Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 3.6.2011 Perjantai  (Luettu 843 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 3.6.2011 Perjantai
« Vastaus #30 : 03.06.11 - klo:13:24 »

Hellou kaikille, mukavia juttuja olette tänäänkin laittaneet. Tänään on ollut ruohonleikkuupäivä, varpaat on nyt ihan vihreät  :-))

Se on muuten aika tiukassa se vihreä väri varpaissa [:-DD]. Saunassa jalat lämpimään vesivatiin niin sitten irtoaa, paitti jos tietty tykkää vihreistä varpaista niin sitten ei.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 03.06.11 - klo:13:28 »

Jotkut ne on viherpeukaloita, mutta zeenerillä onkin lisäksi vihervarpaat  :-)) Sehän on mukavaa, että lomalla varpaat vihertää  [:-)]

Hienoja kuvia Tiinalta  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 03.06.11 - klo:13:28 »

Vihreävarpainen on sitten kirjaimellisesti viherpiipertäjä.  [:-DD]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #33 : 03.06.11 - klo:13:38 »

Muistakkaahan miesväki huomenna sitten
laittaa rentoraittia ja rapatti ku lähette
juhliin.

[:-DD]

Minä pesin tänään Repen valkoisen juhlapaidan ja rapattikin roikkuu tuolla henkarissa, vaalean lilan sävyinen. Rentoraitit siis vaan huomenna kainaloon ja eikun ristiäisiin!
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #34 : 03.06.11 - klo:13:52 »

Viherpiipertjille, rentoraiteille ym. hauskoille jutuillenne.  :-))

Johan olivatkin Repen poimimat isoja korvasieniä, ja paljon. Pitänee minunkin mennä katsomaan niitä muutama ovatko kasvaneet vai peräti kuihtuneet pois.

Ja voikukkien sekä nurtsin kuritukseen pitäis mennä...    laiskottaaa....   [:-I]

Kirjattu

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #35 : 03.06.11 - klo:13:54 »

Voi ku teillä onkin mukavia juttuja täällä, rentoraittia ja vihervarpaita, ihan mielikin kirkaisui niitä
lukiessa  [:-)]

Täälläkin paistelee aurinko mutta tuuleskentelee jonkun verran.  Kaikkea minäkin suunnittelin tekeväni tänä
päivänä mutta pitänee ottaa kuitenkin aika iisisti, nosti jonkin verran lämpöä, mutta eihän sitä pakko ole
tänään tehä sitä minkä huomenna voi siirtää ylihuomiseksi,  eiks niin  [:-)]
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #36 : 03.06.11 - klo:14:03 »

Johan olivatkin Repen poimimat isoja korvasieniä, ja paljon. Pitänee minunkin mennä katsomaan niitä muutama ovatko kasvaneet vai peräti kuihtuneet pois.

Ja tuossa ei taida olla edes ihan yhtä kolmasosaa siitä määrästä mitä Repe keräsi :-O. Ja tosi isoja olivat, osa mun kahden nyrkin kokoisia.

Yleensä en tykkää yhtään tuulesta, mutta tänään tykkään :-))! Tuuli nimittäin vie itikat huitsinnevadaan ja ulkona voi olla ihan rauhassa ilman itikan ininää.
Kirjattu

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #37 : 03.06.11 - klo:14:18 »

Niin, piti minunkin sanoman että jopas sai kunnolla kuolata noitten Tiinan kuvien perään,
muhkeita korvasieniä joista saa näillä lakeuksilla vain uneksia ja vielä loimulohet päälle   [:-)]
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 03.06.11 - klo:14:31 »

Vihreävarpainen on sitten kirjaimellisesti viherpiipertäjä.  [:-DD]
[:-DD] Sama mullekin tuli heti mieleen.

