokaa pyytämässä.
Ovat vielä äidin kanssa pesässä.
Minä aina mennen tullen juttelen sille räksälle.
Ei - ei pelkoa - ei naapurit ihmettele - kyllä ne hassun mummelin tuntee!

[:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 31.05.11 - klo:09:52 »

Nättejä kuvia tullut lisää  [:-)]

Mikäs Talvikin tästä työpäivästä tekee vuoden kamalimman?

Jatalle ja Puolisolleen Hääpäiväonnittelut!

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 31.05.11 - klo:09:54 »

Minä aina mennen tullen juttelen sille räksälle.
Ei - ei pelkoa - ei naapurit ihmettele - kyllä ne hassun mummelin tuntee!

[:-)]
Hyvä, että on muitakin "hassuja mummeleita" kuin minä, joka aina juttelen linnuille ja kaikille eläimille  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #19 : 31.05.11 - klo:10:02 »

Huomenta!  [:-)]
Rovaniemellä on mahtavan hieno keli: +13,5 ja paistaa pilvettömältä taivaalta!  :-))  Aika kovaa tuulta edelleen, mutta eipähän tule hiki eikä itikoita (jos niitä nyt näin korkealla vielä onkaan)

Jatalle ja Hannulle onnittelut yhteisistä 47 vuodesta!  [:46] [:51] [:-)]

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #20 : 31.05.11 - klo:10:17 »

Huomenta  [:-)]
Aurinkoista säätä on Ylöjärvelläkin ja asteita jo aamusta +17,1, enemmän kuin moneen päivään päivälläkään.  :-))
Nyt pitääkin nauttiaa ulkoilusta kun lähipäivät on kuluneet sisätiloissa uunin kupeella.
Huomenna lähdetään Vihtiin sukuloimaan, tehdään samalla kesän ensimmäinen asuntoautomatka. Testataan miten se autoilu tänäkesänä sujuu.

Jatalle ja puolisolleen oikein lämpimät hääpäiväonnittelut !  [:43]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 31.05.11 - klo:10:52 »

Meilä oli eilen illalla tässä leirintäalueella ilmeisesti ihan oikea jänis. Siis ei mikään kotoinen rusakko. Aika kesyltä se vaikutti. Kuvattiin sitä kahdella kaameralla.  [:-)]

Mä tulen hulluksi tän miniläppärin kanssa. En oikein meinaa nähdä lasit päässä enkä ilman lasejakaan. Älkää ihmetelkö kirj.virheitä... varsinkin hämärissä on hankalaa arpoa oikeaa näppäintä!  [:-DD]
Kaiken lisäksi tää ei enää päästä Facebookiin. Pyytää kirjautumaan, eikä kuitenkaan mitään tapahdu. Yritin väärällä salasanalla,, ja siitä se herjasi. Oikealla salasanalla se pyytää aina vaaan kirjautumaan  [:-//]
Onneksi kännykällä toimii!

Jollain tavalla tekisi mieli huitaista jo tänään pohjoisemmaksi, mutta ollaan nyt tässä ihan rauhallisesti paikalla. Ennusteiden mukaan illalla pitäisi alkaa sade, joika jatkuu huomiseen iltapäivään...

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 31.05.11 - klo:10:58 »

Huomenta.
Tästä se helle alkaa.  Meinaan, aurinko paistaa täysillä. [:-)]  Päivällä menen puutarhaan ostamaan joitain kukkia orvokkien ja maljaamppelien lisäksi.
Pitäis joku ressinpoistokukka ostaa.  Tykkään nyppimisestä, silloin aivoni ajattelee.  [:-I] [:-)]
Upee toi Otson auto.  Antaiskohan Otso sitä mulle lainaksi?  Ois niin mulle mieluinen ja voisin jopa osata ajaakin sillä.  [:-)]  Otsolle onnea uudesta autosta.  [:-)]
 [:38] Onnea jatalle ja Hannulle hääpäivänänne.  [:38]
Kivaa päivää kaikille.  [:45]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #23 : 31.05.11 - klo:11:21 »

