Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 11.6.2011 lauantai  (Luettu 732 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 11.6.2011 lauantai
« Vastaus #15 : 11.06.11 - klo:13:51 »

3 tuntia  [:42]-retkellä! Kuultiin lehtokerttukin Hietasaaren kierroksella!
Löydettiin ihastuttava vanhaan huvilaan tehty kahvila, Hannala! Lohikeitto 6,5€ ja sai ottaa lisää!

Nyt alkaa olla lämmin! Tultiin avaamaan vaunun luukut, mutta onhan siellä jo +27!

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #16 : 11.06.11 - klo:14:17 »

Kivat viilentävät kuvat Pyrikseltä ja Marlelta.  [:-)]
Kuumaa on ulkosalla, nyt mittari näyttää +31,1 astetta varjossa, onneks pieni tuulenvire hiukka vilvoittaa.  [:-I]
Ruohonleikkuria aamupäivällä työnnetty, et sai vielä hiukka runsaamman hien pintaan  :-))
Ruokataukoa vietetty ja kohta vois uudelleen ulkoutua.

Lämmintä päivänjatkoa kaikille.  [:-)]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 11.06.11 - klo:14:35 »

Ihania nuo huurteiset kuvat. Ihan ku meinais tulla vilu, kun niitä kahtoopi. Minähän oon itekseni ajatellu monta kertaa, että pitäis tehä semmonen päinvatsoin seinäkalenteri, jossa esim joulukuussa olis kuva kesäkuulta jne. Nyt varsinkin kaipaa viilennystä ja jouluna ehkä lämmitystä.

Miksi noihin amppelikukkiin tehhään ihan pöhölö ruukku. Siitä tullee se kasteluvesi heti läpi. Minun orvokkiamppelille voidaan kohta pittää hilijanen hetki. Ei se siitä ennää tokene.  [:´((]  Just kun suunnittelin sitä nyppimisen alottamisen suorittamista.

Joo Kaija, eiks oo kätevää, kun on mukana ne fillarit. Voisitte polokasta tänne 30 asteen helteessä. Eihän tänne tuu varmaan viittätoista kilometriäkään.  [:-DD] [:-P]  Mutta matkan varrella on varmaan monta kuppillaa, joista saa viilentäviä huurteisia...  :-))

Meijän huusholli on taas ku Tallinnan tuleva laiva. Näin kuumalla ei jaksa tehä sitäkään vähhää ku normaalisti. Ja sillonkaan en jaksa tehä mittään.  [:-DD]
Eli mahollisimman paljon etukätteen ois mukava tietää mihinkä aikaan ja minä päivänä aiotte kulukee meijän ohite. Ettei tulla alasti aukasemmaan ovvee.  [:-DD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 11.06.11 - klo:14:41 »

Marleena, huomenna tai ylihuomenna? Kelitkin viilenee hiukan!!!
Varjossa on ihan mukavaa, kun tuulee, mutta ei tuonne paisteeseen pitkäksi aikaa voi mennä! Nallikarissa käy kyllä sellainen tuuli, että meinaa viedä lehden Pasin näpeistä!!!

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 11.06.11 - klo:14:47 »

No koetettaan varrautua. Tuo tuuli on kesällä hyvä, se viilentää hyvin. Talavella pittää seisoo keskellä vaatteita, ku ei meinaa tareta. Nyt on vaan se pahin aika mulla. Tekis mieli ulos varjoon ja tuuleen. Mutta kun nuo havupuut pölisee just ja ne on mulla pahinta mitä voi olla. Joten sisällä tuulettimen ja ilmanpuhistajan kans rullaverhot allaalla. Minun rukkoukset on kuultu. Huomenna alakaa viilenemmään. Vielä kun tulis kunnon ukkoskuuro kohalle, niin vot harasoo.  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 11.06.11 - klo:14:52 »

Siitepölyä on nyt ihan riittävästi... Huomaa mustasta paidastakin! Niin ja puhelin, kiikarit, kaikki mikä on hetken pihalla, on keltaisena!!!

Sieltä Parikkalan suunnasta ei kukaan ole ehtinyt raportoida mitään???

