Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 7.6.2011 Tiistai  (Luettu 1085 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 7.6.2011 Tiistai
« Vastaus #60 : 07.06.11 - klo:20:24 »

Otsolla on korvatulehdus  [:-(]
Äsken tultiin lääkäristä. Nyt jo neljäs kolmen kuukauden sisällä. Sovittiin kuitenkin, että katsotaan vielä vähän aikaa ennen kuin laitetaan lähete putkitukseen.

No voi harmi sentäs [:-(]  Jopa onkin kurjaa pienelle mutta toivotaan että pääsisi kierteestä pois.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #61 : 07.06.11 - klo:20:25 »

Mä kyllä Anniinana kokeilisin klassista homeopatiaa. Tässä yksi paranemistarina:

http://www.iltalehti.fi/terveys/200809308212834_tr.shtml

Minulla ja ystävilläni on kokemusta homeopatiasta, siis KLASSISESTA (huom.) homeopatiasta. Se ei ole huuhaata. Ei kannata olla ennakkoluuloinen.

[:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #62 : 07.06.11 - klo:20:27 »

Jopa mun pikku koiralta loppui anaalirauhastulehdukset, joita sillä oli tämän tästä. Minä niitä anaalirauhasia aina tyhjentelin. Koira sai homeopaattisia pillereitä ja siihen jäi tulehdukset. [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 07.06.11 - klo:20:28 »

Täällä kun on vääntyneestä lusikasta keskusteltu..minulle tuli tälläinen mukava asia mieleen.
 http://www.mulletoi.com/shop/haku/sivu4/prod__7710_teleskooppihaarukka siis vähän vitsintynkää.

Mitä lapset edellä, sitä koiruus perässä.

Miten Veera onkin uskaltanut puunrungolle :-O [:-)]  Tuolla haarukalla voipi käydä vaikka napostelemaan muidenkin lautaselta jos oma tyhjenee :-))
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 07.06.11 - klo:20:48 »

Mä kyllä Anniinana kokeilisin klassista homeopatiaa. Tässä yksi paranemistarina:

Kiitos Sus vinkistä  [:-)] Ei ollut tullut mieleen. Ennakkoluuloinen en missään nimessä ole. Kävimme Otson kanssa silloin vauvana, ennen kuin maitoallergia todettiin, vyöhyketerapiassa, jota sitäkin monet huuhaana pitää. Mutta kylläpä siellä poika rupsutti ilmat mahasta pois ja meni pitkiä aikoja ilman kovia kipuja  [:-)]

Otso kiittää Meseä, Marlea ja Susua myös  [:30]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 07.06.11 - klo:21:52 »

Voi pientä Otsoa. Paranemistoivotuksia pikkuiselle.

Vera onkin hienon paikan löytänyt  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #66 : 07.06.11 - klo:22:05 »

Kiitos Sus vinkistä  [:-)] Ei ollut tullut mieleen. Ennakkoluuloinen en missään nimessä ole. Kävimme Otson kanssa silloin vauvana, ennen kuin maitoallergia todettiin, vyöhyketerapiassa, jota sitäkin monet huuhaana pitää. Mutta kylläpä siellä poika rupsutti ilmat mahasta pois ja meni pitkiä aikoja ilman kovia kipuja  [:-)]

Mä Anniina ajattelinkin, että sä ET ole ennakkoluuloinen. Tuo oli multa vaan silleen yleisesti sanottu. Muistan, kun kävitte vyöhyketerapiassa ja siitä oli apuakin. [:-)]

Mun ystävättären pieni lapsi kärsi kyynelkanavatulehduksesta, silmät rähmi niin, ettei välillä ees auenneet. Lääkärit ei saaneet parannettua ja seuraavana ois odottanut kyynelkanavien avaamisleikkaus... nukutuksessa... Silloin ystävättäreni päätti mennä homeopaatille. Ja se auttoi!! Ei tullut leikkausta ei. [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #67 : 07.06.11 - klo:22:10 »

Mä Anniina ajattelinkin, että sä ET ole ennakkoluuloinen. Tuo oli multa vaan silleen yleisesti sanottu. Muistan, kun kävitte vyöhyketerapiassa ja siitä oli apuakin. [:-)]

Mun ystävättären pieni lapsi kärsi kyynelkanavatulehduksesta, silmät rähmi niin, ettei välillä ees auenneet. Lääkärit ei saaneet parannettua ja seuraavana ois odottanut kyynelkanavien avaamisleikkaus... nukutuksessa... Silloin ystävättäreni päätti mennä homeopaatille. Ja se auttoi!! Ei tullut leikkausta ei. [:-)]

