Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 10.6.2011  (Luettu 868 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 10.6.2011
« Vastaus #45 : 10.06.11 - klo:22:43 »

Tiem pällä raas!

Ai että mua nauratti tää [:-DD]. Ymmärrän kyllä että johtuu jostain ipanasta tms. mutta huvitti kun ei ole yhtään sanaa oikein. Kaija tietää, että tän sanon ihan rakkauvella ja ystävyyrellä.

Kiitos vielä tähänkin ketjuun kaikille kun ootte mua tänä yhtenä elämäni raskaimpana päivänä tukeneet ja ajatuksillanne vahvistaneet [:-)].

No mä luin sen itsekin uudestaan... Enkä vpinut ipanalla ruveta edes korjaamaan! Enhän mä pienessä kaljassakaan kirjoita noin pieleen! Kännykällä liian pienet näppäimet ja sitten, kun pasi vetää auton jokaiseen kuoppaan... En ole yli viikkoon kirjoittanut koneella, vaan silmät kuivina ja kipeinä tihrustan ipanaa!

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 10.06.11 - klo:23:24 »

Aamupäivisin me Tenhon kans veetään vilttiä korviin senkun keretään. Pitäskö meijän jättää puhelin päälle ens yöks, että voitta koittaa meitä silittää?  :-)) Hirveesti haluttais nähä teijät. Se rotkulan parkkipaikka on varmaan siellä marketin parkkipaikalla. Niin me luullaan. Kerro Kaija nyt suunnilleen joku kellonaika, ettei iha ilkosillaan olla tenhon kanssa.  :-))

Lisäys.
Muutenkin tuntuu olo siltä, että nyt kannattais käydä, kun kerran voi. Me kun ei päästä täältä yhtään mihinkään.  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 10.06.11 - klo:23:30 kirjoittanut Marleena »
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #47 : 11.06.11 - klo:10:19 »

Marleena, päivän ohjelma vielä auki! Soitan ja varoitan, että kerkiitte vetää aamutakin päälle!!!

Sivu luotiin 0.072 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.