Kaikkea minäkin suunnittelin tekeväni tänä
päivänä mutta pitänee ottaa kuitenkin aika iisisti, nosti jonkin verran lämpöä, mutta eihän sitä pakko ole
tänään tehä sitä minkä huomenna voi siirtää ylihuomiseksi,  eiks niin  [:-)]
Juuri noin  [:-)]

Meillä kuljeskeli tänään lattialla myös yksi "piipertäjä"  :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 03.06.11 - klo:14:32 »

Päivää. [:-)]
Ihania noi ketoorvokit.  Pieniä ja siroja.  [:-)]  Sienistä en välitä, mut koppa on söpö.
Maakellari aiheutti kaukokaipuun TiinaRepelään.  
Tiina, sun viesteistä kuultaa täpinä. :-))  Oiskohan ristiäisten ansiota?
Onhan ne juhlista jaloimmat, häiden jälkeen.
Onnea ristiäisiin.
Täällä kanssa tuulee ja kovaa.
Kävin aamulla labrassa ja kahvitta kiertelin torin ja hain viikonlopuksi kaupasta purtavaa.
Namiakin tarttui mukaan.  [:-P]
Vaikka aurinko paistoi, niin tuuli sai ilman viileeksi.  Yksikään itikka ei ole mua vielä jallittanut.  Todellakin, tuuli pitää ne loitolla.
Tänä kesänä on tuullut melkein joka päivä.
Mukavaa päivänjatkoa kaikille.  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #40 : 03.06.11 - klo:15:38 »

Mulla pitäisi olla ilua rinnassa kun lähden tänään Ruotsinristeilylle. Mä olen niin hajamielinen. Onneksi mulla on
vararesepti [:-)]

Onneksi laivalta saa "lääkettä"  [:48] ilman reseptiä [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #41 : 03.06.11 - klo:15:47 »

Mulla pitäisi olla ilua rinnassa kun lähden tänään Ruotsinristeilylle. Mä olen niin hajamielinen. Onneksi mulla on

Eiks siihenkin tarvi semmosen reseptin missä lukee 20€ tai 50€ tai jopa 100€. :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #42 : 03.06.11 - klo:16:11 »

Kerran tuli telkkarista semmonen ohjelma missä ikäihmiset puhui rakkaudesta. Siinä yksi vanha mies sanoi että se on rakkautta kun kumppani on ollut vaikka vain päivänkin pois kotoa, ja sitten kun hän tulee takaisin ja avain rapisee lukossa, niin ensimmäinen ajatus on että ihanaa, kaveri on nyt taas kotona.
Mulla on nyt vähän just tollanen fiilis, vaikka mulla onkin ollut nautinnollinen päivä täällä Kolussa itekseni, niin huomaan että alan jo höristellä korviani että eikös jo auton ääntä kuulu ja mun Repeteus tule. [:35]

Kaarinille, juu olen mä täpinöissäni. Tai ainakin ajattelen niin, että tässä murheenkin keskellä yritän nauttia huomisesta ristiäispäivästä täysillä. Tuskin äitikään olis halunnut että siellä ilojuhlassa itketään. [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 03.06.11 - klo:17:35 »

Eiks siihenkin tarvi semmosen reseptin missä lukee 20€ tai 50€ tai jopa 100€. :-))
Reseptistä tuli mieleeni yksi vitsi.
"Nainen meni apteekkiin ja pyysi syanidia. Sitä ei hänelle kuitenkaan myyty, joten hän pyysi apteekkarin paikalle, joka kysyi, että mihin tarkoitukseen nainen halusi syanidia. Tämä vastasi, että mieheni myrkyttämistä varten.
Apteekkari sanoi, ettei hän voi sitä myydä tappamistarkoitukseen. Hän menettäisi apteekkarin oikeudet ja joutuisi linnaan, ja joutuisi vielä nainenkin. Apteekkaria alkoi kuitenkin kiinnostaa, miksi mies täytyisi tappaa. Nainen näytti apteekkarille valokuvaa, jossa hänen miehensä oli sängyssä apteekkarin vaimon kanssa. Sen nähtyään apteekkari tuumasi, että miksette heti sanonut, että teillä on resepti."
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #44 : 03.06.11 - klo:17:55 »

Yks ovi kannettu ulos ja toinen kannetaan sisään. Pois siältä kukkapenkistä. Vähän tulee tilaa lisää, kun väliovi poistettiin eteisen ja talon muiden tilojen välistä. Ei sitä ainakaan kesällä tartte. Ulko-ovikin pitäis uusia... puuh... ei mul oo  enää rahaa. [:-I] :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.069 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.