Niin ajattelinkin Sus, että yleisesti tarkoitit  [:-)] Tosi ienoa, että löytyy muitakin menetelmiä kuin leikkaukset.
On meillä jopa naapurikunnassa klassinen omeopaatti  [:-)] No niin, yksi kirjain näppiksestä lopetti toimimisen. Näkyy edellisistä lauseista, että mikä  [:-DD]

Kiitos Mesis  [:30]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #68 : 07.06.11 - klo:22:20 »

Niin ajattelinkin Sus, että yleisesti tarkoitit  [:-)] Tosi ienoa, että löytyy muitakin menetelmiä kuin leikkaukset.
On meillä jopa naapurikunnassa klassinen omeopaatti  [:-)] No niin, yksi kirjain näppiksestä lopetti toimimisen. Näkyy edellisistä lauseista, että mikä  [:-DD]

Siellä tosiaan kysellään "hassuja" kysymyksiä. Niillä kartoitetaan kokonaistilannetta ja ihan "ihmistyyppiä" yms. Siellä saatetaan kysyä "pelkäätkö ukkosta" (no ehkä ei Otsolta vielä :-)) ) Tykkäätkö jäätelöstä, tykkäätkö kylmästä vai kuumasta, tykkäätkö happamasta ruuasta vai inhoatko, pidätkö merestä, pelkäätkö sitä jne. [:-)] Nukutko jalkaterät peiton alla vai peiton ulkopuolella yms. No pikkulapsen kohdalla kysymykset on tietty hiukan erilaisia. [:-)] Mä yhdessä vaiheessa jopa haaveilin opiskelevani klassiseksi homeopaatiksi. [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #69 : 07.06.11 - klo:22:50 »

Kemptonissa ilta viilenee!
Tehtiin sapuskaa keittokatoksessa, huollettiin vaunu (=kemssa,roskis), keiteltiin kaffeet. Sit Pasi halusi lähteä karaoke-baariin. Kilometrin tallustelu... Ei karaokea tänään ja valomerkki tulee just! Katsokaa joku mun puolesta kemijärven vanhan mestarin sivut, että sanotaanko siellä, että TIISTAINA on karaoke vai "näkikö" Pasi väärin ilman laseja!  [:-/]

No, mukavampi ja rennompi olla omalla kämpällä!!! Mä en olisi edes halunnut lähteä kylille... Mut ei pieni taapertaminen tee mulle pahaa  [:-DD]

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #70 : 07.06.11 - klo:22:55 »

Wanha Mestari, aukioloajat

Ma-ti 10-22
Ke-to 10-02
Pe-la 10-03
Su 12-22

Karaokea alkaen klo 21

[:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #71 : 07.06.11 - klo:23:06 »

Kiitti Pyris!
(pasi ei varmaan kiitä....)
Pasi siis luki nettisivut väärin???  [:-//]

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #72 : 07.06.11 - klo:23:08 »

Kyllä hän varmaan luki sen karaoken oikein, vaan ei huomioinut tiistain sulkemisaikaa.   [:-I] :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #73 : 07.06.11 - klo:23:23 »

Pyris, varmaan jotain sellaista ?  [:-I] [:-/] :-))

Kuultiin just, että leirialueen pomorouva on velkaa Pasin siskolle ja ajanut osuuskunnan naisista osan oikeuteen ja osan psykologille!!! Mikähän jekku me keksittäisiin kuittaukseksi?  [:-//] meidän siskoja ei kuseteta! Käydäänkö polttamassa 500 suomen markan edestä saunapuita grillissä????

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #74 : 07.06.11 - klo:23:28 »

Huh, kyllä oli kuumapäivä aherruksessa, hikkee pukkas vähän välii, mut ei ole ihme kun noin +30 astetta oli ulkosalla varjossa,
vieläkin ulkosalla +22,5 astetta ja kuumaa on sisälläkin +25,5 astetta, levoton yö edessäpäin  [:18]

Hienoja kuvia päivänketjussa.  [:-)]

Pikkuiselle Otsolle paranemisia.  [:1]

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=82197#amedia
silmän ruokaa pönttölän tytöille [:-DD]

No, kaikkee kans, yök ...  [NUT]    tai tollaseksi sitä sitten miehet tulee kun juo liikaa kaljaa. [:48]   [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.056 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.