Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Metsävikloko?  (Luettu 111 kertaa)

Ikka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Metsävikloko?
« : 14.06.11 - klo:18:50 »

https://picasaweb.google.com/Ikka58/2011_06_14?authkey=Gv1sRgCNix67-3z9rSuQE&feat=directlink

Olin koiran kanssa lenkillä kylän perällä ip:llä. Onneksi oli kamera mukana. Tuli kiire ottaa se käteen, kun  yhtäkkiä näin pienen poikasen juoksevan tien yli. Samalla kuulin emon hätäisen huudon . Ja sitten sain emonkin linssiin. Se lensi hätäisesti naapurin pihan puolelle kuuseen ja sitten tien toiselle puolelle koivuun.
Eli tämä tapahtui aivan pihapiirissä. Piha rajoittuu suon reunaan ja heti tien toisella puolella aukeavat pellot.
En ole varma määrityksestäni. Minua hämää sijainti .
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
Vs: Metsävikloko?
« Vastaus #1 : 14.06.11 - klo:19:29 »

Minusta se on metsäviklo  [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #2 : 14.06.11 - klo:20:44 »

Minusta se on metsäviklo  [:-)]

Yhdyn mielipiteeseen. [:-)]

Kivat kuvat muuten sait, Ikka! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Ikka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 14.06.11 - klo:20:52 »

Kiitos vahvistuksesta. Nyt pitäisi olla aikaa liikuskella pitkän putken kanssa tuolla kylillä . Minulla tahtoo olla aina liian pieni putki mukana, kun yleensä aina seuranani on koiruus. Kiinnitän koiraankin huomiota samalla kun tarkkailen ympäristöä.

Poikasia tuntuu olevan nyt monella linnulla, mutta niitä pitää mennä tarkkailemaan varovasti. Joka puolella kuulostaa siltä, että on perheen lisäystä tullut...

Tänään kuvasin myös kaksi joutsenta täällä etelässä ja kuovin saalistamassa pellolla. Kuivalla maalla  pelloilla on myös paljon lokkeja ja naakkoja. Lokit eivät ole enää ainoastaan veden äärellä, vaan aivan kuivallakin maalla.
Luonto on nyt rikkauksia täynnä.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.287 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.