Sus

• Vieras
« Vastaus #21 : 11.06.11 - klo:15:03 »

Pyykkipäivä. Kyllä kuivuu tehokkaasti! Sillä aikaa kun toinen koneellinen pesi, ehti eka koneellinen narulla jo kuivua! +29 ja tuulenvire saa ihmeitä aikaan!
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #22 : 11.06.11 - klo:15:17 »

Terve!
Minäkin etsiskelin Parikkalasta jotain viestiä, mutta eipä löytynyt.
Oltiin vuorokausi lahjaksi saadulla hotellilomalla Kirkkonummella, Långvikissä.
Kiva paikka ja aivan tajuttoman hyvää ja kaunista ruokaa. Männyt tuoksuivat ja joutsenia uiskenteli lahdella.
Altaissa olisi voinut loikoilla, mutta se ei ole mun juttu.
Huoneesta, jossa ilmastointi ei oikein pärjännyt näille helteille, vei sänky suurimman tilan eikä ikkunaa voinut avata.
Ahdisti hieman. Julkisissa tiloissa oli ilmastointi kohdallaan.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 11.06.11 - klo:15:24 »

Jo on kurjaa, kun ois menopäällä, niin ei voi.  Mua ahistaa tää kuumuus!  Lopu jo!  [XX]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 11.06.11 - klo:15:32 »

Jo on kurjaa, kun ois menopäällä, niin ei voi.  Mua ahistaa tää kuumuus!  Lopu jo!  [XX]

Sama täällä, hiki valuu solkenaan kun jotakin yrittää tehdä. [:-(] Maanantaina onneksi pitäis helpottaa.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #25 : 11.06.11 - klo:15:37 »

Iltapäivää Lapista! Kävin taas rajalla talkoilemassa. Pyromaanina olin, poltin pitkän pätkän aitaa. Makkaraa poltettiin, tulisteltiin semmoisessa kivassa kodassa ja vähän raivattiin taas kirkon raunioita. Pohja alkaa jo näkyä. Huomenna mennään mönkijän kans ajamaan puut yhteen kohti. Risuja on varmaan pari kolme autokuormallista lisäksi. Polttopuita saatiin kodalle moneksi vuodeksi. Tullissa oli venäläisiä ihan ruuhkaksi asti, niillä joku juhla tällä viikolla ja pitempi vapaa. Tankilla oli vielä suomalainen rekka joka meinasi imaista tankin tyhjäksi. Tullikaupasta taxfree karkkia ja tupakkaa. Ilma oli mukavan lämmin, ei liian kuuma, jotain 20-22 ja pieni tuulenvire kävi.
Eilen illalla olikin semmoinen ukkonen, että jäähdytti. Vettä tuli varmaan samanverran kuin koko kesänä yhteensä. Rakeitakin oli tullut paikoin. Saa nähä kuin kävi hillankukkien.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #26 : 11.06.11 - klo:15:44 »

Ahkerasta aamusta johtuen, päivä vaati parin tunnin tirsat. Sisällä viileää ilmalämpöpumppu pyörii, ulkona helvetillistä suorastaan.
Kukkaset kuivaa, mutta eihän näin auringolla kannata kastella, illalla vasta.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #27 : 11.06.11 - klo:17:16 »

[:46] [:45] [:46] [:45] [:46] ja 123,92km [:42] ja energiajuomia yli suositusten [:48] [:48] [:48] [:48] [:48] ja aurinkovoidettakin oli käytössä.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 11.06.11 - klo:17:20 »

Nyt alkaa olla kuuuuuma!  [HOT]
Kyllä tää helle käy voimille. Nyt paistaa vaunun eteenkin... sisällä +32,5 ja mun tekisi mieli ottaa pienet päikkärit... ei taida tulla mitään?

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 11.06.11 - klo:17:49 »

Ostakkaa Kaija het huomenna se tuuletin, jos vain jostain saatta. Ovat meinaan kaupoissa vähissä. Siitä on iloa pitkäksi aikaa. Ei kukkaan ilman sitä nukkua voi.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.061 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.