Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 7.6.2011 Tiistai  (Luettu 1080 kertaa)

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 7.6.2011 Tiistai
« Vastaus #30 : 07.06.11 - klo:14:03 »

pikaisen laskutoimituksen tulos:

taitaapi olla enää 61 työpäivää jos oikein hyvin kaikki loksahtaa kohdalleen..... [:5] [:5] [:5]

Vai semmonen laskutoimitus sitten suoritettu.No,mitäpäs tuohon oikein on sanomistakaan  [:48] [:48] [:48]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 07.06.11 - klo:14:18 »

Palattuani fysikalisesta, mulla kävi tuuri.  Pilviä liikkui sopivasti ja tuuli tuivesi.  Jopa torilla kävin ja ostin partsille lumihiutaleen, eli "ressikukan". [:-)] siinä oli paljon kuivuneita kukkasia, jotka nypin pois ja samalla mielessäni paransin maailmaa.  [:-)]
Kun olin maailmalla, niin keittiönpöydälle oli ilmestynyt Viron tuliaisina yskänlääkettä, eli  Vanatallinnaputero. Marle, on sitä mullakin.  :-))
Eläkkeelle pääseekin tänä vuonna paljon mun tuttuja, joihin lasken Hömiksen ja Tiinankin. [:-)]  Nuorin siskoni pääs myös tämän kuun alussa. [:-)]
On se ihanaa, kun suht koht terveenä saa eläköityä, niin jaksaa nauttia eläkepäivistään.  [:-)]
Kirjattu

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #32 : 07.06.11 - klo:14:53 »

Eläkkeelle pääseekin tänä vuonna paljon mun tuttuja, joihin lasken Hömiksen ja Tiinankin. [:-)]  Nuorin siskoni pääs myös tämän kuun alussa. [:-)]
On se ihanaa, kun suht koht terveenä saa eläköityä, niin jaksaa nauttia eläkepäivistään.  [:-)]

Laskekkona minutkin, pääsin tämän vuoden alussa, tammikuussa  :-))
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #33 : 07.06.11 - klo:15:09 »

Synti istua sisällä näin komeena päivänä... tuli lutrattua pirtun kans  :-O ... kennon putsasin, alkoi olemaan vähän liikaa roskia.
Ja olen mä multaakin siirtänyt toisesta paikkaa toiseen 8 kottikärryllistä. Ei siellä jaksa nyt oikein puurtaa. +25 on mittarissa.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #34 : 07.06.11 - klo:15:24 »

Kääks, en mie vielä eläkkeelle :-O :-)). Ajattelin että jos lähtisin vuoden päästä syksyllä opiskelemaan uuden ammatin. Yks juttu kiinnostais kovasti ja siihen voisin opiskella täällä Lahdessa ja opiskelut kestäis vaan vuoden. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #35 : 07.06.11 - klo:15:36 »

Hoooo, joko saa alkaa valittamaan että on liian kuuma  :-))  [:45]  Aika läkähdyttävä ilma varsinkin jos tuuli hetkeksi hiljenee...  Hetken koitin kitkeä pottumaata mutta totesin että ei ole meikäläisen hommaa...
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 07.06.11 - klo:15:39 »

:-)) Juu, hyväksyn eläkeläisiin.
Tiinalla onkin vielä vuosia jälellä työelämässä. Eihän sinulla tosiaankaan ole ikääkään niin paljoa keertynyt, että vapaille pääsisit. [:-)]
Joku paistaa lettuja, aatelkaa l e t t u j a!  Pihalta tulee ihana tuoksu.
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #37 : 07.06.11 - klo:15:50 »

Palattuani fysikalisesta, mulla kävi tuuri.  Pilviä liikkui sopivasti ja tuuli tuivesi.  Jopa torilla kävin ja ostin partsille lumihiutaleen, eli "ressikukan". [:-)] siinä oli paljon kuivuneita kukkasia, jotka nypin pois ja samalla mielessäni paransin maailmaa.  [:-)]
Kun olin maailmalla, niin keittiönpöydälle oli ilmestynyt Viron tuliaisina yskänlääkettä, eli  Vanatallinnaputero. Marle, on sitä mullakin.  :-))
Laske Kaarin minutkin mukaan :-))
Nyt lähden merimatkalle Tallinnaan. Heippa.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #38 : 07.06.11 - klo:15:53 »

Kemijärvellä!  

Leiri pystyyn, sortsit ja hihattomat päälle. Käväistiin kaupassa ja nyt vaunun edessä auringossa  [KIPPIS]

Just sellainen keli, että voisi käräyttää nahkansa. Onneksi on hiukan pohjia ja taivaalla jonkin verran pilviä! Melkoinen tuuli. Vaunussa on tosiaan aika lämmin!

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 07.06.11 - klo:16:13 »

Laske Kaarin minutkin mukaan :-))
Nyt lähden merimatkalle Tallinnaan. Heippa.

Iliman muuta Laurakin lasketaan mukaan.  :-))
Pitäisköhän tehdä oikein luettelo eläkelaisistä?  [:-DD]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 07.06.11 - klo:16:17 »

Kemijärvellä!  

ja nyt vaunun edessä auringossa  [KIPPIS]

Onneksi on hiukan pohjia ja taivaalla jonkin verran pilviä!

Mites paljon otitte pohjia ajaessa  [:48] [:48] [:48]  [:-DD] Anteeks, oli ihan pakko, kun se ensimmäisenä tuli mieleen vaikka ymmärsin kyllä oikeinkin  [:-DD]

Nyt lähden kotiin  :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 07.06.11 - klo:16:26 »

Synti istua sisällä näin komeena päivänä... tuli lutrattua pirtun kans  :-O ... kennon putsasin, alkoi olemaan vähän liikaa roskia.
Ja olen mä multaakin siirtänyt toisesta paikkaa toiseen 8 kottikärryllistä. Ei siellä jaksa nyt oikein puurtaa. +25 on mittarissa.

Minä kun alun lukasin niin luulin että sisäisesti [NUT]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #42 : 07.06.11 - klo:16:29 »

Anniina, sama tuli mulle mieleen!  [:-DD]
No, matka meni kivennäisveden ja kaffeen voimalla... Jos mä alkaisin siinä ottaa  [KIPPIS]-pohjia ja vaatisin puolen tunnin välein päästä vessaan, nion kuski voisi käydä AIKAS kuumana  [:-//]

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 07.06.11 - klo:16:43 »

Minut myös voi laskea, huhtikuun alusta pääsin eläkkeelle.  :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 07.06.11 - klo:17:16 »

Ai niin, Pyriskin lasketaan mukaan.  :-))
Johan meitä on melekoinen seniorienpoppoo.  :-)) :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.062 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.