Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 2.6.2011 Helatorstai  (Luettu 843 kertaa)

Pikkusisko

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • kurnau!
Vs: 2.6.2011 Helatorstai
« Vastaus #15 : 02.06.11 - klo:10:50 »

Hyvää huomenta kaikille.
Kirjattu
Noh,sano naakka ku nokka katkes.

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #16 : 02.06.11 - klo:11:10 »

Huomenta Lapista! Aurinkoinen kiva sää. Sirittäjä siritteli aamulla pihalla. Näinkin, mutta lensi korkealla.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 02.06.11 - klo:11:15 »

Aurinkosta Helatorstaita.
Kelissä ei ole valittamista mutta kunnossa senkin edestä.
Tiistai-iltana sain sellaisen tällin kankkuuni, että istuminen ei oikein maistu. Kaaduin taas vaihteeksi aivan
selälleni asfalttiin, kun tutun koira hyökkäsi toista koiraa kohtia ja kaatoi minut siinä raivossaan. Ihan tippa
tuli silmään niin kovin sattui. Onneksi ei luita mennyt rikki (kait).

Kauniita kuvia on pöntöllä taas tänäänkin, että niistä KIITOS. :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 02.06.11 - klo:11:17 »

Voi Telkkinen  [:30] Kylläpä nyt sinua ja Veraa koetellaan  [:-(]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #19 : 02.06.11 - klo:11:17 »

Huomenta Kolusta!
Ulkona olis ihan kiva olla jos ei olis noita itikoita niin mahdottomasti. Miten sitä oppis olemaan välittämättä niistä [:-I].

Lankoni on asunut Rovaniemellä nelisenkymmentä vuotta ja hänen mielestään on vain asennekysymys antaako hyttysten häiritä vai ei :-))
Tosin olen ollut huomaavinani, että hänen asenteensa on vuosien myötä jotenkin löystynyt [:-DD]
Täällä on aurinko kadonnut pilvien taakse, mutta toivottavasti vain tilapäisesti.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 02.06.11 - klo:11:25 »

Huomenta Kolusta!
Ulkona olis ihan kiva olla jos ei olis noita itikoita niin mahdottomasti. Miten sitä oppis olemaan välittämättä niistä [:-I].

Lankoni on asunut Rovaniemellä nelisenkymmentä vuotta ja hänen mielestään on vain asennekysymys antaako hyttysten häiritä vai ei :-))
Tosin olen ollut huomaavinani, että hänen asenteensa on vuosien myötä jotenkin löystynyt [:-DD]
Täällä on aurinko kadonnut pilvien taakse, mutta toivottavasti vain tilapäisesti.

Mun serkun mies on kans sellainen joka ei yhtään välitä itikoista, välillä sillä oli kolme-neljäkin yhtäaikaa kämmenselässä pistämässä ja se ei edes huomannut niitä :-))

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : 02.06.11 - klo:11:30 »

Voi Telkkinen  [:30] Kylläpä nyt sinua ja Veraa koetellaan  [:-(

Kiitos Anniina.. ehkä tästä pääsi pelkällä säikähdyksellä. Vaikka särky on kova niin kyllä sen kanssa
kait pärjään. Huomena menen fysikaaliseen hoitoon, niin saa minun tuttu hoitaja vähän arvioida mikä
tilanne on.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #22 : 02.06.11 - klo:11:37 »

Voi hitsi telkkinen, aina sulle sattuu! (ja sattuu varmaan ihan konkreettisestikin)

Ja mun raparperipiirakka tuli ihan liian tummaksi [:-(]. Täyte ei meinannut hyytyä ohjeessa annetussa ajassa, joten pidin sitten pidempään piirakkaa uunissa ja tietäähän sen miten sitten käy, meinaa unohtua.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 02.06.11 - klo:11:37 »

Tiistai-iltana sain sellaisen tällin kankkuuni, että istuminen ei oikein maistu. Kaaduin taas vaihteeksi aivan
selälleni asfalttiin, kun tutun koira hyökkäsi toista koiraa kohtia ja kaatoi minut siinä raivossaan. Ihan tippa
tuli silmään niin kovin sattui. Onneksi ei luita mennyt rikki (kait).
S. :-))

tuollaisen täälin jälkeen saattaa olla selkä kipiä pitkään (komemusta on) mutta toivotaan että se ei päde sun kohdallasi   [:-)] Aika kurjia sattuu  [:-(] Auttaisikohan voltaren tjm.. [:-I]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 02.06.11 - klo:11:41 »

Voi kiitos teille myötäelostanne. Kyllä olen Voltarenia laittanut Ice Poweria sekä pitänyt kylmägeeli pakkauksia
kipeissä kodissa. Mä olen näköjään aina väärässä paikassa väärään aikaan, ehkä liian tapaturma-altis tapaus.
Kipeä olen ja toisaalta vähän pelottaakin ettei ole murtumia.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 02.06.11 - klo:13:01 »

Huomenta.

Eikös vanhetessa unentarve vähene?  Meinaan, kun heräsin vartti yli 11.  Nukkumaan ehdin kahden kieppeillä.
Huono rytmi mulla. [:-/]
Jopas telkkiselle sattui pahasti. Varmasti kipua riittää muutamaksi päiväksi.  Paranemistoivotuksia lähettelen.  [:-)]
Olen jo monena päivänä "käynyt" puutarhalla.  Tänään siitä pitäis tulla tosi, kun ei ole muutakaan tekemistä.
Hempeää helatorstaita kaikkialle.  [:-)] [:9]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 02.06.11 - klo:14:35 »

Kyllä saisi jo loppua nuo Telkkisen koettelemukset. Tuollaisissa tapauksissa kun ei edes ehdi tehdä mitään. Kaikki käy niin nopeasti. Paranemista Telkkiselle  [:1]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #27 : 02.06.11 - klo:14:39 »

Hellurei kaikille, tänään on ollut reippailupäivä... Jari ylipuhui mut pienelle pyörälenkille ja kilometrejä kertyikin sitten 17. No, uusi geelisatula auttoi sen verran että takamus ei kauheasti valittele.

Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #28 : 02.06.11 - klo:14:45 »

Päivää! Tietäisköhän kukaan edullista majoitusta Mäntsälän ympäristöstä (max.40 km) 7 hengen porukalle, heinäkuun alussa viikonlopuksi. Ei muuta toivetta kuin tilaa ja sauna  :-)). Joku mökkikylä tai semmoinen.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 02.06.11 - klo:14:56 »

Zeenerin viestissä hieno silta ja kaunista jokimaisemaa.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.056 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.