Päivää  [:-)]
Kauniita kuvia ketjussa,varsinkin tuo sateenkaari on upea.  [:5]  Ja Otson auto.  [:5]
Jatalle ja puolisolleen onnea.  [:38]
Mukavata tiistaita pönttöihin.  [:-)]
Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 31.05.11 - klo:11:50 »

Kaunis kiitos kaikille onnitteluista.  :-))

Salaisuutena kerron teille, olen äkänen Hannulle, [:-/] ei tosin ole oikea päivä äksytä.
Eilen hän lapioi multaa minun pienien sirkkasella olevien taimien päälle (mukamas vahingossa). Tietysti ne meni ihan lyttyyn  [:-//], nyt pistää vihaksi.

Mukavaa päivä Talvikille vaikka onkin paha päivä.

Kivat kaikille pönttöläisille.

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 31.05.11 - klo:11:53 »

Kaunis kiitos kaikille onnitteluista.  :-))

Salaisuutena kerron teille, olen äkänen Hannulle, [:-/] ei tosin ole oikea päivä äksytä.
Eilen hän lapioi multaa minun pienien sirkkasella olevien taimien päälle (mukamas vahingossa). Tietysti ne meni ihan lyttyyn  [:-//], nyt pistää vihaksi.

Kaiken se kestää ja niin pois päin!  [:-DD]

Hannulle terkkuja! Voi kun se nyt tajuaisi kipaista jossakin puutarhaliikkeeessä ostamassa sulle jotain kivaa... hyvitykseksi!  [;-)]

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 31.05.11 - klo:11:54 »

Kaija  :-))
(ei taida älytä)
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 31.05.11 - klo:12:01 »

Pasi on laatinut Tiiran havaintojen pohjalta retkisuunnitelman, eli eikun metsään. Saa nähdä, miten tällä kertaa käy... Kalajoella se oli kirjoittanut ylös "Myllärintie" ja mun vikahan se tietty oli, kun en navigaattoria saanut tajuamaan koko osoitetta. Oikeasti se oli Myllyläntie...  [:-/]

Että sellaista! Jos sudet ja karhut syö mut, niin toivottavasti Pasilla pelaa refleksit ja se tajuaa ottaa upeita luontokuvia!  :-))

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 31.05.11 - klo:12:07 »

Tämä laulu on kaksi päivää ollut korvamatona, ja löysin juutuubesta ihanan videon. Soitto siinä ei kyllä vastaa odotuksia. "Jos voisin laulaa kuin lintu voi"
http://www.youtube.com/watch?v=MJmht9bJdDc

Pitäis joku ressinpoistokukka ostaa.  Tykkään nyppimisestä, silloin aivoni ajattelee.  [:-I] [:-)]
Osta vaikka miljoonakello. Siinä on joka päivä paljon pientä nypittävää  :-))

Tuosta tuli mieleeni, kun meidän isäntä viime kesänä, ja taisi jo edelliskesänäkin leikata minun varjoliljani poikki, niin tänä kesänä vein hänet oikein varta-vasten katsomaan, missä se varjolilja oikein on, eli mistä EI saa leikata. Viime viikolla hän leikkasi nurmikon sieltä. Arvatkaas, onko siellä varjolilja nyt.......................EI!!!!!  [:-/] Taas hän pisti sen juuresta poikki leikkurillaan. Sanoi vaan, että ei huomannut. Oikea kullanmuru on hän  [:-I] :-)). Voisin sen siirtää tänne etupihan puolelle, mutta kun siellä, missä se nyt on, on kamalasti oikeita keltiäisiä, niin en halua niitä tänne oman pihan puolelle.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 31.05.11 - klo:12:40 »

:-)) Mesis, miljoonakellon kukat ovat tahmeita nypittäviä.  Lopelia on mielestäni paras.
Pää on kipee sen verran, että käynkin tänään vain torilla katselemassa kukkasia.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.223 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.